22:12 / 24-02-2025
21:43 / 24-02-2025
21:30 / 24-02-2025
21:18 / 24-02-2025
20:45 / 24-02-2025
20:30 / 24-02-2025
20:19 / 24-02-2025
19:49 / 24-02-2025
19:30 / 24-02-2025
19:19 / 24-02-2025
19:00 / 24-02-2025
18:51 / 24-02-2025
18:30 / 24-02-2025
18:22 / 24-02-2025
17:39 / 24-02-2025
17:18 / 24-02-2025
16:46 / 24-02-2025
16:16 / 24-02-2025
16:00 / 24-02-2025
15:41 / 24-02-2025
15:00 / 24-02-2025
14:22 / 24-02-2025
13:43 / 24-02-2025
13:06 / 24-02-2025
13:01 / 24-02-2025
12:54 / 24-02-2025
12:44 / 24-02-2025
12:32 / 24-02-2025
12:26 / 24-02-2025
12:16 / 24-02-2025
12:05 / 24-02-2025
2025-ci ildə bir çox online mağaza abunə əsaslı biznes modelinə keçid edir. Sahibkartv.az xəbər verir ki, müştərilər hər ay müəyyən məbləğ ödəyərək onlara uyğun məhsulların göndərilməsini təmin edən xidmətlərdən istifadə edirlər. Bu model, müştərilərə daha rahat və fərdiləşdirilmiş alış-veriş təcrübəsi təqdim edir, çünki hər ay yeni məhsullar müştərinin seçimi və tələblərinə uyğun olaraq birbaşa evlərinə göndərilir.
Bu yanaşma xüsusilə kosmetika, geyim və qida sektorlarında populyarlıq qazanır. Kosmetika sahəsində müştərilər öz cild tipinə və ehtiyaclarına uyğun məhsulları almaq üçün abunə xidmətlərindən istifadə edirlər. Geyim sahəsində isə müştərilər stil və ölçülərinə uyğun paltar seçimi alaraq moda trendlərinə uyğun yeniliklər əldə edə bilirlər. Qida sektoru isə sağlam və balanslı qidalanma üçün abunə xidmətləri təqdim edir, məsələn, günlük yemək paketləri və ya bioloji məhsullar.
Abunə əsaslı modellər müştərilərə daha fərdiləşdirilmiş və təkrarlanan alış-veriş təcrübəsi təqdim edir, həmçinin mağazalar üçün stabil gəlir axını təmin edir. Bu yanaşma müştərilərin loyallığını artırır və onlayn alış-verişi daha asan və rahat edir.
Bölməyə aid digər xəbərlər