20:45 / 24-02-2025
20:30 / 24-02-2025
20:19 / 24-02-2025
19:49 / 24-02-2025
19:30 / 24-02-2025
19:19 / 24-02-2025
19:00 / 24-02-2025
18:51 / 24-02-2025
18:30 / 24-02-2025
18:22 / 24-02-2025
17:39 / 24-02-2025
17:18 / 24-02-2025
16:46 / 24-02-2025
16:16 / 24-02-2025
16:00 / 24-02-2025
15:41 / 24-02-2025
15:00 / 24-02-2025
14:22 / 24-02-2025
13:43 / 24-02-2025
13:06 / 24-02-2025
13:01 / 24-02-2025
12:54 / 24-02-2025
12:44 / 24-02-2025
12:32 / 24-02-2025
12:26 / 24-02-2025
12:16 / 24-02-2025
12:05 / 24-02-2025
10:45 / 24-02-2025
10:40 / 24-02-2025
10:35 / 24-02-2025
09:28 / 24-02-2025
Google və Facebook reklamlarından əlavə, 2025-ci ildə online mağazalar fərqli platformalarda hədəflənmiş reklam strategiyalarını sınaqdan keçirirlər. Sahibkartv.az xəbər verir ki, bu reklamlar daha dinamik və şəxsi hala gəlir, çünki süni intellekt əsaslı sistemlər müştərilərin maraqlarına və əvvəlki davranışlarına əsaslanaraq məzmun təqdim edir.
Yeni nəsil reklamlar müştərilərin online fəaliyyətini izləyərək onların hansı məhsullara maraq göstərdiyini və nə zaman alış-veriş etdiyini təhlil edir. Bu məlumatlara əsaslanaraq, reklamlar kişiselleşdirilmiş və dinamik şəkildə dəyişir, beləliklə müştərilər yalnız öz maraqlarına uyğun məhsul təklifləri görürlər. Məsələn, istifadəçi idman məhsullarına maraq göstərirsə, ona yeni idman ayaqqabıları və ya fitness avadanlıqları reklamları təqdim olunur.
Bu hədəflənmiş reklamlar müştərilərin diqqətini daha effektiv şəkildə çəkir və alış-verişi daha cəlbedici edir. Süni intellekt, reklamların necə, harada və nə zaman göstəriləcəyini də optimallaşdıraraq daha yüksək ROI (Yatırımın Geri Dönüşü) təmin edir. Online mağazalar bu yeni reklam yanaşmaları ilə külli miqdarda potensial müştəriyə daha yaxınlaşır və e-ticarət bazarında üstünlük əldə edirlər.
Bölməyə aid digər xəbərlər