
Robot müəllimlər siniflərdə: Təhsildə yeni əmək bölgüsü formalaşır
Sahibkartv.az xəbər verir ki, dünya üzrə bir çox inkişaf etmiş ölkələrdə məktəb siniflərinə robot müəllimlərin tətbiqi sürətlənib. Artıq bu süni intellektlə təchiz olunmuş sistemlər əsas məlumatların çatdırılması, məntiqi və faktoloji biliklərin təkrarı, testlər və analitik yoxlamalar üçün proqramlaşdırılıb. Bu texnologiya təhsil prosesində insan müəllimlərlə əmək bölgüsünün daha aydın şəkildə formalaşmasına səbəb olub.
Yeni modelə əsasən, robot müəllimlər gündəlik dərs materiallarının şagirdlərə çatdırılması, mövzu üzrə tapşırıqların izahı və ilkin qiymətləndirmə funksiyalarını yerinə yetirir. Süni intellekt vasitəsilə hər bir şagirdin öyrənmə tempi, diqqət səviyyəsi və yaddaş gücü analiz olunur və fərdi tədris planları hazırlanır. Robot sistemlər gün ərzində təkrarlanan, standart biliklərə əsaslanan dərsləri avtomatlaşdıraraq insan müəllimlərin üzərindən böyük bir yükü götürür.
Bu arada, insan müəllimlər isə yaradıcı dərslər, empatiya, emosional inkişaf, sosial bacarıqlar və tənqidi düşüncə kimi mövzulara yönəlib. Onlar şagirdlərin şəxsi motivasiyasını gücləndirən, sosial dəyərləri aşılayan və komanda işini təşviq edən fəaliyyətlərlə məşğul olurlar. Beləliklə, tədris prosesi texnologiya və insan ünsiyyətinin balansı üzərində qurulur.
Beynəlxalq Təhsil Araşdırmaları Mərkəzinin (IERC) son hesabatına görə, bu cür əmək bölgüsü tətbiq olunan məktəblərdə şagirdlərin ümumi dərs nailiyyətləri 26%, sosial uyğunlaşma isə 41% artıb. Tədqiqatlar göstərir ki, robot müəllimlər və insan müəllimlərin birlikdə fəaliyyət göstərməsi şagirdlərə daha çevik və balanslı təhsil imkanları yaradır.
Gələcəyin məktəbi: Hybrid model
Hazırda bu texnologiya daha çox Yaponiya, Cənubi Koreya, Sinqapur, İsveç və Kanada kimi ölkələrdə geniş yayılıb. Bəzi məktəblərdə artıq hər sinifdə bir robot müəllim fəaliyyət göstərir və o, dərsin əsas hissəsini idarə edir. Hətta bəzi hallarda şagirdlər öz robot müəllimlərini şəxsi cihazlar kimi fərdiləşdirərək, dərslərdən sonra ev tapşırıqlarını onlarla birlikdə yerinə yetirirlər.
Təhsil sosioloqları bu modeli təhsilin demokratikləşməsi və inklüzivliyi baxımından da irəliyə doğru böyük addım hesab edirlər. Çünki bu sistemlər xüsusi təhsil ehtiyacları olan şagirdlərə uyğunlaşa bilir, fərdi qayğı və tədris metodikasını tətbiq etmə imkanı yaradır.





































