Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM
Trendyol Türkiyənin Lovemarkı seçilib

Aparıcı e-ticarət platformalarından biri olan Trendyol, ürəkləri qazanma baxımından da zirvədə idi. İpsos Türkiyə tərəfindən aparılan Türkiyənin Lovemarks Araşdırmasına əsasən, Trendyol E-Ticarət kateqoriyasında ölkəmizin “Sevgi nişanı” seçilib.

Türkiyənin müxtəlif şəhərlərində istehlakçılara verilən suallarla formalaşan Türkiyənin Lovemarks Araşdırmasında qiymətləndirmələr, "ağla gələn ilk marka olmaq", "emosional yaxınlıq", "gözləntiləri və ehtiyacları qarşılamaq baxımından marka performansı", " vazkeçilməz sevilən brend olmaq”. Meyarlar əsasında həyata keçirilir. Trendyol, e-ticarətdə istehlakçılara təqdim etdiyi yüksək standart müştəri təcrübəsi ilə 2024-cü il üçün bütün bu meyarlarda ən populyar brend olaraq qeyd olundu.

TÜRKİYƏNİN ÜLKƏSİNDEKİ BREND

Trendyol 2021 və 2022-ci illərdə E-Ticarət kateqoriyasında qiymətləndirmələr aparılarkən Türkiyənin Lovemarkı seçilib. Araşdırmalara görə, Trendyol hər il balını artıraraq qəlbimizdə yer qazanmağa davam edir.

E-ticarət kateqoriyasında "sevgi nişanı" olaraq seçilən Trendyol, alış-veriş təcrübəsini artıran tətbiqləri ilə onlarla kateqoriyada milyonlarla məhsulu milyonlarla istifadəçiyə təqdim edir. Türk bizneslərini rəqəmsallaşdırmaqla iş həcminin artmasına töhfə verir. Türkiyə və rəqəmsal ekosistemə ən böyük müsbət təsir yaratmaq vizyonunu mənimsəyən Trendyol, ticarətin rəqəmsallaşmasına öncülük edir və sosial fayda təmin edən layihələrlə cəmiyyətin ehtiyacları üçün həllər hazırlayır.

Tarix: 18-09-2024, 12:08 Oxunub: 24


Bölməyə aid digər xəbərlər