18:52 / 27-02-2025
18:30 / 27-02-2025
18:21 / 27-02-2025
17:44 / 27-02-2025
17:30 / 27-02-2025
17:18 / 27-02-2025
16:45 / 27-02-2025
16:16 / 27-02-2025
16:00 / 27-02-2025
15:42 / 27-02-2025
15:30 / 27-02-2025
15:00 / 27-02-2025
14:11 / 27-02-2025
12:54 / 27-02-2025
12:47 / 27-02-2025
12:04 / 27-02-2025
11:47 / 27-02-2025
11:27 / 27-02-2025
10:39 / 27-02-2025
10:33 / 27-02-2025
10:28 / 27-02-2025
09:42 / 27-02-2025
09:19 / 27-02-2025
09:14 / 27-02-2025
09:00 / 27-02-2025
22:13 / 26-02-2025
Sahibkartv.az xəbər verir ki, turistlərə daha fərdiləşdirilmiş xidmət təqdim etmək üçün otellərdə süni intellekt əsaslı köməkçilər quraşdırılır.
Bu sistemlər qonaqların seçimlərini və ehtiyaclarını analiz edərək, onlara ideal şərait yaratmağa kömək edir. Müştərinin əvvəlki seçimlərinə əsasən, otağın işıqlandırma səviyyəsi, temperaturu və hətta musiqi növü avtomatik tənzimlənir. Süni intellekt əsaslı virtual köməkçilər otel xidmətləri, restoranlar və əyləncə məkanları haqqında məlumat verir, otaq xidməti və digər tələbləri avtomatik icra edir.
Bundan əlavə, bəzi otellər qonaqlar üçün fərdi menyular tərtib edərək qidalanma rejimini sağlamlıq göstəricilərinə və şəxsi seçimlərinə uyğunlaşdırır. AI sistemləri otelə giriş və çıxış proseslərini də asanlaşdıraraq, qonaqlara sürətli və problemsiz qeydiyyat xidməti təqdim edir.
Bu innovativ yanaşma turistlərin rahatlığını maksimuma çatdırmaqla yanaşı, otel biznesində fərdiləşdirilmiş müştəri təcrübəsini yeni səviyyəyə qaldırır.
Bölməyə aid digər xəbərlər