15:30 / 20-02-2025
13:53 / 20-02-2025
13:48 / 20-02-2025
13:14 / 20-02-2025
13:09 / 20-02-2025
12:51 / 20-02-2025
12:46 / 20-02-2025
12:27 / 20-02-2025
11:19 / 20-02-2025
11:15 / 20-02-2025
10:28 / 20-02-2025
09:36 / 20-02-2025
09:30 / 20-02-2025
09:25 / 20-02-2025
09:20 / 20-02-2025
22:13 / 19-02-2025
21:30 / 19-02-2025
21:18 / 19-02-2025
20:44 / 19-02-2025
20:30 / 19-02-2025
20:24 / 19-02-2025
20:00 / 19-02-2025
19:48 / 19-02-2025
19:30 / 19-02-2025
19:19 / 19-02-2025
18:50 / 19-02-2025
Son illərdə elektron ticarət platformaları kənd təsərrüfatı məhsullarının qlobal bazarlara çıxışında mühüm rol oynamağa başlayıb. Sahibkartv.az xəbər verir ki, Alibaba, Amazon və JD.com kimi platformalar kiçik və orta ölçülü fermerlər üçün yeni ixrac imkanları yaradır. Bu tendensiya xüsusilə meyvə, tərəvəz və üzvi məhsullar sektorunda böyük dəyişikliklərə səbəb olur.
Çinin "Alibaba" platforması vasitəsilə kiçik fermerlər məhsullarını birbaşa qlobal alıcılara sata bilir və bu, ənənəvi ixrac kanallarına ehtiyacı azaldır. ABŞ-da isə Amazon "Fresh" platforması ilə yerli fermerlərə məhsullarını beynəlxalq müştərilərə çatdırmağa imkan verir. Avropada isə "Ocado" və "HelloFresh" kimi onlayn ərzaq bazarları üzvi və ekoloji təmiz məhsulların qlobal satışını sürətləndirir.
Bu dəyişikliklər fermerlərin müştərilərlə birbaşa əlaqə qurmasını asanlaşdırır, vasitəçilərin sayını azaldır və kənd təsərrüfatı məhsullarının ticarət modelini yenidən formalaşdırır.
Bölməyə aid digər xəbərlər