Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM
Müştəri Təcrübəsini Yüksəltmək və Loyaliteyi Artırmaq


Brendin uğuru, müştəri təcrübəsinin optimallaşdırılmasına bağlıdır. Sahibkartv.az xəbər verir ki, Müştəri xidmətləri, onlayn dəstəkfərdiləşdirilmiş təkliflər müştəri məmnuniyyətini artıran əsas amillərdir. Yeni sahibkarlar, müştəri sədaqətini artırmaq üçün müştəriyilə əlaqədə fərqlilik yaratmalıdırlar.
Bir çox brend, loyallıq proqramlarıendirim kampaniyaları ilə müştəriləri təşviq edir. Müştərilərə xüsusi təkliflər, doğum günü endirimləri və uzunmüddətli müştərilərə bonuslar təqdim etmək onların brendə olan bağlılığını gücləndirir. Müştəri təcrübəsini təkmilləşdirmək üçün, rəy toplamaq və bu rəylərdən faydalanmaq da çox vacibdir. Müştərilərin istək və təkliflərini dinləyərək brendini daim inkişaf etdirmək, uzunmüddətli müvəffəqiyyətin açarıdır.

Tarix: Dünən, 19:19 Oxunub: 9


Bölməyə aid digər xəbərlər