Azərbaycanda meymunçiçəyi virusuna yoluxma faktı aşkarlanıb - RƏSMİ
11:26 / 18-01-2025
Qəzzada atəşkəsə 5 ölkə nəzarət edəcək
11:14 / 18-01-2025
Hakan Fidan Bakıya gəlib
11:10 / 18-01-2025
Toyuq əti ilə bağlı narazılıq: "Keyfiyyət məsələsi ilə heç kim məşğul olmur"
10:18 / 18-01-2025
Toyuq əti ilə bağlı narazılıq: "Keyfiyyət məsələsi ilə heç kim məşğul olmur"
10:18 / 18-01-2025
Kremldə namaz qıldı - FOTO
10:13 / 18-01-2025
Növbəti köç karvanı Cəbrayıla yola düşüb
10:07 / 18-01-2025
Yaşıl Enerji Sahəsində Mikrosahibkarlıq İnqilabı
22:14 / 17-01-2025
Süni İntellekt Sahibkarlıqda Yeni Perspektivlər Yaratmağa Davam Edir
21:46 / 17-01-2025
Əşyaların İnterneti (IoT) Sahibkarlıqda Yeni Səhifə Açır
21:17 / 17-01-2025
Mərakeşdə 2000 İl Yaşayan Zeytun Ağacı Hələ də Meyvə Verir
21:00 / 17-01-2025
Aqrar Texnologiyalar Kənd Təsərrüfatını Yenidən Şəkilləndirir
20:45 / 17-01-2025
Arayik Azərbaycan xalqından üzr istədi
20:43 / 17-01-2025
Dron Texnologiyası ilə Yeni Sahibkarlıq Sahələri Açılır
20:24 / 17-01-2025
Dayanıqlı Sahibkarlıq
20:00 / 17-01-2025
Bərpa Olunan Enerji Sahibkarlığın Gələcəyini Formalaşdırır
19:41 / 17-01-2025
Mərkəzi Afrikada Əsir Götürülmüş Fillər "Sərbəstlik Ordusu" Yaratdı
19:30 / 17-01-2025
Virtual Tədbirlər Sahibkarlıq Mədəniyyətini Dəyişdirir
19:19 / 17-01-2025
Mikro Sahibkarlıq Ekosistemləri
19:00 / 17-01-2025
Psixoloji Xidmətlər Sahibkarlığın Yeni Trendi Olur
18:52 / 17-01-2025
Əbədi Tətil: Sahibkarlar Üçün Yeni "Yavaş Turizm" Modeli
18:23 / 17-01-2025
Texnologiya ilə Qida İstehsalı: Şaquli Ferma Sahibkarlığı
18:00 / 17-01-2025
Sahibkarlığın Sərhədləri Uzaq Yerlərə Genişlənir
17:39 / 17-01-2025
Tullantısız Gələcək Yolunda Addım
17:16 / 17-01-2025
Biohacking Sahibkarlıqda Yeni Bir Sektoru Formalaşdırır
17:00 / 17-01-2025
Metaverse Sahibkarlıq
16:38 / 17-01-2025
Bu ərzaq mallarının qiyməti UCUZLAŞACAQ - SİYAHI
16:00 / 17-01-2025
Yaponiyada Robotlar İnsanlara Şeir Yazmağı Öyrədir
15:45 / 17-01-2025
Pensiya və minimum əməkhaqqı artımları bu şəxslərə şamil ediləcək
15:30 / 17-01-2025
İndoneziyada Vulkan Daşları "Almaz" Tapıntısına Səbəb Oldu
15:00 / 17-01-2025
Süni İntellektlə Təchiz Edilmiş Müştəri Dəstəyi Xidmətləri
Süni intellekt texnologiyalarının inkişafı, müştəri dəstəyi xidmətlərini yenidən formalaşdıraraq şirkətlərin müştərilərlə əlaqələrini daha effektiv və çevik hala gətirir. Sahibkartv.az xəbər verir ki, Müasir chatbotlar və avtomatik dəstək sistemləri, müəssisələrə müştəri suallarını real vaxtda cavablandırmaq və eyni zamanda əməliyyat xərclərini azaltmaq imkanı verir.
Bölməyə aid digər xəbərlər
Çatbotların Rolunun Artması
Süni intellektlə təchiz edilmiş chatbotlar, müştəri suallarına cavab vermək, sifarişləri idarə etmək, xidmətləri tanıtmaq və hətta mürəkkəb məsələləri həll etmək üçün proqramlaşdırılmışdır. Təkmilləşmiş alqoritmlər sayəsində bu chatbotlar:- Müştərilərin suallarını daha dəqiq anlayır.
