Son xəbərlər
Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM

Kənddən Şəhərə: Fermer Brendlərinin Yeni Hədəfi

Baxış: 190


Fermer Brendləri: Kənd Məhsullarını Yeni Bazara Daşımaq

Sahibkartv.az xəbər verir ki, kənd təsərrüfatı məhsullarını öz markası ilə satışa çıxaran fermerlərin sayı sürətlə artır. Ənənəvi yanaşmada məhsullar sadəcə xammal kimi satılırdı və alıcılar üçün fərqlilik demək olar ki, yox idi. Lakin fermerlər artıq məhsullarını brend şəklində təqdim edərək bazarda öz yerini möhkəmləndirir.

Bu strategiya bir neçə cəhətdən üstünlük təmin edir. Əvvəla, məhsulların brend şəklində təqdim olunması alıcılarda etibar və keyfiyyət təəssüratı yaradır. İkincisi, fermerlər məhsullarına əlavə dəyər qata bilirlər – məsələn, xüsusi qablaşdırma, sertifikatlaşdırılmış orqanik etiket və ya unikallıq xüsusiyyətləri sayəsində satış qiymətləri artır.

Ekspertlər bildirirlər ki, brend strategiyası kənd təsərrüfatında kiçik və orta sahibkarlar üçün əsas rəqabət üstünlüyünə çevrilir. Bu yanaşma məhsulun yalnız bazarda mövcud olmasından daha çox, alıcı ilə emosional əlaqə qurmasına, məhsulun hekayəsini təqdim etməyə imkan yaradır.

Eyni zamanda, brendli məhsullar beynəlxalq bazarlara çıxış üçün də əlverişlidir. Sertifikatlı, keyfiyyətli və vizual cəhətdən cəlbedici məhsullar qlobal bazarlarda daha rahat satılır. Analitiklər hesab edirlər ki, yaxın illərdə kənd təsərrüfatında brend yaratmaq trendi daha da genişlənəcək və fermerlərin gəlir imkanlarını əhəmiyyətli dərəcədə artıracaq.


Təsisçi və redaktor: Rüstəm Zülfüqarlı
Tel: +994 50 537 55 05
Ünvan: Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Mətbuat prospekti, 529-cu məhəllə, Azərbaycan Nəşriyyatı

“Sahibkartv.az” saytı Azərbaycan Respublikası Media Reyestrində rəsmi qeydiyyata alınmışdır.
(Qeydiyyat Şəhadətnaməsi № 3568E1527C938D).
VÖEN: 6100325452
© Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir.
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.