Almaniyada Fərdi Sahibkarlar Üçün Vergi Yüngülləşdirmələri Tətbiq Ediləcək
22:11 / 21-02-2025
ABŞ-da Rəqəmsal Əmlak Sənədləri Blockchain Üzərindən Qeydiyyata Alınacaq
21:42 / 21-02-2025
BƏƏ-də Dikey Fermerlik Genişlənir
21:33 / 21-02-2025
İtaliyada Zeytun Yağı İstehsalında Yeni Fermentasiya Metodu Tətbiq Edilir
21:23 / 21-02-2025
Norveçdə Balıqçılıq Sənayesi Süni Zəka ilə Təkmilləşdirilir
20:32 / 21-02-2025
Fransa Daşınmaz Əmlak Sektorunda Yaşıl Binalara Daha Çox İnvestisiya Yatırır
20:18 / 21-02-2025
Avstraliyada Fermerlər Dronlarla Məhsul Mühafizəsini Təkmilləşdirir
19:49 / 21-02-2025
Hollandiya Dünyanın İlk Tam Avtomatlaşdırılmış Süd Fermasını Açıb
19:31 / 21-02-2025
Kanadada Süni Ət İstehsalı Üçün Yeni Biotexnologiya Fabriki Açılır
19:19 / 21-02-2025
Çində Yeni Tipli Ekoloji Marketlər Açılmağa Başlayır
18:51 / 21-02-2025
İspaniyada Dəniz Suyu ilə Suvarma Texnologiyası İstifadəyə Verilib
18:30 / 21-02-2025
İsveçdə Təsərrüfat Sahələri Üçün Smart İqlim İdarəetmə Sistemləri Yaradılır
18:21 / 21-02-2025
Yaponiyada Pilotsuz Kombaynlar Kənd Təsərrüfatında İnqilab Yaradır
17:39 / 21-02-2025
Argentinada Fındıq İstehsalı Üçün Yeni Genetik Növlər Sınaqdan Keçirilir
17:30 / 21-02-2025
Hindistanda Ekoloji Təmiz Süd Məhsullarına Maraq Artır
17:13 / 21-02-2025
Meksikada Kaktusdan Dəri Hazırlayan Startap Beynəlxalq Bazara Çıxır
16:44 / 21-02-2025
Rusiyada Aqrotexnologiya Sahəsində Yeni Sərmayələr Yatırılır
16:15 / 21-02-2025
Rubio: Tramp dövründə İran nüvə silahına malik olmayacaq
16:00 / 21-02-2025
Almaniya Bioloji Gübrələrə Keçid Edir
15:46 / 21-02-2025
Hava bu tarixdə düzələcək - RƏSMİ
15:30 / 21-02-2025
Cənubi Koreyada Gələcəyin Smart Fermer Təsərrüfatları Tikilir
15:00 / 21-02-2025
Putinin aqressiv davranışlarının səbəbkarı Tramp deyil - ŞƏRH
14:22 / 21-02-2025
Evdən çıxmasanız, yaxşıdır! - Hava daha da pisləşəcək
13:48 / 21-02-2025
Azərbaycanda yeni qurum yaradıldı
13:43 / 21-02-2025
Bu gün avtobuslar saat 21:30-dək işləyəcək
13:09 / 21-02-2025
Lerikdə İrandan gətirilən 10 kq narkotik aşkarlandı
12:48 / 21-02-2025
AYNA: Avtobusların hərəkətində gecikmələr var
12:33 / 21-02-2025
Pezeşkiandan Trampa Azərbaycanca mesaj: “Tülkü kölgəsində yatma...”
12:21 / 21-02-2025
Yol polisi hava şəraiti ilə bağlı piyadalara müraciət edib
12:04 / 21-02-2025
Azərbaycan Prezidenti Hulusi Akarı qəbul edib
11:59 / 21-02-2025
Hazırda respublikanın avtomobil yollarında vəziyyət necədir?
10:42 / 21-02-2025
Azərbaycanda balıq və balıq məhsulları bazarının həcmi açıqlanıb

Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatına əsasən Azərbaycanda ümumi balıq/balıq məhsullarının istehlakı 76 min ton olmuşdur.
Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin (KOBİA) təşəbbüsü ilə balıq bazarı ilə bağlı daxili bazar araşdırmasna istinadən xəbər verir ki, ondan 74,5 min ton (99%) şəxsi istehlak, 1,5 min ton isə digər məqsədlər üçün istehlak edilmişdir.
Qeyd edilib ki, Azərbaycanda 2021-ci ildə 59,1 min ton balıq tutulmuş və ovlanmışdır. Ondan 663 ton ixrac edilmişdir. Eyni zamanda 2021-ci ildə Azərbaycana 12,1 min ton balıq/balıq məhsulları idxal olmuşdur. Hesablamalara əsasən ümumi balıq/balıq məhsulları bazarının həcmi 71 min ton olmuşdur. Hər iki hesablamanı nəzərə alaraq söyləmək olar ki, Azərbaycanda balıq/balıq məhsulları bazarının həcmi 70-75 min ton arasında olmuşdur.
Araşdırmada qeyd edilib ki, balıq/balıq məhsulları bazarının iştirakçıları KOB meyarlarına heç bir dövlət orqanının hesabatında öz əksini tapmır: "Bu səbəbdən bu bölgüsü ekspertlər tərəfindən aşağıdakı kimi dəyərləndirilmişdir. Balıq ovlanmasının/tutulmasının 98% fiziki şəxslər tərəfindən həyata keçirilmişdir. Bu isə o deməkdir ki, bu fəliyyət lə məşğul olanların tam əksəriyyəti mikro sahibkar parametrlərinə uyğun gəlir. Eyni yanaşmanı balıq məhsullarının istehsalçıları haqqında da söyləmək olar. Belə ki, mağaza monitorinqləri və satış analizləri onu göstərmişdir ki, sənaye istehsalı emal olunmuş balıq məhsulları (konservləşdirilmiş məhsul) bazarında liderlik yerli şirkətlərində deyil. Yerli şirkətlər əsasən mağazalarda əsasən hisə verilmiş və diri balıq satırlar. Onlarında bir çoxu heç markalaşmamışdır. Bu isə ondan dəlalət edir ki, sahibkarlar mikro və ya kiçik sahibkarlardır, hansılar ki, korporativləsmir. Bütün balıq məhsulu istehsalçıları nəzərə alsaq bölgü aşağıdakı kimidir Mikro sahibkarlıq subyekti – 95% Kiçik sahibkarlıq subyekti – 3% Orta sahibkarlıq subyekti – 2% qədər. Böyük sahibkarlıq subyekti – 1% qədər".
Regionlar üzrə bölgü
Araşdırmada bildirilir ki, Azərbaycanda diri balıq istehsalı əsasən Xəzər dənizinin sahilində yerləşən regionlarda daha çox inkişaf etmişdir. Bu regionlar arasında əsas fəaliyyət sahəsi balıqçılıq Şirvan-Səlyan iqtisadi regionunda inkişaf etmişdir. Həmçinin bu regionda balıq artırma müəssisələrin çoxu yerləşmişdir. İkinci əsas bölgə Lənkəran-Astara (12%) iqtisadi bölgəsidir. Təbii ki, həmin iki bölgədə tək diri balıq tutulması deyil, eyni zamanda onun dondurulması, hisə verilməsi və digər formada emalı müəssisələri mövcuddur.
Balıq məhsulları üzrə idxal və ixracı
Azərbaycana idxalı analiz etdikdə çəki ilə ümumi idxalın 4% diri balıq, 23% dondurulmuş/soyudulmuş balıq, 73% soyudulmuş/dondurulmuş balıq filesi,1% isə digər balıq məhsulları (hisə verilmiş, duzlanmış) balıqdır. Azərbaycandan ixraca badıqda ixracın 19% diri balıq, 81% isə balıq filesidir. Burada mənfi saldo 10,5 min tondur. Konservləşdirilmiş balıq ancaq idxal edilib, bu kodlarla məhsul ixrac edilməyib. Maraqlı vəziyyət nərə kürüsü pozisiyasındadır. Beləki Azərbaycandan 188 kq kürü ixrac edilib və eyni zamanda 5,1 ton nərə kürüsü idxal edilmişdir. Nərə kürüsü əvəzediciləri isə ixrac edilməyib, idxal 46,3 ton təşkil etmişdi.
