Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM
Avtomobil ödənişlərinin hazırda bu qədər yüksək olmasının səbəbi budur

Maşın ödənişləri son illərdə yüksək qiymətlər və yüksək faiz dərəcələrinin birləşməsindən ötəri sürətlə artıb. Bəzi relyef tezliklə gələ bilsə də, sənaye insayderləri qiymətlərin hələ uzun müddət yüksək qala biləcəyini söyləyirlər.

Moody's Analytics-in məlumatına görə, may ayı etibarilə müştərilər avtomobil krediti üçün ayda orta hesabla 760 dollar ödəyirdilər. Bu, 2022-ci ilin dekabrında 795 dollardan yüksək səviyyədən aşağı olsa da, 2019-cu ilin may ayındaki 535 dollarlıq orta ödənişlə müqayisədə hələ də təxminən 40% artımdır.

Şəxsi Maliyyədən daha çox:
Budur, 2024-cü ilin may ayı üçün inflyasiya bölgüsü – bir qrafikdə
Federal Ehtiyatlar Sistemi faiz dərəcələrini sabit saxlayır
Baxım xərcləri ilk dəfə ev sahibləri üçün sürpriz ola bilər

Avtomobil alış-veriş saytı və sənaye məlumat təminatçısı olan Edmunds-a görə, avtomobil sahiblərinin təxminən 17%-i ayda 1000 dollardan çox pul ödəyir. 2023-cü ilin dördüncü rübündəki 17,9%-lik rekorddan bir qədər aşağı olsa da, bu nisbət bir il ərzində 17%-dən yuxarı qalıb.

Autotrader və Kelley Blue Book-un sahibi olan Cox Automotive-in baş iqtisadçısı Çarli Çesbro dedi: “Növbəti altı il ərzində ayda 700, 800 dollar ödəyəcəyiniz ideyası, demək istəyirəm ki, köhnəlmiş aktiv üçün sadəcə dəli səslənir”. , plus avtomobil sənayesi üçün bir sıra xidmətlər təqdim edir.

"Sualtı" ticarətləri ödənişləri artırır

Covid-19 pandemiyasının ortasında yüksək qiymətə nəqliyyat vasitələri alan bir çox müştərilər indi “su altındadır” və ya mənfi kapitala malikdirlər, yəni onların avtomobilindəki kredit avtomobilin dəyərindən daha böyükdür – rekord məbləğdə. Edmunds görə, birinci rübdə ticarəti olan müştərilərin 23%-nin mənfi kapitalı orta hesabla 6,167 dollardan çox olub.

Pandemiya dövründəki ən yüksəklərdən işlənmiş avtomobil qiymətlərinin kəskin azalması bir çox avtomobil üçün qeyri-adi yüksək amortizasiyaya səbəb oldu.

Avtomobil sahibləri üçün avtomobil alqı-satqısı zamanı bir az mənfi kapitalın olması qeyri-adi deyil. Alqı-satqıların təxminən üçdə biri pandemiyadan əvvəl mənfi kapital daşıyırdı. Edmunds Insights-ın baş direktoru İvan Druri deyir ki, bu, mənfi kapitalın miqdarıdır.

Bunu gələnlər qutunuza çatdırın və məhsul və xidmətlərimiz haqqında ətraflı məlumat əldə edin.
Bülletenlərə yazılmaqla siz İstifadə Şərtlərimiz və Məxfilik Siyasətimizlə razılaşırsınız.
Mənfi kapitalı olan bir nəqliyyat vasitəsi ilə ticarət çox vaxt istehlakçının yeni avtomobil kreditinə borclu olan balansını bildirir və nəticədə daha uzun müddətlər üçün daha yüksək faiz dərəcələri ilə daha yüksək ödənişlər olur.

2024-cü ilin birinci rübündə ticarətlə orta ödəniş 68 ay ərzində 7,1% orta faiz dərəcəsi ilə 736 ABŞ dolları təşkil edib. Mənfi kapital ilə ticarətin dərəcəsi təxminən 76 ay ərzində 8,1% nisbətində 887 dollar təşkil etmişdir.

Drury deyir ki, bu yeni avtomobildə daha kəskin ödənişlər it istehlakçılarının həyatlarının çox hissəsi üçün bir növ pis dövr yarada bilər.

Drury dedi: "Siz 10 və ya 15 il əvvəlki avtomobilin pulunu ödəyirsiniz". “Siz heç vaxt avtomobilin pulunu ödəməmisiniz. Bu o deməkdir ki, siz artıq sahib olmadığınız bir şey üçün daim pul ödəyirsiniz."

Avtomobil alıcıları nə vaxt və necə qiymət endirimini görə bilər

22 iyul 2022-ci il, Cümə günü Colma, Kaliforniya, ABŞ, Ford dilerində müştərilər. Ford Motor Co-nun 27 iyulda qazanc rəqəmlərini açıqlayacağı gözlənilir. Fotoqraf: David Paul Morris/Bloomberg Getty Images vasitəsilə
22 iyul 2022-ci ildə Colma, Kaliforniyada Ford dilerində müştərilər.
David Paul Morris | Bloomberg | Getty Images
Moody's-in məlumatına görə, avtomobil alıcıları üçün yaxşı xəbər odur ki, son bir il ərzində təşviqlər 81% artıb.

Təşviqlər fərqli ola bilər. Bir avtomobildə bəzən “kaputda pul” adlanan sadə endirimlər var. Faiz dərəcəsi subvensiyası var, burada müştəri müəyyən sayda ay üçün 0% faiz ala bilər. Həmçinin ticarət müavinətləri var, burada diler ticarətdə bazardan yuxarı qiymət verə bilər.

Lakin Federal Ehtiyat Sisteminin faiz dərəcələrini nə vaxt aşağı salacağı bəlli deyil və hətta bunu etdikdə belə, avtomobil krediti dərəcələrində bu dəyişikliklərin görünməsi üçün təxminən altı ay gecikmə var.

Federal Ehtiyat avtomobil krediti dərəcələrini müəyyən etmir, lakin bankların federal fondları hansı nisbətdə borc ala biləcəyini müəyyən edir. Buna görə də, bankların müştərilərdən kreditlər, o cümlədən avtomobillər üçün tələb etdiyi tariflərə təsir göstərir. Bundan əlavə, inflyasiya avtomobil etiketlərinin qiymətlərini yüksəldir.

Moody's-in baş iqtisadçısı Mike Brisson, "İnflyasiya düşündüyümüzdən bir qədər yüksək və yapışqan olaraq qaldı" dedi. “Beləliklə, FED-in gözlənilən faiz və ya əsas faiz dərəcəsini azaltma tarixi təxirə salındı. İstehsalçılar təşviqlərdən istifadə edərək süni şəkildə faiz dərəcəsini aşağı salırlar. Beləliklə, orada bir qədər rahatlıq görəcəksiniz. Bununla belə, faktiki faiz dərəcəsində real relyef bu ildən sonra baş verməyəcək”.

Bununla belə, bu rahatlama qısa ömürlü ola bilər. Avtomobil bazarında daha uzunmüddətli struktur dəyişiklikləri qiymətləri və ödənişləri gələcək illər üçün yüksək saxlaya bilər.

Tarix: 18-06-2024, 15:24 Oxunub: 73


Bölməyə aid digər xəbərlər