21:47 / 17-12-2024
21:18 / 17-12-2024
20:42 / 17-12-2024
20:25 / 17-12-2024
19:46 / 17-12-2024
19:19 / 17-12-2024
18:51 / 17-12-2024
18:23 / 17-12-2024
17:44 / 17-12-2024
17:00 / 17-12-2024
16:14 / 17-12-2024
16:00 / 17-12-2024
15:30 / 17-12-2024
15:00 / 17-12-2024
14:30 / 17-12-2024
14:30 / 17-12-2024
13:31 / 17-12-2024
13:22 / 17-12-2024
13:18 / 17-12-2024
12:38 / 17-12-2024
12:25 / 17-12-2024
12:21 / 17-12-2024
11:33 / 17-12-2024
11:28 / 17-12-2024
11:01 / 17-12-2024
10:30 / 17-12-2024
10:03 / 17-12-2024
09:49 / 17-12-2024
09:45 / 17-12-2024
09:41 / 17-12-2024
09:36 / 17-12-2024
09:31 / 17-12-2024
Yeni nəsil sahibkarlar, yəni Gen Z (1997-2012-ci illər arası doğulanlar), çox fərqli yanaşma ilə biznes dünyasına daxil olurlar. Sahibkartv.az xəbər verir ki, Onlar daha çox sosial məsuliyyət, ekoloji davamlılıq və şəxsi markaların gücünə önəm verirlər. Gen Z sahibkarları daha əvvəlki nəsillərdən fərqli olaraq, qlobal məsələlərə diqqət yetirir və bizneslərində davamlılıq prinsiplərini tətbiq edirlər. Rəqəmsal alətləri ustalıqla istifadə edən bu gənclər, sosial şəbəkələrdən müştəri əlaqələrini qurmaq və işlərini reklam etmək üçün maksimum dərəcədə istifadə edirlər. Gen Z sahibkarlarının öz ideyalarını tez bir zamanda həyata keçirə bilmələri, onlara öz startaplarını qısa müddətdə genişləndirmək və bazarda yer tapmaq imkanı verir.
Bölməyə aid digər xəbərlər