22:12 / 24-02-2025
21:43 / 24-02-2025
21:30 / 24-02-2025
21:18 / 24-02-2025
20:45 / 24-02-2025
20:30 / 24-02-2025
20:19 / 24-02-2025
19:49 / 24-02-2025
19:30 / 24-02-2025
19:19 / 24-02-2025
19:00 / 24-02-2025
18:51 / 24-02-2025
18:30 / 24-02-2025
18:22 / 24-02-2025
17:39 / 24-02-2025
17:18 / 24-02-2025
16:46 / 24-02-2025
16:16 / 24-02-2025
16:00 / 24-02-2025
15:41 / 24-02-2025
15:00 / 24-02-2025
14:22 / 24-02-2025
13:43 / 24-02-2025
13:06 / 24-02-2025
13:01 / 24-02-2025
12:54 / 24-02-2025
12:44 / 24-02-2025
12:32 / 24-02-2025
12:26 / 24-02-2025
12:16 / 24-02-2025
12:05 / 24-02-2025
2025-ci ildə e-ticarət platformaları süni intellekt sayəsində istifadəçi davranışlarını daha dərindən analiz edir. Sahibkartv.az xəbər verir ki, alqoritmlər müştərilərin maraqlarını, axtarış tarixçəsini və alış-veriş vərdişlərini öyrənərək onlara fərdiləşdirilmiş təkliflər təqdim edir.
Bu texnologiya, platformaların istifadəçi təcrübəsini daha şəxsi və yönəldilmiş etməsinə imkan verir. Süni intellekt müştərinin geçmiş davranışlarına əsaslanaraq, onların nəyi bəyənə biləcəyini, hansı məhsulların onlara uyğun olduğunu təxmin edir və buna görə rekomendasiya sistemi qurur. Bu yanaşma, müştərilərə daha uyğun təkliflər təqdim etməklə, onların alış-veriş prosesini asanlaşdırır.
Eyni zamanda, fərdiləşdirilmiş təkliflər müştəri məmnuniyyətini artırır, çünki müştərilər yalnız özlərinə uyğun məhsullar ilə qarşılaşır və zaman itirmədən istədikləri məhsulu tapırlar. Satıcılar isə bu texnologiyanı istifadə edərək satışlarını və gəlirlərini artırır, çünki təkliflər daha dəqiq və hədəf kütləsinə uyğun olur.
Bu şəxsi təkliflər həmçinin loyallıq proqramlarını gücləndirir, çünki müştərilər fərdi yanaşma və təkmilləşdirilmiş xidmət görəndə platformaya daha çox geri dönürlər. Süni intellekt əsaslı sistemlər həm də məhsulun düzgün qiymətləndirilməsi, təbliğatın düzgün hədəflənməsi və reklam kampaniyalarının optimallaşdırılması kimi sahələrdə böyük rol oynayır.
Bölməyə aid digər xəbərlər