Son xəbərlər
Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM

Müştəri Təcrübəsini Yüksəltmək və Loyaliteyi Artırmaq

Baxış: 278


Brendin uğuru, müştəri təcrübəsinin optimallaşdırılmasına bağlıdır. Sahibkartv.az xəbər verir ki, Müştəri xidmətləri, onlayn dəstəkfərdiləşdirilmiş təkliflər müştəri məmnuniyyətini artıran əsas amillərdir. Yeni sahibkarlar, müştəri sədaqətini artırmaq üçün müştəriyilə əlaqədə fərqlilik yaratmalıdırlar.
Bir çox brend, loyallıq proqramlarıendirim kampaniyaları ilə müştəriləri təşviq edir. Müştərilərə xüsusi təkliflər, doğum günü endirimləri və uzunmüddətli müştərilərə bonuslar təqdim etmək onların brendə olan bağlılığını gücləndirir. Müştəri təcrübəsini təkmilləşdirmək üçün, rəy toplamaq və bu rəylərdən faydalanmaq da çox vacibdir. Müştərilərin istək və təkliflərini dinləyərək brendini daim inkişaf etdirmək, uzunmüddətli müvəffəqiyyətin açarıdır.

Təsisçi və redaktor: Rüstəm Zülfüqarlı
Tel: +994 50 537 55 05
Ünvan: Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Mətbuat prospekti, 529-cu məhəllə, Azərbaycan Nəşriyyatı

“Sahibkartv.az” saytı Azərbaycan Respublikası Media Reyestrində rəsmi qeydiyyata alınmışdır.
(Qeydiyyat Şəhadətnaməsi № 3568E1527C938D).
VÖEN: 6100325452
© Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir.
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.