İstehlak
Azərbaycanda tutulan/ovlanan diri balığın 4,4 tonu emala, 59,5 min tonu isə diri balıq kimi istehlak edilir. İdxal ixracda saldo 0,2 min tondur.
"Bu isə odeməkdir ki, Azərbaycanda 59,7 min ton balıq diri olaraq istehlak edilir. Azərbaycanda balıq məhsullarının əsas istehlakı daxili bazarın hesabına həyata keçirilir. Azərbaycanda ümumilikdə 2,84 min ton balıq məhsulu istehsal edilmişdir və eyni zamanda 0,12 min ton ixrac edilmidir. Beləliklə daxili istehlak 2,72 min ton olmuşdur. Balıq məhsullarının idxal və ixrac saldosu 10,4 min tondur. Bu hesabatlara əsasən ümumi balıq məhsulları istehlakı 13,12 min tondur. Balıq məhsulları bazarının 20% yerli məhsul və 80% isə idxal olunan məhsullara aiddir. Azərbaycanda 600 kq nərə balığı kürüsü istehsal edilmişdir və onun 188 kq ixrac edilmişdir. Fərq 412 kq-dır. Nəzərə alsaq ki, nərə balığı kürüsünün idxalı 5145 kqdır, daxili istehlak 5,5 tondur. Eyni zamanda Azərbaycana 46 ton nərə balığı kürüsünün əvəzəedicisi də idxal edilmişdir. İstehlakçılar xarici brend və məhsulların daha dadlı və ləzzətli olduqlarını düşünürlər. Buna təsir edən fərqli səbəblər də var, məsələn ölkənin öz imici də (Litva, Norveç, Türkiyə və s.) məhsul satarkən təsir edir. Ancaq reallıqda İran mənşəli məhsul olsa da, mənşəyini bilmədən alanlar da çoxdur. Bu tərz məhsullarda mənşə və hesabatlılığın olmaması istehlakçıların maariflənməməsinə və hansı balığın tərcih edilib, hansının yeyilməməsi baxımından məlumatsız olduqları müşahidə edildi. "Dənizdən nə çıxsa yemək olar" yanaşması üstünlük təşkil edir",- araşdırmada deyilir.
Bölməyə aid digər xəbərlər

Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatına əsasən Azərbaycanda ümumi balıq/balıq məhsullarının istehlakı 76 min ton olmuşdur.
Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin (KOBİA) təşəbbüsü ilə balıq bazarı ilə bağlı daxili bazar araşdırmasna istinadən xəbər verir ki, ondan 74,5 min ton (99%) şəxsi istehlak, 1,5 min ton isə digər məqsədlər üçün istehlak edilmişdir.
Qeyd edilib ki, Azərbaycanda 2021-ci ildə 59,1 min ton balıq tutulmuş və ovlanmışdır. Ondan 663 ton ixrac edilmişdir. Eyni zamanda 2021-ci ildə Azərbaycana 12,1 min ton balıq/balıq məhsulları idxal olmuşdur. Hesablamalara əsasən ümumi balıq/balıq məhsulları bazarının həcmi 71 min ton olmuşdur. Hər iki hesablamanı nəzərə alaraq söyləmək olar ki, Azərbaycanda balıq/balıq məhsulları bazarının həcmi 70-75 min ton arasında olmuşdur.
