ABŞ-dən sensasiya: Zəngəzurda müharibə başlasa...
11:26 / 17-04-2025
Ordumuzun mayoru vəfat etdi
11:08 / 17-04-2025
Şabran sonuncu dəfə 30 il əvvəl bu vəziyyətə düşmüşdü: evləri sel apardı
10:57 / 17-04-2025
İlham Əliyev Sloveniyanın xarici işlər nazirini qəbul edib
10:53 / 17-04-2025
Baş nazir bu hərbçilərlə bağlı qərar imzaladı
10:24 / 17-04-2025
İlham Əliyev yeni səfirin etimadnaməsini qəbul edib
10:20 / 17-04-2025
Macarıstan Aİ-nin İrəvana hərbi yardım ayırmasına imkan vermədi
10:16 / 17-04-2025
Su basmış yerlərdən 33 uşaq təxliyə olunub - Video
10:05 / 17-04-2025
Şuşada I İslam Dünyası Mədəni Forumu keçirilir
09:59 / 17-04-2025
Tbilisidə Azərbaycan, Ermənistan və Gürcüstan görüşü olacaq
09:55 / 17-04-2025
Bakının bir çox yollarında tıxac müşahidə edilir - SİYAHI
09:44 / 17-04-2025
Almaniya ilk dəfə xaricdə hərbi kontingent yerləşdirdi
09:29 / 17-04-2025
Makron dünya nəhəngini necə çökdürür: Fransanın iflas ssenarisi reallaşır
09:00 / 17-04-2025
AI ilə Qurulan “1 Günlük Startaplar”: Gələcəyin Sahibkarlıq Modeli
21:17 / 16-04-2025
Süni Zəka ilə İş Görüşləri Artıq Emosional Uyğunluğa Əsaslanacaq
20:30 / 16-04-2025
AI Müəllimlər və Qulaqlıqlar ilə Gələcəyin Səyyar Təhsil Sistemi
19:30 / 16-04-2025
Diplom Yox, Layihə Portfeli: Təhsildə Yeni Dövrün Başlanğıcı
19:19 / 16-04-2025
“AutoStartup” – Sahibkarın Yerinə Fəaliyyət Göstərən Virtual Komanda
18:52 / 16-04-2025
“SkillBoosters” Freelancerlərə Real Zamanlı AI Dəstəyi Təqdim Edəcək
18:30 / 16-04-2025
AI ilə Passiv Gəlir İmperiyası: Rəqəmsal Əsərlər Avtomatik Pul Qazandıracaq
18:20 / 16-04-2025
“SkillMap” ilə Peşə Seçimi Artıq Qabiliyyətlərə Əsaslanacaq
17:30 / 16-04-2025
AI ilə Şəxsi Ssenari və Kitab Yaratmaq İndi Saniyələr Məsələsidir
17:21 / 16-04-2025
Virtual Mentorlar Sahibkarlıq Səfərində Rəhbərlik Edəcək
16:42 / 16-04-2025
“Naxçıvandan Qarsa 85 dəqiqəyə çatmaq mümkün olacaq”

“Naxçıvandan Qarsa səyahət müddətini 85 dəqiqəyə endirəcəyini nəzərdə tutan Türkiyəni Azərbaycanla birləşdirəcək Qars-İğdır-Naxçıvan dəmir yolu layihəsi artıq icra mərhələsindədir”.
Bunu “Report”a açıqlamasında layihə rəhbəri Osman Beserek bildirib.
Onun sözlərinə görə, gələcəkdə Bakı-Tbilisi-Qars (BTQ) dəmir yolu xətti ilə inteqrasiya olunması planlaşdırılan bu marşrut, Avropa və Asiya arasında ticarət əlaqələrini genişləndirəcək, beynəlxalq yük daşımalarında yeni perspektivlər yaradacaq: “Layihənin icrası beynəlxalq ticarət və logistika sahəsində mühüm dönüş nöqtəsi hesab olunur”.
O. Beserek vurğulayıb ki, bu marşrut mövcud BTQ dəmir yolu xəttinə alternativ kimi nəzərdə tutulub və Orta Asiya ilə Avropa arasında sərnişin daşımalarının müddətini 18 gündən 12 günə endirəcək. Onun sözlərinə görə, layihə çərçivəsində Türkiyə ərazisində 5 stansiya inşa ediləcək: Digor, Tuzluca, İğdır, Aralıq və Dilucu: “Əlavə stansiyaların tikintisi ilə bağlı təkliflər hazırlanır. Hazırda əsas işlər İğdır şəhərində aparılır”.
O bildirib ki, Qars-İğdır-Naxçıvan dəmir yolu xəttinin uzunluğu 224 kilometrə yaxın olacaq: “Tikinti üçün bir neçə baza qurulacaq, onlardan biri artıq İğdır şəhərində inşa edilir. Burada işlər sürətlə davam edir və yekunlaşdıqdan sonra dəmir yolu xəttinin tikintisinə start veriləcək”.
