Bu il avtomobil istehsalında 125 illiyini qeyd edən Opel Rüsselsheimdəki baş qərargahında böyük mərasim keçirdi. Opel-in baş direktoru Florian Huettl-in ev sahibliyi etdiyi mərasimdə Almaniya kansleri Olaf Şolz, Stellantis-in sədri Con Elkann və Stellantis-in baş direktoru Karlos Tavares də qonaqlar arasında idi. Mərasimdə yaxın illərdə açılacaq Stellantis Almaniya qərargahının planları və Rüsselsheimdə yeni qlobal Opel qərargahı iştirakçılara təqdim edilib. Tədbirdə Habertürk-ə xüsusi açıqlamalar verən Opel CEO-su Huettl, "Türkiyədə elektromobilliyin inkişafı ilə bağlı gözəl bir hekayə var. Bizim uzunmüddətli strategiyamız türk müştəriyə yaxın olmaq və Türkiyəyə uyğun modellər təklif etməkdir" dedi. Yiğitcan Yıldız yazıb...
Opel Almaniyanın Rüsselsheim şəhərindəki baş qərargahında avtomobil istehsalında 125 illiyini qeyd etdi.
Opel-in baş direktoru Florian Huettl-in ev sahibliyi etdiyi mərasimin fəxri qonaqları arasında Almaniya kansleri Olaf Şolz və Hessenin baş naziri Boris Reyn, həmçinin Stellantis-in İdarə Heyətinin sədri Con Elkann, Stellantis-in baş direktoru Karlos Tavares və Stellantis İnsan Resursları üzrə Transformasiya Direktoru və Opel-in İdarə Heyətinin sədri olub. Müşahidə Şurası Xavier Chereau iştirak edirdi.
Qonaqlar Opel-in baş icraçı direktoru Florian Huettl ilə birlikdə brendin ən çox satılan modeli olan Opel Astra və qardaş brend DS Automobiles-in DS4 modelinin istehsal olunduğu istehsal müəssisəsi də daxil olmaqla, bir çox müxtəlif sahələrə baş çəkiblər.
Almaniyada keçirilən mərasimdə açıqlama verən Almaniya kansleri Olaf Şolz bildirib ki, Opel elektrik daşımalarına doğru irəliləyən böyük avtomobil şirkətidir.
Scholz, "Avtomobillər cəmiyyətimizdə mühüm rol oynamağa başlayandan bəri, biz onları daha da yaxşılaşdırmaq üçün hər gün burada səylə çalışırıq. Nəsillər işçiləri Opel-i bugünkü möhtəşəm brendə çeviriblər. Bu, nümunəvidir".
'QLOBAL PROBLEMLƏRİN HƏLLİ ÜÇÜN QLOBAL FORMASİYALAR TƏLƏB EDİLİR'
Stellantis-in baş direktoru Karlos Tavares şirkətin çoxmillətli strukturuna diqqət çəkərək, "Qlobal problemlərin həlli üçün qlobal həllər və Stellantis kimi qlobal formasiyalar tələb olunur. Stellantis-də 170-dən çox fərqli millətdən olan həmkarlarımız var. yüksək mədəni müxtəliflik "Biz bunu sevirik. Bu, bizə dünyanı daha yaxşı anlamaq, daha yaxşı qərarlar qəbul etmək və müştərilərimizi daha xoşbəxt etmək imkanı verir".
Şirkətin qazanc əldə edərək böyüdüyünə diqqət çəkən Tavares, "Bu, davamlılıq deməkdir. Opel, Stellantis'in aktivlərindən istifadə edərək, elektrik avtomobillərinə keçiddə və sıfır emissiyada sənayeyə liderlik etməyə davam edəcək. Erqonomikanı yeni səviyyəyə daşıyacağıq. sürücülük zamanı mürəkkəbliyi azaltmaq üçün sadə daxili dizaynla "2038-ci ildə sıfır karbon emissiyasına çatacağıq. Qlobal istiləşmə probleminin həllinə ciddi töhfə verəcəyik. Bu yolla, müvafiq infrastrukturu təmin etmək və onu sərfəli qiymətə təmin etmək. uğurun açarlarıdır” dedi.
'TÜRKİYƏDƏ GÖZƏL ELEKTROMOBİLLİK HEKAYƏSİ VAR'
Alman istehsalçısının istehsal bazası olan Rüsselsheimdə Opel-in 125 illik yubiley mərasimini yerində izlədik.
Tədbirdə Opel-in baş direktoru Florian Huettl ilə də görüşdük.
Huettl Habertürk-ə verdiyi xüsusi açıqlamada həm şirkətinin, həm də Türkiyənin gələcəyi ilə bağlı mühüm mesajlar verib.
Opel-in dünyanın ən qədim avtomobil istehsalçılarından biri olduğunu vurğulayan Alman CEO, "Bizim 125 illik ənənəmiz var və bu müddət ərzində Opel-i bu günə gətirən çoxlu hadisələr baş verib. Bizdə həmişə olub. Mənim üçün xüsusilə maraqlı olan odur ki, biz bu 125-ci ildə elektromobilliyə mühüm bir addım atırıq. 2024-cü ildə portfelindəki hər bir modelin elektrik versiyasını təqdim edən ilk Alman markası olacağıq. ," dedi.
Almaniyadan başqa digər ölkələrdə elektrikli avtomobil satışlarının artmağa davam etdiyini qeyd edən Huettl, "Avropanın qalan hissəsi, Türkiyə və bir çox başqa bazarlar böyüməyə davam edir. Almaniyada suallar, şübhələr, dəstəyin sonu kimi xüsusi bir vəziyyət var. Bununla belə, elektrikləşdirmə davam edir.” “Bunun baş verəcəyinə şübhə yoxdur, bunu Türkiyədə də görə bilərsiniz, Türkiyədə elektromobilliyin inkişafı ilə bağlı yaxşı bir hekayə var”.
'BAZARIN SÜRƏTLİ BÜTƏŞMƏSİ VƏ SÜRƏTLİ YAVAŞLAMASINA HAZIRIQ'
Opel CEO-su Huettl də Türkiyədə satışlarını artırmaq istədiklərini ifadə edərək, "Ötən il Türkiyə bazarında dördüncü yerdəydik, yüzdə 6 bazar payımız var idi. Türkiyədəki hədəfimiz böyüməyə davam etməkdir. Ona görə də , Türkiyənin ən məşhur Alman markası olmaq istəyirik, "Biz bu istiqamətdə irəliləyirik və bu hədəf hamımızın paylaşacağı və davam etdirəcəyi bir şeydir" dedi.
Türkiyədəki bazar dinamikasını yaxından izlədiklərini bildirən Florian Huettl Türkiyəyə uyğun modellər təqdim etməyi planlaşdırdıqlarını bildirib.
Huettl, "Türkiyə bazarı 2023-cü ildə çox güclü rekord il yaşadı, satışları tarixində ilk dəfə bir milyonu keçdi. Böyümə bu ilin əvvəlində davam etdi, indi yavaşlama əlamətlərini görürük, bu da baş verə bilər. , bu bir problem deyil Türkiyə bazarı Bizim uzunmüddətli strategiyamız türk müştərisinə yaxın olmaq və Türkiyəyə uyğun modellər təqdim etməkdir. Buna görə də, biz İstanbulda Frontera-nı dünyaya tanıtdıq, "Bilirik ki, bu, yavaşlaya bilər, biz hər iki vəziyyətə hazırıq".
Tarix: 18-06-2024, 14:06 Oxunub: 84