18:30 / 30-01-2025
18:21 / 30-01-2025
18:00 / 30-01-2025
17:46 / 30-01-2025
17:17 / 30-01-2025
17:00 / 30-01-2025
16:43 / 30-01-2025
16:00 / 30-01-2025
15:30 / 30-01-2025
15:00 / 30-01-2025
14:17 / 30-01-2025
14:00 / 30-01-2025
13:46 / 30-01-2025
13:38 / 30-01-2025
13:33 / 30-01-2025
12:34 / 30-01-2025
12:30 / 30-01-2025
12:25 / 30-01-2025
11:42 / 30-01-2025
11:36 / 30-01-2025
10:56 / 30-01-2025
10:51 / 30-01-2025
10:22 / 30-01-2025
10:17 / 30-01-2025
09:33 / 30-01-2025
09:19 / 30-01-2025
09:15 / 30-01-2025
22:12 / 29-01-2025
21:43 / 29-01-2025
Davamlılıq və ekoloji məsuliyyət artıq müasir brendlər üçün vacib bir hissəyə çevrilib. Sahibkartv.az xəbər verir ki, Yaşıl brendinq ilə sahibkarlar müştərilərinə ekoloji cəhətdən təmiz məhsullar və xidmətlər təklif edərək, eyni zamanda cəmiyyətə fayda gətirirlər. Bu, xüsusən gənc istehlakçılar arasında yüksək dəyər qazanır, çünki onlar daha çox ekoloji məsuliyyətli markaları dəstəkləyirlər.
Brendin yaşıl ideologiyası məhsul istehsalından satışa qədər olan bütün mərhələlərdə tətbiq olunmalıdır: plastikdən imtina etmək, təkrar emal olunmuş materiallardan istifadə etmək, enerji səmərəliliyini artırmaq və s. Müştərilər, sosial məsuliyyət və ekoloji dəyərlərə əsaslanan markaları daha çox dəyərləndirir və onları uzun müddət dəstəkləyirlər.
Bölməyə aid digər xəbərlər