Rəqəmsal reklam və marketinq sənayesi üzrə aparıcı sənaye assosiasiyası olan IAB Europe, 2023-cü il üçün AdEx Benchmark Hesabatını açıqladı. Bu hesabatda Avropadakı rəqəmsal reklam bazarının 11,1 faizlik güclü artıma nail olduğu və bütün zamanların ən yüksək bazar dəyərinə çatdığı göstərilir. 96,9 milyard avro. Hesabata görə, rəqəmsal reklam investisiyalarının böyüklüyünə görə 29 ölkə arasında 8-ci bazar olan Türkiyə 2022-ci ildə olduğu kimi 118 faiz rekord artımla ən sürətlə böyüyən ölkədir.
On səkkiz ildir nəşr olunan AdEx Benchmark hesabatı 29 ölkədəki IAB ofisləri tərəfindən təqdim edilən məlumatlar əsasında hazırlanır və IAB Europe tərəfindən tərtib edilir və Avropada reklam investisiyaları üçün tam bələdçidir. Bu il ilk dəfə olaraq hesabatda son üç il ərzində rəqəmsal reklamın böyüməsinə töhfə verən dinamika haqqında daha dərin məlumat verən rüblük məlumatlar da yer alır.
Rəqəmsal reklam bazarı 2023-cü ildə 11,1% artaraq 96,9 milyard Avroya çataraq, artım tempinə görə illik 7,3% artım nümayiş etdirən ABŞ bazarını geridə qoyub.
Türkiyə də daxil olmaqla 13 bazarda ikirəqəmli artım əldə edilərkən, Avropa rəqəmsal reklam investisiyalarının 69%-ni İngiltərə, Almaniya, Fransa, İspaniya və İtaliya təşkil edib.
Türkiyə 50 FAİZ BÖYÜMƏ İLƏ BİRİNCİ YERDƏDİR
AdEx Benchmark-a görə, 2023-cü ilin sonuna qədər ölkəmizdə rəqəmsal reklam investisiyalarının həcmi 3 milyard 476 milyon avroya çatıb. Türkiyə inflyasiyadan təmizlənmiş 50% artım tempini qeyd etdi ki, bu da Avropa ortalamasından 4,5 dəfə yüksəkdir.
Avropada ekran reklam investisiyaları 13% artarkən, 18% artan sosial media investisiyalarının ekran reklamlarında payı 48%-ə yüksəldi. Ölkəmizdə bu pay 59 faiz təşkil edib. Video reklam da 2023-cü ildə 21% artaraq ümumi displey reklamlarının artımında mühüm rol oynayıb. Rəqəmsal audio reklam, 2023-cü ildə yenidən 23% artımla ən sürətli böyüyən formatlardan biri olduğunu ortaya qoydu. Bu ilki hesabatda yeni audio reklam məlumatları podkastların 32,5% artımla ümumi rəqəmsal audio investisiyalarının artırılmasında əhəmiyyətli rol oynadığını göstərdi. CTV 2023-cü ildə 23,5% artaraq, 15% böyüyən sosial mediadan kənar video reklam investisiyalarını üstələyib.
Formatlara görə artım templərinə baxıldığında, Türkiyə videoda 180%, audio reklamda 215%, axtarış sistemləri reklamında 91% artımla Avropada birinci, 131% artımla ekran reklamı kateqoriyasında 2-ci yerdədir.
Türkiyə üçün 2023 AdEx Benchmark məlumatlarını qiymətləndirən İnteraktiv Reklam Dərnəyi IAB sədri Burak Ertaş, reklam investisiyalarında və inkişaf edən e-ticarət sektorunda ənənəvi kanallardan rəqəmsal kanallara davam edən keçid sayəsində Türkiyədə rəqəmsal reklamın təsirli bir artım qeyd etdiyini vurğuladı və dedi. bazarda artımın mövcud reklamçılar hesabına olduğunu və bazara yeni girənlərin büdcələrindəki artımla dəstəkləndiyini bildirdi.
Burak Ertaş, "Türkiyənin rəqəmsal reklam bazarı davamlı olaraq Avropada ilk 10-dadır və biz son iki ildə ən sürətli böyümə sürətinə malik ölkəyik. İnflyasiyaya uyğunlaşdırılmış 50% artım tempi ilə Türkiyədə rəqəmsal reklam inkişaf edir. Kantar Mediaya görə, 2022-ci ildən 2023-cü ilə qədər rəqəmsal platformalarda reklam verən şirkətlərin sayında 9%-dən çox əhəmiyyətli artım var. Eyni dövrdə kinodan başqa digər mediada reklam verənlərin sayı azalıb. 4%-dən 10%-ə qədər olan bu vəziyyət, hər il daha çox reklamçının investisiyalarını ənənəvi kanallardan rəqəmsal kanallara köçürdüyünü göstərir. Yeni reklam verənlərin səhnəyə girməsi 2023-cü ildə əvvəlki ilə nisbətən həcmin 115%, əməliyyat həcminin isə 22% artdığını vurğulamaq lazımdır. Elektron ticarətdəki bu sürətli artım rəqəmsal reklam investisiyalarının artmasının arxasında duran başqa bir hərəkətverici qüvvədir. "Geminius-un aylıq ən yaxşı 100 reklamçı hesabatı da göstərir ki, e-ticarət platformaları və pərakəndə şirkətlər ölkəmizdəki ən böyük rəqəmsal reklamçılardır."
Tarix: 26-06-2024, 15:43 Oxunub: 60