- Onların emosiyalarına uyğun cavab verir.
- 7/24 fasiləsiz xidmət təqdim edir.
Avtomatik Müştəri Dəstəyi Sistemləri
Bu sistemlər, süni intellekt və təbii dil emalından istifadə edərək müştərilərlə avtomatik ünsiyyət qurur. Məsələn:- Özünəxidmət Portalları: Müştərilərin ən çox verilən sualları cavablandırması və ya problemini özünün həll etməsi üçün nəzərdə tutulur.
- Səsli Yardımçılar: Müştəri zənglərini qəbul edərək onları müvafiq şöbələrə yönləndirir və ya problemlərini həll edir.
Süni İntellektin Faydaları
- Məhsuldarlıq Artımı: İnsan resurslarına ehtiyacı azaldaraq müştəri dəstəyi xidmətlərinin səmərəliliyini artırır.
- Real Vaxtda Reaksiya: Müştərilər daha sürətli cavab aldıqları üçün məmnunluq səviyyəsi artır.
- Şəxsi Yanaşma: Süni intellekt istifadəçi məlumatlarını təhlil edərək fərdi ehtiyaclara uyğun həllər təqdim edir.
- Məlumatların Təhlili: Müştəri suallarının və problemlərinin təkrarlanan təhlili, müəssisələrin daha yaxşı strategiyalar hazırlamasına kömək edir.
Gələcək Perspektivlər
Gələcəkdə süni intellektlə təchiz edilmiş müştəri dəstəyi xidmətləri daha da inkişaf edərək:- Müştərilərin davranışlarını proqnozlaşdırma.
- Səslə idarə olunan tam inteqrasiya edilmiş platformalar yaratma.
- Müştəri ilə emosional bağ qurma qabiliyyətini artırma kimi imkanlar təqdim edəcək.
Bizneslər üçün Əhəmiyyəti
Bu texnologiyalar, müəssisələrin müştəri xidmətləri sahəsində rəqabət üstünlüyü əldə etməsinə şərait yaradır. Xüsusilə e-ticarət və xidmət sektorunda fəaliyyət göstərən şirkətlər üçün müştəri dəstəyi xidmətlərini optimallaşdırmaq və müştəri məmnunluğunu artırmaq üçün əvəzsiz bir vasitəyə çevrilib.Tarix: 13-12-2024, 20:23 Oxunub: 25
Bölməyə aid digər xəbərlər
13-12-2024, 15:00
Süni İntellektlə İdarə Olunan Təhsil Texnologiyaları
9-12-2024, 18:22
Yenilənmiş Təbii Fəlakət Monitorinq Sistemləri: Süni İntellektlə Təkmilləşmiş Erkən Aşkarlama və Reaksiya
7-12-2024, 19:22
Ağıllı Şəhər Texnologiyalarının Yeni Nəsli
10-06-2024, 10:00
Apple süni intellekt dəstəkli iOS 18-i istifadəçilərinə təqdim etdi
8-07-2023, 09:19
“Visa”nın vitse-prezidenti: "Azərbaycanda nəqliyyatda endirim və transfer dərəcələrin tətbiqi üçün texnologiya təklif edirik"
10-05-2023, 09:49
Ümummilli Lider Heydər Əliyev - dövlətə və xalqa xidmətin ali meyarını yaratmış tarixi şəxsiyyət
3-02-2023, 17:16
Cənub Qaz Dəhlizi Məşvərət Şurası çərçivəsində nazirlərin 9-cu, Yaşıl Enerji Məşvərət Şurası çərçivəsində nazirlərin 1-ci iclaslarının açılışı olub
6-09-2022, 18:03
Prezident İlham Əliyev 4-cü “ADEX” və 13-cü “Securex Caspian” sərgiləri ilə tanış olub - YENİLƏNİB-2
19-05-2022, 16:04
Daha bir publik hüquqi şəxs yaradıldı - FƏRMAN
10-10-2021, 18:03
Qazaxıstanla Rusiya arasında “dil müharibəsi” başlaya bilər
27-04-2021, 14:25
“Ağıllı kənd”in təməli qoyuldu, 200 fərdi ev tikiləcək
27-04-2021, 10:05
Azərbaycanın iri bankı bir sıra planlarını açıqladı
29-07-2020, 23:06
“Azercell”dən növbəti keyfiyyət göstəricisi
27-07-2020, 23:21
İlham Əliyev yeni təhsil nazirini qəbul etdi - YENİLƏNİB + FOTO/VİDEO
24-07-2020, 09:42
İlham Əliyevin yanında su təsərrüfatının vəziyyətinə həsr olunmuş müşavirə keçirildi - YENİLƏNİB + FOTO/VİDEO