Layihə rəhbəri əlavə edib ki, layihə tam elektrikləşdirilmiş və siqnallaşdırılmış ikizolaqlı dəmir yolu xəttini əhatə edir və 5 il ərzində tamamlanması planlaşdırılır. Layihə çərçivəsində 3 viyadük inşa ediləcək (ümumi uzunluğu təxminən 2 800 metr), 5 tunel tikiləcək (ümumi uzunluğu 11,3 km), 10 körpü, 480 menfez, 145 alt keçid, 27 üst keçid, 19 açılıb-bağlanan keçid inşa olunacaq. Bununla yanaşı, bir çox ərazidə torpaq möhkəmləndirmə və qazma-doldurma işləri aparılacaq: “Qars-İğdır-Naxçıvan dəmir yolu Zəngəzur dəhlizinin bir hissəsidir və yalnız Türkiyə ilə Azərbaycanı birləşdirməklə kifayətlənmir, eyni zamanda qlobal nəqliyyat və ticarət marşrutlarının əsas arteriyalarından birinə çevriləcək”.
O. Beserek qeyd edib ki, Qars-İğdır-Dilucu layihəsinin davamı olaraq Naxçıvan bölgəsində Vəli Dağı və Ordubad arasında mövcud olan 177 km-lik dəmir yolu xətti yenidən qurulacaq: “Hazırda təkzolaqlı olan bu xəttin ikizolaqlıya çevrilməsi nəzərdə tutulub. Daha sonra Zəngəzur dəhlizində sıfırdan 45 km-lik yeni bir dəmir yolu xətti inşa ediləcək. Bundan əlavə, Ağbənd-Füzuli-Horadiz xəttində 110 km-lik marşrutun 85 km-i artıq tamamlanıb və tikinti işləri davam edir. Artıq Horadiz-Bakı xətti fəaliyyət göstərir, bu isə layihənin Azərbaycanın əsas nəqliyyat şəbəkəsinə birbaşa inteqrasiyasını təmin edəcək”.
Onun sözlərinə görə, Qars-İğdır-Naxçıvan dəmir yolu xətti istifadəyə verildikdən sonra burada saatda 160 km sürətlə hərəkət edən qatarlar işləyəcək: “Beləliklə, bu qatarlar təkcə Azərbaycan və Türkiyə arasında ticarət yükünü deyil, həm də insanların ümidini və qlobal bazarların ehtiyaclarını daşıyacaq”.





Bölməyə aid digər xəbərlər

“Naxçıvandan Qarsa səyahət müddətini 85 dəqiqəyə endirəcəyini nəzərdə tutan Türkiyəni Azərbaycanla birləşdirəcək Qars-İğdır-Naxçıvan dəmir yolu layihəsi artıq icra mərhələsindədir”.
Bunu “Report”a açıqlamasında layihə rəhbəri Osman Beserek bildirib.
Onun sözlərinə görə, gələcəkdə Bakı-Tbilisi-Qars (BTQ) dəmir yolu xətti ilə inteqrasiya olunması planlaşdırılan bu marşrut, Avropa və Asiya arasında ticarət əlaqələrini genişləndirəcək, beynəlxalq yük daşımalarında yeni perspektivlər yaradacaq: “Layihənin icrası beynəlxalq ticarət və logistika sahəsində mühüm dönüş nöqtəsi hesab olunur”.
O. Beserek vurğulayıb ki, bu marşrut mövcud BTQ dəmir yolu xəttinə alternativ kimi nəzərdə tutulub və Orta Asiya ilə Avropa arasında sərnişin daşımalarının müddətini 18 gündən 12 günə endirəcək. Onun sözlərinə görə, layihə çərçivəsində Türkiyə ərazisində 5 stansiya inşa ediləcək: Digor, Tuzluca, İğdır, Aralıq və Dilucu: “Əlavə stansiyaların tikintisi ilə bağlı təkliflər hazırlanır. Hazırda əsas işlər İğdır şəhərində aparılır”.
O bildirib ki, Qars-İğdır-Naxçıvan dəmir yolu xəttinin uzunluğu 224 kilometrə yaxın olacaq: “Tikinti üçün bir neçə baza qurulacaq, onlardan biri artıq İğdır şəhərində inşa edilir. Burada işlər sürətlə davam edir və yekunlaşdıqdan sonra dəmir yolu xəttinin tikintisinə start veriləcək”.
