Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM
Küçədə biznes qurmaq: Yaponiyadan Meksikaya qədər sadə arabaların arxasındakı güc


Küçələrdə qurulan dünya: Sadə arabalardan doğan böyük həyat hekayələri

Sahibkartv.az xəbər verir ki, bu gün dünyanın müxtəlif guşələrində minlərlə insan üçün küçə satışı sadəcə dolanışıq vasitəsi deyil, həm də özünü ifadə, mədəniyyətin yaşadılması və kiçik sahibkarlığın bir simvoludur. Meksikanın “taco” arabaları, Hindistanın “chaat” stendləri, Fransanın “crepe” velosipedləri təkcə qida deyil – hər biri konkret bir bölgənin ruhunu daşıyan canlı mədəniyyət daşıyıcılarıdır.

Meksikada bir çox ailələr nəsildən-nəslə keçən taco arabalarını idarə edir. Bu arabalarda hazırlanan yeməklər sadəcə ac qarınları doyurmur – yerli dadların, küçə zarafatlarının və sosial əlaqələrin canlı sahnəsinə çevrilir. “Taco üçün növbədə durmaq” artıq Meksikada sosiallaşma aktı kimi qəbul edilir. Bir çox turistlər məhz bu arabalarda satılan küçə yeməklərini ölkənin “əsl dadı” kimi qiymətləndirir.

Hindistanda isə “chaat stendləri” hər küçənin küncündə rast gəlinən, lakin hər biri fərqli ədviyyat tərkibi və təqdimat forması ilə seçilən unikal məkanlardır. Bu stendlərin sahibləri adətən ailə üzvləridir və işin içində baba reseptlərindən tutmuş, uşaq alqı-satqı çağırışlarına qədər hər şey var. Bura həm də insanların ayaqüstü söhbət etdiyi, xəbərləri bölüşdüyü sosial toplanma məkanlarıdır.

Fransada isə “crepe velosipedləri” adlanan mobil qida vasitələri küçə sənətinin bir növünə çevrilib. Bu velosipedlər həm təkər üzərində desert təqdim edir, həm də küçə mədəniyyətinin romantik ruhunu daşıyır. Parisin bəzi küçələrində axşamlar belə velosipedlərin ətrafında musiqiçilər toplaşır, insanlar təkcə yemək deyil, canlı mədəniyyət təcrübəsi yaşayır.

Ekspertlərin fikrincə, küçə satışları gələcəkdə daha da rəsmiləşəcək və dəstəklənəcək. BMT-nin şəhərsalma üzrə hesabatlarında göstərilir ki, küçə satışı yalnız iqtisadi gəlir vasitəsi deyil, həm də urban həyatın sosial ritmini qoruyan əsas mexanizmlərdən biridir.

Bu gün sadə bir taco arabası – sabah yerli cəmiyyətin iqtisadi və mədəni dayağına çevrilə bilər. İnsanların öz kiçik bizneslərini qurması, öz reseptlərini paylaşması, müştəriləri ilə dialoq qurması – bunlar ticarətdən çox həyat tərzidir.



Tarix: 4-07-2025, 16:46 Oxunub: 23


Bölməyə aid digər xəbərlər