Araşdırmada qeyd edilib ki, balıq/balıq məhsulları bazarının iştirakçıları KOB meyarlarına heç bir dövlət orqanının hesabatında öz əksini tapmır: "Bu səbəbdən bu bölgüsü ekspertlər tərəfindən aşağıdakı kimi dəyərləndirilmişdir. Balıq ovlanmasının/tutulmasının 98% fiziki şəxslər tərəfindən həyata keçirilmişdir. Bu isə o deməkdir ki, bu fəliyyət lə məşğul olanların tam əksəriyyəti mikro sahibkar parametrlərinə uyğun gəlir. Eyni yanaşmanı balıq məhsullarının istehsalçıları haqqında da söyləmək olar. Belə ki, mağaza monitorinqləri və satış analizləri onu göstərmişdir ki, sənaye istehsalı emal olunmuş balıq məhsulları (konservləşdirilmiş məhsul) bazarında liderlik yerli şirkətlərində deyil. Yerli şirkətlər əsasən mağazalarda əsasən hisə verilmiş və diri balıq satırlar. Onlarında bir çoxu heç markalaşmamışdır. Bu isə ondan dəlalət edir ki, sahibkarlar mikro və ya kiçik sahibkarlardır, hansılar ki, korporativləsmir. Bütün balıq məhsulu istehsalçıları nəzərə alsaq bölgü aşağıdakı kimidir Mikro sahibkarlıq subyekti – 95% Kiçik sahibkarlıq subyekti – 3% Orta sahibkarlıq subyekti – 2% qədər. Böyük sahibkarlıq subyekti – 1% qədər".
Regionlar üzrə bölgü
Araşdırmada bildirilir ki, Azərbaycanda diri balıq istehsalı əsasən Xəzər dənizinin sahilində yerləşən regionlarda daha çox inkişaf etmişdir. Bu regionlar arasında əsas fəaliyyət sahəsi balıqçılıq Şirvan-Səlyan iqtisadi regionunda inkişaf etmişdir. Həmçinin bu regionda balıq artırma müəssisələrin çoxu yerləşmişdir. İkinci əsas bölgə Lənkəran-Astara (12%) iqtisadi bölgəsidir. Təbii ki, həmin iki bölgədə tək diri balıq tutulması deyil, eyni zamanda onun dondurulması, hisə verilməsi və digər formada emalı müəssisələri mövcuddur.
Balıq məhsulları üzrə idxal və ixracı
Azərbaycana idxalı analiz etdikdə çəki ilə ümumi idxalın 4% diri balıq, 23% dondurulmuş/soyudulmuş balıq, 73% soyudulmuş/dondurulmuş balıq filesi,1% isə digər balıq məhsulları (hisə verilmiş, duzlanmış) balıqdır. Azərbaycandan ixraca badıqda ixracın 19% diri balıq, 81% isə balıq filesidir. Burada mənfi saldo 10,5 min tondur. Konservləşdirilmiş balıq ancaq idxal edilib, bu kodlarla məhsul ixrac edilməyib. Maraqlı vəziyyət nərə kürüsü pozisiyasındadır. Beləki Azərbaycandan 188 kq kürü ixrac edilib və eyni zamanda 5,1 ton nərə kürüsü idxal edilmişdir. Nərə kürüsü əvəzediciləri isə ixrac edilməyib, idxal 46,3 ton təşkil etmişdi.
İstehlak
Azərbaycanda tutulan/ovlanan diri balığın 4,4 tonu emala, 59,5 min tonu isə diri balıq kimi istehlak edilir. İdxal ixracda saldo 0,2 min tondur.