Layihə rəhbəri əlavə edib ki, layihə tam elektrikləşdirilmiş və siqnallaşdırılmış ikizolaqlı dəmir yolu xəttini əhatə edir və 5 il ərzində tamamlanması planlaşdırılır. Layihə çərçivəsində 3 viyadük inşa ediləcək (ümumi uzunluğu təxminən 2 800 metr), 5 tunel tikiləcək (ümumi uzunluğu 11,3 km), 10 körpü, 480 menfez, 145 alt keçid, 27 üst keçid, 19 açılıb-bağlanan keçid inşa olunacaq. Bununla yanaşı, bir çox ərazidə torpaq möhkəmləndirmə və qazma-doldurma işləri aparılacaq: “Qars-İğdır-Naxçıvan dəmir yolu Zəngəzur dəhlizinin bir hissəsidir və yalnız Türkiyə ilə Azərbaycanı birləşdirməklə kifayətlənmir, eyni zamanda qlobal nəqliyyat və ticarət marşrutlarının əsas arteriyalarından birinə çevriləcək”.
O. Beserek qeyd edib ki, Qars-İğdır-Dilucu layihəsinin davamı olaraq Naxçıvan bölgəsində Vəli Dağı və Ordubad arasında mövcud olan 177 km-lik dəmir yolu xətti yenidən qurulacaq: “Hazırda təkzolaqlı olan bu xəttin ikizolaqlıya çevrilməsi nəzərdə tutulub. Daha sonra Zəngəzur dəhlizində sıfırdan 45 km-lik yeni bir dəmir yolu xətti inşa ediləcək. Bundan əlavə, Ağbənd-Füzuli-Horadiz xəttində 110 km-lik marşrutun 85 km-i artıq tamamlanıb və tikinti işləri davam edir. Artıq Horadiz-Bakı xətti fəaliyyət göstərir, bu isə layihənin Azərbaycanın əsas nəqliyyat şəbəkəsinə birbaşa inteqrasiyasını təmin edəcək”.
Onun sözlərinə görə, Qars-İğdır-Naxçıvan dəmir yolu xətti istifadəyə verildikdən sonra burada saatda 160 km sürətlə hərəkət edən qatarlar işləyəcək: “Beləliklə, bu qatarlar təkcə Azərbaycan və Türkiyə arasında ticarət yükünü deyil, həm də insanların ümidini və qlobal bazarların ehtiyaclarını daşıyacaq”.






Tarix: 26-03-2025, 09:17 Oxunub: 24
Bölməyə aid digər xəbərlər
14-09-2024, 13:22
Azərbaycanın yaşıl enerji siyasətinin “günəbaxanı” Qaradağ GES-dən –
14-08-2024, 15:45
Azərbaycan və Gürcüstan birgə müəssisə yaradıb
6-07-2024, 12:25
Nazir Uraloğlu: İyun ayında hava limanlarında 22,7 milyon sərnişinə xidmət göstərilib
30-03-2024, 00:15
Azərbaycan regionun ölkələrini Avrasiya nəqliyyat-logistika qovşağı ətrafında birləşdirmək istəyir
3-03-2024, 12:50
2024-cü ilin birinci rübündə bütövlükdə layihənin tam sona çatdırılması planlaşdırılır.
30-09-2023, 09:23
Sabahdan taksiylə sərnişin daşımalarına dair yeni tələblər qüvvəyə minir
19-09-2023, 10:30
"Maersk" ABŞ və Avropanı Azərbaycan vasitəsilə Mərkəzi Asiyaya birləşdirdiyini elan edir
25-08-2023, 11:01
"Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti tam yenilənir"
18-08-2023, 12:58
Avtomobillə sərnişin daşıma və yük daşımalarına icazə üçün yeni qayda müəyyənləşib
10-05-2023, 09:49
Ümummilli Lider Heydər Əliyev - dövlətə və xalqa xidmətin ali meyarını yaratmış tarixi şəxsiyyət
9-03-2023, 13:06
Postpandemiya dövründə yeni dünya nizamı - Azərbaycan iqtisadiyyatı üçün hansı imkanlar açılır?
3-02-2023, 17:16
Cənub Qaz Dəhlizi Məşvərət Şurası çərçivəsində nazirlərin 9-cu, Yaşıl Enerji Məşvərət Şurası çərçivəsində nazirlərin 1-ci iclaslarının açılışı olub
29-12-2022, 13:48
Azərbaycan iqtisadiyyatı 2022-ci ildə: Hansı çağırış və nailiyyətlər oldu, gözləntilər nədir?
26-11-2022, 19:19
BTQ dəmir yolu xəttinin yükötürmə qabiliyyəti artırılacaq
16-05-2022, 12:22
Bakı Limanı: “Şimal dəhlizindən keçən yükün böyük bir həcmi mütəmadi olaraq Orta Dəhlizə yönələcək”
5-02-2022, 12:11
"Yeni bazarlarda Azərbaycan qazına ehtiyac var. Biz hazırıq"
11-01-2022, 15:11
Daha 2 metro stansiyasının inşası sürətlə aparılır
10-05-2021, 21:05
Ordubadın mərkəzi və ətraf kəndlərinin içməli su təchizatı və kanalizasiya sistemləri yenidən qurulur
27-04-2021, 14:25
“Ağıllı kənd”in təməli qoyuldu, 200 fərdi ev tikiləcək