Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM
Davamlılıq və Sosial Məsuliyyət: Yaşıl Bizneslər


Davamlılıq və ekoloji məsuliyyət artıq müasir brendlər üçün vacib bir hissəyə çevrilib. Sahibkartv.az xəbər verir ki, Yaşıl brendinq ilə sahibkarlar müştərilərinə ekoloji cəhətdən təmiz məhsullar və xidmətlər təklif edərək, eyni zamanda cəmiyyətə fayda gətirirlər. Bu, xüsusən gənc istehlakçılar arasında yüksək dəyər qazanır, çünki onlar daha çox ekoloji məsuliyyətli markaları dəstəkləyirlər.
Brendin yaşıl ideologiyası məhsul istehsalından satışa qədər olan bütün mərhələlərdə tətbiq olunmalıdır: plastikdən imtina etmək, təkrar emal olunmuş materiallardan istifadə etmək, enerji səmərəliliyini artırmaq və s. Müştərilər, sosial məsuliyyət və ekoloji dəyərlərə əsaslanan markaları daha çox dəyərləndirir və onları uzun müddət dəstəkləyirlər.


Tarix: Dünən, 18:21 Oxunub: 9


Bölməyə aid digər xəbərlər