"Bu isə odeməkdir ki, Azərbaycanda 59,7 min ton balıq diri olaraq istehlak edilir. Azərbaycanda balıq məhsullarının əsas istehlakı daxili bazarın hesabına həyata keçirilir. Azərbaycanda ümumilikdə 2,84 min ton balıq məhsulu istehsal edilmişdir və eyni zamanda 0,12 min ton ixrac edilmidir. Beləliklə daxili istehlak 2,72 min ton olmuşdur. Balıq məhsullarının idxal və ixrac saldosu 10,4 min tondur. Bu hesabatlara əsasən ümumi balıq məhsulları istehlakı 13,12 min tondur. Balıq məhsulları bazarının 20% yerli məhsul və 80% isə idxal olunan məhsullara aiddir. Azərbaycanda 600 kq nərə balığı kürüsü istehsal edilmişdir və onun 188 kq ixrac edilmişdir. Fərq 412 kq-dır. Nəzərə alsaq ki, nərə balığı kürüsünün idxalı 5145 kqdır, daxili istehlak 5,5 tondur. Eyni zamanda Azərbaycana 46 ton nərə balığı kürüsünün əvəzəedicisi də idxal edilmişdir. İstehlakçılar xarici brend və məhsulların daha dadlı və ləzzətli olduqlarını düşünürlər. Buna təsir edən fərqli səbəblər də var, məsələn ölkənin öz imici də (Litva, Norveç, Türkiyə və s.) məhsul satarkən təsir edir. Ancaq reallıqda İran mənşəli məhsul olsa da, mənşəyini bilmədən alanlar da çoxdur. Bu tərz məhsullarda mənşə və hesabatlılığın olmaması istehlakçıların maariflənməməsinə və hansı balığın tərcih edilib, hansının yeyilməməsi baxımından məlumatsız olduqları müşahidə edildi. "Dənizdən nə çıxsa yemək olar" yanaşması üstünlük təşkil edir",- araşdırmada deyilir.
Tarix: 28-08-2023, 12:28 Oxunub: 138
Bölməyə aid digər xəbərlər
14-06-2023, 17:56
Milli Məclisin xüsusi iclası keçirilib, Heydər Əliyevin 100 illiyi ilə bağlı bəyanat qəbul olunub
10-05-2023, 09:49
Ümummilli Lider Heydər Əliyev - dövlətə və xalqa xidmətin ali meyarını yaratmış tarixi şəxsiyyət
24-02-2023, 17:55
Elektroenergetika subyektləri və istehlakçıları bazardakı dəyişikliklərə üç mərhələdə uyğunlaşdırılacaq
21-02-2023, 12:28
Azərbaycanda elektrik enerjisi bazarının təşkili və fəaliyyəti qaydaları açıqlanıb
3-02-2023, 17:16
Cənub Qaz Dəhlizi Məşvərət Şurası çərçivəsində nazirlərin 9-cu, Yaşıl Enerji Məşvərət Şurası çərçivəsində nazirlərin 1-ci iclaslarının açılışı olub
11-08-2022, 17:51
Xızıda KOB dostu fəaliyyətə başlayıb - FOTO
19-05-2022, 16:04
Daha bir publik hüquqi şəxs yaradıldı - FƏRMAN
5-02-2022, 12:11
"Yeni bazarlarda Azərbaycan qazına ehtiyac var. Biz hazırıq"
8-10-2021, 18:29
“Hərə bir qəhrəman oldu” layihəsinin təqdimatı keçirildi – FOTO
22-09-2021, 16:01
“Mənim atam qəhrəmandır” və “Mənim oğlum qəhrəmandır” layihəsi Şuşada - FOTO/VİDEO
3-09-2021, 14:47
Tərtər rayonunda KOB dostu fəaliyyətə başladı - FOTO
26-08-2021, 10:54
Birinci vitse-prezident Mehriban Əliyevanın doğum günüdür - FOTO
12-08-2021, 11:05
KOBİA qarşıdakı dövrdə əsas fəaliyyət istiqamətlərini açıqladı - FOTO
24-06-2021, 15:55
Karbohidrogen ehtiyatları nə vaxt tükənəcək? - ARAŞDIRMA
27-04-2021, 14:25
“Ağıllı kənd”in təməli qoyuldu, 200 fərdi ev tikiləcək
8-04-2021, 18:00
“Yevlax KOB evi” sahibkarların istifadəsinə verilib - FOTO
29-12-2020, 14:29
Bir qrup hərbçimiz “Şuşanın azad olunmasına görə” medalı ilə təltif edildi - SƏRƏNCAM
1-12-2020, 12:30
Azərbaycanda sahibkarlıq sürətlə inkişaf edir
24-07-2020, 09:42
İlham Əliyevin yanında su təsərrüfatının vəziyyətinə həsr olunmuş müşavirə keçirildi - YENİLƏNİB + FOTO/VİDEO