
Sahibkartv.az xəbər verir ki, yeni nəsil təhsil sistemləri artıq şagird və tələbələrin yalnız bir sahədə deyil, çoxşaxəli bacarıqlarla yetişdirilməsinə fokuslanır. Gələcəyin peşə və iş mühiti tək bir istiqamətdə deyil, müxtəlif bilik sahələrinin və bacarıqların sintezini tələb etdiyindən, təhsil modelləri də bu dəyişikliyə uyğunlaşmağa başlayıb. Artıq bir tələbə eyni zamanda biologiya üzrə dərin elmi biliklərə sahib olmaqla yanaşı, proqramlaşdırma dillərini öyrənir, süni zəka sistemlərini analiz edə bilir və hətta kreativ dizayn prinsiplərindən də xəbərdardır. Bu yanaşma tələbələrə həm elmi düşüncə, həm texnoloji bacarıq, həm də estetik və yaradıcı düşünmə imkanları qazandırır.
Yeni sistemlərdə dərslər fənlərarası inteqrasiyaya əsaslanır – məsələn, bir layihə çərçivəsində tələbə bir bioloji mövzunu araşdırır, onu proqramlaşdırılmış simulyasiya halına salır və vizual təqdimat üçün dizayn hazırlayır. Bu şəkildə həm analitik təfəkkür, həm də yaradıcı yanaşma inkişaf etdirilir. Ənənəvi “bir ixtisas, bir yol” anlayışı yerini “çoxistiqamətli düşünən və hərtərəfli bacarığı olan fərd” modelinə verir. Təhsil ekspertləri bildirir ki, gələcəkdə rəqabət qabiliyyətli olmaq üçün tələbələr təkcə bilik deyil, eyni zamanda çeviklik, yaradıcılıq, texnologiya və ünsiyyət bacarıqları ilə də təchiz olunmalıdır. Bu dəyişikliklər təhsildə daha canlı, praktik və həyatla iç-içə bir yanaşmanın əsasını qoyur.





































