22:12 / 24-02-2025
21:43 / 24-02-2025
21:30 / 24-02-2025
21:18 / 24-02-2025
20:45 / 24-02-2025
20:30 / 24-02-2025
20:19 / 24-02-2025
19:49 / 24-02-2025
19:30 / 24-02-2025
19:19 / 24-02-2025
19:00 / 24-02-2025
18:51 / 24-02-2025
18:30 / 24-02-2025
18:22 / 24-02-2025
17:39 / 24-02-2025
17:18 / 24-02-2025
16:46 / 24-02-2025
16:16 / 24-02-2025
16:00 / 24-02-2025
15:41 / 24-02-2025
15:00 / 24-02-2025
14:22 / 24-02-2025
13:43 / 24-02-2025
13:06 / 24-02-2025
13:01 / 24-02-2025
12:54 / 24-02-2025
12:44 / 24-02-2025
12:32 / 24-02-2025
12:26 / 24-02-2025
12:16 / 24-02-2025
12:05 / 24-02-2025
2025-ci ildə online ticarət artıq yalnız sadə veb saytlar və mobil tətbiqlərlə məhdudlaşmır. Sahibkartv.az xəbər verir ki, Metaverse platformalarında müştərilər virtual mağazalara daxil olaraq məhsulları 3D formatda görüb sınaqdan keçirə bilirlər. Bu texnologiya, xüsusilə moda və mebel sektoru üçün satışları artıran əsas amillərdən birinə çevrilib.
Metaverse mühitində, müştərilər virtual aləmdə məhsulları fiziki olaraq görmədən, rəqəmsal avatarlarla məhsul sınağı keçirə bilirlər. Məsələn, moda sahəsində müştərilər, virtual geyim otaqlarında paltarları öz üzərində görərək, məhsulun uyğunluğunu və stilini yoxlaya bilərlər. Mebel sektorunda isə, müştərilər evlərinin virtual modellərində mebelləri yerləşdirərək, yer ölçüləri və dizayn uyğunluğunu asanlıqla görüb seçim edə bilərlər.
Bu virtual alış-veriş təcrübəsi müştərilərə daha interaktiv və fərdiləşdirilmiş xidmət təqdim edir, həmçinin satıcılar üçün yeni satış imkanları yaradır. 3D və AR texnologiyaları ilə, müştərilər satın aldıqları məhsulları real həyatda daha düzgün seçirlər, nəticədə məhsul geri qaytarma hallarının sayı azalır.
Metaverse-in ticarət sahəsindəki tətbiqləri, online alış-verişi daha realistik və təcrübəyə dayalı hala gətirərək daha geniş müştəri kütləsinə çatmağı mümkün edir. Bu yanaşmalar, həm istehlakçı təcrübəsini zənginləşdirir, həm də satışları artırır.
Bölməyə aid digər xəbərlər