21:43 / 24-02-2025
21:30 / 24-02-2025
21:18 / 24-02-2025
20:45 / 24-02-2025
20:30 / 24-02-2025
20:19 / 24-02-2025
19:49 / 24-02-2025
19:30 / 24-02-2025
19:19 / 24-02-2025
19:00 / 24-02-2025
18:51 / 24-02-2025
18:30 / 24-02-2025
18:22 / 24-02-2025
17:39 / 24-02-2025
17:18 / 24-02-2025
16:46 / 24-02-2025
16:16 / 24-02-2025
16:00 / 24-02-2025
15:41 / 24-02-2025
15:00 / 24-02-2025
14:22 / 24-02-2025
13:43 / 24-02-2025
13:06 / 24-02-2025
13:01 / 24-02-2025
12:54 / 24-02-2025
12:44 / 24-02-2025
12:32 / 24-02-2025
12:26 / 24-02-2025
12:16 / 24-02-2025
12:05 / 24-02-2025
10:45 / 24-02-2025
Artıq insanlar online mağazalara girmədən, sosial media platformaları üzərindən birbaşa alış-veriş edə bilirlər. Sahibkartv.az xəbər verir ki, 2025-ci ildə TikTok, Instagram və Facebook üzərindən məhsul satışı edən bizneslər sürətlə artır. Bu yeni alış-veriş modeli sosial mediyanın ticarət platformasına çevrilməsinə səbəb olur.
Sosial media platformaları canlı yayımlar vasitəsilə məhsul təqdimatlarını daha interaktiv hala gətirir. Müştərilər canlı yayımlar zamanı məhsul haqqında məlumat ala, sual verə, həmçinin birbaşa sifariş verə bilərlər. Bu metod, həm satıcılar, həm də alıcılar üçün alış-veriş prosesini daha sürətli və əyləncəli edir.
Bu yanaşma daha cəlbedici və şəffaf alış-veriş təcrübəsi təqdim edərək müştərilərin məhsul haqqında daha çox məlumat əldə etməsinə imkan verir. Eyni zamanda, sosial media influencerləri və brend tərəfdaşlıqları vasitəsilə, məhsul təqdimatları daha geniş kütləyə çatdırılır, bu da satışları artırır.
TikTok, Instagram və Facebook üzərindən satışın artması e-ticarət sahəsində şəxsi və sosial əlaqələrin vacib rol oynadığını göstərir və bu model gələcəkdə daha geniş yayılacaq.
Bölməyə aid digər xəbərlər