Pop-up mağazalar, tədbirlər, vebinarlar və onlayn satış kimi metodlar müştəriləri həm fiziki, həm də rəqəmsal mühitdə əlaqələndirir. Bu, brendin görünürlüğünü artırır və müştərilərə daha çox seçmə imkanı təqdim edir. Fiziki mağaza vasitəsilə müştərilər məhsulu birbaşa təcrübə edə bilərlər, onlayn isə rahat alış-veriş təcrübəsi təmin edilir.
Hibrid Brend Modeli: Onlayn və Fiziki Dünyanın Birləşdirilməsi
Tarix: 29-01-2025, 18:51
/
Baxış: 211
Pop-up mağazalar, tədbirlər, vebinarlar və onlayn satış kimi metodlar müştəriləri həm fiziki, həm də rəqəmsal mühitdə əlaqələndirir. Bu, brendin görünürlüğünü artırır və müştərilərə daha çox seçmə imkanı təqdim edir. Fiziki mağaza vasitəsilə müştərilər məhsulu birbaşa təcrübə edə bilərlər, onlayn isə rahat alış-veriş təcrübəsi təmin edilir.
Digər xəbərlər
Xəbər lenti
12:00
13-12-2025
13-12-2025
11:23
13-12-2025
13-12-2025
10:44
13-12-2025
13-12-2025
10:09
13-12-2025
13-12-2025
10:03
13-12-2025
13-12-2025
09:53
13-12-2025
13-12-2025
09:44
13-12-2025
13-12-2025
09:00
13-12-2025
13-12-2025
21:49
12-12-2025
12-12-2025
21:21
12-12-2025
12-12-2025
20:27
12-12-2025
12-12-2025
19:34
12-12-2025
12-12-2025
19:19
12-12-2025
12-12-2025
18:46
12-12-2025
12-12-2025
18:20
12-12-2025
12-12-2025
17:33
12-12-2025
12-12-2025
17:17
12-12-2025
12-12-2025
16:45
12-12-2025
12-12-2025
16:19
12-12-2025
12-12-2025
16:00
12-12-2025
12-12-2025
15:30
12-12-2025
12-12-2025
Ən çox baxılanlar
Sahibkarlıq
“Avtomobil Satışında Blockchain Texnologiyası Sahibkarlığa Yeni Dövr Açır”
12-12-2025 18:32
/
252
“Onlayn Avto-Satış Platformaları Sahibkarlığa Yeni Gəlir Körpüsü Açır”
12-12-2025 17:48
/
180
“Sahibkar Avto-Bazarında Rəqəmsal İnovasiya və Gəlir Artımı”
12-12-2025 17:33
/
144
“Avtomobil Alqı-Satqısı Sahibkarlığında Startap Dalğası”
12-12-2025 17:17
/
171
“Elektrik Maşınları və Sahibkarlıq: Yeni Avto-Biznes Modeli
12-12-2025 16:45
/
171
“Premium Maşın Ticarətində Sahibkarların Rəqəmsal Transformasiyası”
12-12-2025 16:19
/
162







































