22:13 / 19-02-2025
21:30 / 19-02-2025
21:18 / 19-02-2025
20:44 / 19-02-2025
20:30 / 19-02-2025
20:24 / 19-02-2025
20:00 / 19-02-2025
19:48 / 19-02-2025
19:30 / 19-02-2025
19:19 / 19-02-2025
18:50 / 19-02-2025
18:30 / 19-02-2025
17:43 / 19-02-2025
17:30 / 19-02-2025
17:24 / 19-02-2025
16:45 / 19-02-2025
16:17 / 19-02-2025
15:30 / 19-02-2025
15:30 / 19-02-2025
15:00 / 19-02-2025
14:22 / 19-02-2025
13:40 / 19-02-2025
13:29 / 19-02-2025
13:10 / 19-02-2025
13:05 / 19-02-2025
12:28 / 19-02-2025
12:24 / 19-02-2025
Orta sahibkarlıq mikro və kiçik bizneslərə nisbətən daha çox resursa, işçi qüvvəsinə və bazar təsirinə malik olan bir biznes modelidir. Sahibkartv.az xəbər verir ki, Bu sahibkarlıq növü çox vaxt daha geniş istehsalat gücünə və xidmət şəbəkəsinə malik olur və regional, hətta beynəlxalq bazarlara çıxmaq potensialına sahibdir.
Orta sahibkarlar üçün əsas məqsəd biznesin miqyaslanmasını təmin etmək və bazar payını artırmaqdır. Bunu etmək üçün şirkətlər istehsal proseslərini optimallaşdırmalı, yeni texnologiyalar tətbiq etməli və strateji tərəfdaşlıqlar qurmalıdırlar. Orta bizneslər, adətən, böyük korporasiyalarla müqayisədə daha çevik fəaliyyət göstərir və bazar tendensiyalarına daha tez uyğunlaşa bilir.
Dövlətlər orta sahibkarlığı dəstəkləmək üçün müxtəlif investisiya imkanları və güzəştli kreditlər təqdim edir. Çünki bu sahibkarlıq modeli həm yeni iş yerləri yaradır, həm də iqtisadiyyatın böyüməsinə mühüm töhfə verir. Bundan əlavə, orta bizneslərin böyüməsi xarici bazarlara çıxış imkanlarını artırır və ölkənin ixrac potensialını gücləndirir.
Bu gün orta sahibkarlığın inkişafı innovasiyalar və rəqəmsal transformasiya ilə sıx bağlıdır. Müasir texnologiyalardan istifadə, avtomatlaşdırılmış istehsal və müştəri təcrübəsinin təkmilləşdirilməsi bu bizneslərin bazarda rəqabət qabiliyyətini artırır.
Bölməyə aid digər xəbərlər