Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM

Gənclər üçün rəngarəng və fərdiləşdirilə bilən yeni sosial media platforması

Aparıcı sosial media tətbiqlərinə rəqib olaraq istifadəyə verilən noplace sosial media dünyasına yeni nəfəs gətirməyi hədəfləyir. Gəncləri və ortaq maraqları olan insanları bir araya gətirməyi qarşısına məqsəd qoyan bu proqram Twitter və Myspace-in müasir kombinasiyasını təqdim edir və qısa müddətdə AppStore-da birinci yerə çataraq diqqəti cəlb edir.

RƏNGLİ VƏ ŞƏXSİYYƏTLİ PROFİL SƏHİFƏLƏRİ


İstifadəçilər münasibət statuslarını, dinlədikləri musiqiləri, baxdıqları məzmunu və s. paylaşmaq üçün rəngli və fərdiləşdirilə bilən profil səhifələri yarada bilərlər. Hər kəs öz profilini öz üslubunu əks etdirən rənglərlə fərdiləşdirə bilər. Yeni sosial media tətbiqi noplace-in ən diqqət çəkən xüsusiyyəti istifadəçilərin profil rənglərini fərdiləşdirə bilmələridir. Bu unikal toxunuş onu digər sosial platformalardan fərqləndirir və istifadəçilərə özlərini daha yaxşı ifadə etmək imkanı verir.

CEO və təsisçi Tiffany Zhong hesab edir ki, internetin sehri və əyləncəsi zamanla itib. noplace həqiqi əlaqələri və cəmiyyəti canlandırmaq məqsədi daşıyır. Zhong'un gənc yaşda Binary Capital-da işləməsi və Pineapple Capital adlı öz investisiya fondunu qurması heç bir yerin arxasında görmə qabiliyyətini gücləndirir.

AI-DƏSTƏKLƏNDİYİ TÖVSİYƏLƏR YUKARIDA SAĞLANANLARA GƏLİR

noplace alqoritmlər əvəzinə süni intellekt texnologiyasından istifadə edərək fərdi tövsiyələr təklif edir. Bu yanaşma istifadəçilər üçün daha üzvi və interaktiv təcrübə təmin edir. İstifadəçilər maraqlarına uyğun olan məzmunu asanlıqla kəşf edə bilərlər.

Tarix: 5-07-2024, 12:56 Oxunub: 60


Bölməyə aid digər xəbərlər