10:49 / 18-12-2024
10:09 / 18-12-2024
10:03 / 18-12-2024
09:48 / 18-12-2024
09:42 / 18-12-2024
09:36 / 18-12-2024
09:30 / 18-12-2024
09:30 / 18-12-2024
09:16 / 18-12-2024
09:00 / 18-12-2024
21:47 / 17-12-2024
21:18 / 17-12-2024
20:42 / 17-12-2024
20:25 / 17-12-2024
19:46 / 17-12-2024
19:19 / 17-12-2024
18:51 / 17-12-2024
18:23 / 17-12-2024
17:44 / 17-12-2024
17:00 / 17-12-2024
16:14 / 17-12-2024
16:00 / 17-12-2024
15:30 / 17-12-2024
15:00 / 17-12-2024
14:30 / 17-12-2024
14:30 / 17-12-2024
13:31 / 17-12-2024
13:22 / 17-12-2024
13:18 / 17-12-2024
12:38 / 17-12-2024
12:25 / 17-12-2024
12:21 / 17-12-2024
Müasir sahibkarlıq dünyasında, yalnız yerli bazarlarla məhdudlaşmaq artıq mümkünsüzdür. Sahibkartv.az xəbər verir ki, Global bazara açılmaq, sahibkarlara yalnız yeni müştəri bazaları tapmağa deyil, həm də beynəlxalq tərəfdaşlarla əməkdaşlıq etməyə, innovativ ideyaları geniş auditoriyaya təqdim etməyə və xarici bazarlarda öz brendini tanıtmağa imkan verir. Qlobal bazara girmək, sahibkarlıq perspektivlərini genişləndirir və yeni iqtisadi imkanlar açır.
Bu yolda qarşıya çıxan ən böyük maneələrdən biri mədəni fərqliliklər, müxtəlif hüquqi və vergi sistemləri, həmçinin bazar xüsusiyyətlərinin dəyişkənliyi ola bilər. Lakin, doğru strategiyalar və əməkdaşlıqlar quraraq, sahibkarlar bu maneələri aşmağa və qlobal miqyasda uğur qazanmağa müvəffəq ola bilərlər. Qlobal bazara çıxmaq, yalnız biznesin inkişafı üçün deyil, həm də sahibkarlara dünyadakı müxtəlif mədəniyyətləri və iqtisadi sistemləri anlamaq imkanı verir.
Bölməyə aid digər xəbərlər