Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM
IAB Akademiyası rəqəmsal marketinq kommunikasiyaları sənayesi ilə gələcəyin mühəndislərini bir araya gətirir

UniChallengeTech mühəndis namizədlərinə texnologiya yönümlü rəqəmsal marketinq kommunikasiyası dünyasını tanıtmaq və onlara texnologiya və marketinq kommunikasiyalarından birlikdə istifadə etməyi öyrətmək məqsədi daşıyır. 16-27 Sentyabr tarixləri arasında onlayn şəkildə baş tutacaq proqram iştirakçılara karyeralarına fərqli baxışlar bəxş etmək və sektordakı istedad ehtiyacını qarşılamağa dəstək olmaq məqsədi daşıyır.

Bu il Evyap proqramı Karyera Sponsoru kimi dəstəkləyir, Havas CX İstanbul və Tooplay isə Dəstək Sponsoru kimi iştirak edir. Proqramın builki tanıtım materialları FCB Artgroup tərəfindən hazırlanıb.

“Tech is the Way Digital” şüarı ilə təşkil edilən və universitetlərin 3-cü və 4-cü kurs tələbələri və yeni məzunların iştirak edə biləcəyi proqram iştirakçıları rəqəmsal dünyada karyera imkanları ilə tanış edəcək. UniChallenge Tech zamanı iştirakçılar rəqəmsal dünya ilə yaxından tanış olmaq, agentliklər və reklamçılardan uğurlu şirkətlərin hekayələrini dinləmək və qlobal inkişafların sektora təsirlərini öyrənmək imkanı əldə edəcəklər. İştirakçılar proqram çərçivəsində müəyyənləşdirilmiş layihə üzərində çalışaraq hazırlayacaqları təqdimatlarla da yarışacaq və ilk 3 yeri tutan komanda IAB-a üzv şirkətlərdə 1 aylıq təcrübə keçmək hüququ qazanacaq.

UniChallenge Tech-də 50 iştirakçı kvotası var. Prioritet İdarəetmə İnformasiya Sistemləri və Statistika kimi departamentlərdən, eləcə də mühəndislik şöbələrindən gələn müraciətlərə veriləcək. İlk beş ilində cəmi 225 məzun olan UniChallenge Tech-ə builki müraciətlər sentyabrın 6-dək davam edəcək.

Tarix: 4-09-2024, 18:14 Oxunub: 39


Bölməyə aid digər xəbərlər