Son xəbərlər
Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM

“Dark Kitchen” Modeli ilə Evdən Çıxmadan Qastronomik Brend Yaratmaq

Baxış: 201


“Dark Kitchen” Modeli: Restoran Bağlamadan Qlobal Qida Sektorunda İmperiya Qurmaq

Sahibkartv.az xəbər verir ki, fiziki restoran açmadan, yalnız onlayn sifariş sistemləri üzərindən fəaliyyət göstərən ev mətbəxləri – yəni “dark kitchen”lar – artıq qlobal qida sənayesində yeni və güclü bir trendlə ön plana çıxır.

Əvvəllər restoranlar ziyarətçilər üçün hazırlanırdısa, indi isə qida brendləri sadəcə çatdırılma xidmətinə fokuslanaraq, ənənəvi xərcləri azaltmaqla sürətlə böyüyürlər. Sahibkartv.az xəbər verir ki, dünya üzrə 2024-cü ilin statistikasına görə, “dark kitchen” bazarı ildə 15% artım sürəti ilə 150 milyard dolları keçib və 2030-cu ilə qədər bu rəqəmin 400 milyard dollar olması proqnozlaşdırılır.

Bu modelin əsas üstünlüyü sərmayənin aşağı olmasıdır. Restoranların ən böyük xərcləri olan kirayə, böyük personal və bahalı interyer dizaynı “dark kitchen”larda minimuma endirilir. Sadəcə mətbəx, qida keyfiyyəti və sürətli çatdırılma sisteminə fokuslanılır.

Sahibkartv.az xəbər verir ki, ev mətbəxi kimi fəaliyyət göstərən bu brendlər bir neçə ay ərzində çoxlu sayda fərqli menyu yaratmaqla bazar testləri aparır, ən çox satılan yeməkləri seçir və yalnız onları təklif etməklə gəliri maksimuma çatdırırlar. Bu yanaşma riskləri minimuma endirir və çevik sahibkarlıq modelini təmin edir.

Bir çox uğurlu “dark kitchen” sahibkarları, rəqəmsal marketinq, sosial media və influencerlərlə əməkdaşlıqla, müştərilərin diqqətini çəkmək üçün kreativ kampaniyalar hazırlayırlar. Belə ki, yalnız çatdırılma xidməti vasitəsilə fəaliyyət göstərən “home chef”lər artıq böyük qida texnologiyaları şirkətləri ilə əməkdaşlıq edir və qlobal bazara çıxırlar.

Sahibkartv.az xəbər verir ki, bu model xüsusilə pandemiya dövründə sürətlə populyarlaşdı, lakin hazırda onun gələcəyi daha parlaq görünür. İstehlakçıların dəyişən həyat tərzi və rahatlıq tələb edən bazar şərtləri “dark kitchen”ların üstünlüklərini artırır.

Əlavə olaraq, süni intellekt və analitik alətlər vasitəsilə müştəri seçimlərinin təhlili, menyunun daim yenilənməsi və daha dəqiq marketinq strategiyalarının hazırlanması sahibkarlara böyük üstünlük verir.

Nəticədə, ənənəvi restoran biznesindən fərqli olaraq, ev mətbəxi sahibkarları az xərclə, daha yüksək gəlirlə və daha çevik şəkildə qida bazarında öz yerlərini möhkəmləndirirlər. Bu, yeni dövrün qida sahibkarlığıdır.


Təsisçi və redaktor: Rüstəm Zülfüqarlı
Tel: +994 50 537 55 05
Ünvan: Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Mətbuat prospekti, 529-cu məhəllə, Azərbaycan Nəşriyyatı

“Sahibkartv.az” saytı Azərbaycan Respublikası Media Reyestrində rəsmi qeydiyyata alınmışdır.
(Qeydiyyat Şəhadətnaməsi № 3568E1527C938D).
VÖEN: 6100325452
© Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir.
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.