Sahibkartv.az xəbər verir ki, bəzi innovativ startaplar artıq müştəriləri yalnız alıcı kimi deyil, həm də məhsulun birbaşa yaradıcı tərəfi kimi prosesə cəlb edirlər. Bu yeni modelə əsasən, istifadəçilər məhsulun ilkin ideya mərhələsindən başlayaraq onun test olunması və bazara çıxarılmasına qədər hər addımda iştirak edirlər. Platformalar üzərindən təqdim olunan açıq innovasiya modelləri vasitəsilə müştərilər öz fikirlərini paylaşır, prototipləri sınaqdan keçirir və geribildirim verir. Ən əsası isə, bu prosesə qatılan aktiv istifadəçilər sonradan məhsulun satışından əldə olunan gəlirdə pay sahibi olurlar. Beləliklə, həm şirkətlər bazara daha uyğun və müştəriyönümlü məhsullar təqdim edir, həm də müştərilər öz töhfələrinin real nəticəsini görərək maddi və mənəvi qazanc əldə edirlər. Mütəxəssislər bu yanaşmanı gələcəyin əsas biznes modellərindən biri kimi qiymətləndirir və hesab edirlər ki, bu sistem həm məhsul keyfiyyətini artıracaq, həm də alıcıların markaya bağlılığını gücləndirəcək. “Yeni Biznes Modeli: Müştəri Yarat, İstehlakçıdan Satıcıya”
Tarix: 2-06-2025, 17:17
/
Baxış: 164
Sahibkartv.az xəbər verir ki, bəzi innovativ startaplar artıq müştəriləri yalnız alıcı kimi deyil, həm də məhsulun birbaşa yaradıcı tərəfi kimi prosesə cəlb edirlər. Bu yeni modelə əsasən, istifadəçilər məhsulun ilkin ideya mərhələsindən başlayaraq onun test olunması və bazara çıxarılmasına qədər hər addımda iştirak edirlər. Platformalar üzərindən təqdim olunan açıq innovasiya modelləri vasitəsilə müştərilər öz fikirlərini paylaşır, prototipləri sınaqdan keçirir və geribildirim verir. Ən əsası isə, bu prosesə qatılan aktiv istifadəçilər sonradan məhsulun satışından əldə olunan gəlirdə pay sahibi olurlar. Beləliklə, həm şirkətlər bazara daha uyğun və müştəriyönümlü məhsullar təqdim edir, həm də müştərilər öz töhfələrinin real nəticəsini görərək maddi və mənəvi qazanc əldə edirlər. Mütəxəssislər bu yanaşmanı gələcəyin əsas biznes modellərindən biri kimi qiymətləndirir və hesab edirlər ki, bu sistem həm məhsul keyfiyyətini artıracaq, həm də alıcıların markaya bağlılığını gücləndirəcək. Digər xəbərlər
Xəbər lenti
20:33
05-12-2025
05-12-2025
19:44
05-12-2025
05-12-2025
19:34
05-12-2025
05-12-2025
18:51
05-12-2025
05-12-2025
18:31
05-12-2025
05-12-2025
18:21
05-12-2025
05-12-2025
17:49
05-12-2025
05-12-2025
17:33
05-12-2025
05-12-2025
16:53
05-12-2025
05-12-2025
16:00
05-12-2025
05-12-2025
15:46
05-12-2025
05-12-2025
15:19
05-12-2025
05-12-2025
15:18
05-12-2025
05-12-2025
15:16
05-12-2025
05-12-2025
15:00
05-12-2025
05-12-2025
14:11
05-12-2025
05-12-2025
14:06
05-12-2025
05-12-2025
13:38
05-12-2025
05-12-2025
12:40
05-12-2025
05-12-2025
12:27
05-12-2025
05-12-2025
11:31
05-12-2025
05-12-2025
10:59
05-12-2025
05-12-2025
10:52
05-12-2025
05-12-2025
10:20
05-12-2025
05-12-2025
10:05
05-12-2025
05-12-2025
Ən çox baxılanlar
Sahibkarlıq
Balıqçılıqdan Brend Biznesə: Dəniz Məhsulunu Sahibkarlığa Çevirmək
05-12-2025 20:33
/
9
Meyvə və Tərəvəz Yığımından Sahibkarlığa: Fermerlər Premium Satış Yaratır
05-12-2025 20:16
/
27
Premium Heyvandarlıq Məhsulları: Sahibkarlıqda Bazar Strategiyası
05-12-2025 19:44
/
45
Fermerlər Heyvandarlıq Məhsullarını Rəqəmsal Platformada Satır
05-12-2025 19:34
/
36
Heyvandarlıqdan Ticarətə: Fermer Sahibkarlar İl Boyu Gəlir Modeli Qurur
05-12-2025 19:14
/
63
Qoyun və Quzu Sahibkarlığı: Kənd Məhsulunu Brend Məhsula Çevirmək
05-12-2025 18:51
/
54





































