Son xəbərlər
Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM

Təhsil Sistemində Həftəlik Emosional Qiymətləndirmə Dövrü Başlayır

Baxış: 173

Şagirdlərin Emosional Vəziyyəti Akademik Nəticələrlə Paralel İzlənilir

Sahibkartv.az xəbər verir ki, bəzi ölkələrdə məktəblər artıq yalnız akademik nəticələrə deyil, eyni zamanda şagirdlərin emosional rifahına da diqqət yetirirlər. Yeni texnologiyalar və pedaqoji yanaşmalar sayəsində emosional vəziyyətin izlənməsi təhsildə daha balanslı və insan yönümlü sistemin qurulmasına səbəb olub.


Emosional Monitorinq Texnologiyalarının Artan Rolu

Bəzi qabaqcıl məktəb sistemlərində emosional vəziyyəti izləməyə yönəlmiş AI əsaslı sistemlər tətbiq olunur. Bu texnologiyalar şagirdlərin mimikası, səs tonu, cavab vermə tezliyi və bədən dili kimi göstəriciləri analiz edərək onların psixoloji durumunu qiymətləndirir.

Sistemlər real vaxtda stress, narahatlıq, diqqət çatışmazlığı və motivasiya səviyyəsi haqqında məlumat verir. Bu isə müəllimlərə fərdi yanaşma ilə tədris planlarını tənzimləməyə imkan yaradır.


Məktəbdaxili Psixoloji Dəstək Strukturlarının Gücləndirilməsi

Emosional izləmə sistemləri yalnız texnologiyadan ibarət deyil. Məktəbdaxili psixoloqlar və pedaqoqlar, texnologiyanın təqdim etdiyi məlumatlara əsaslanaraq xüsusi dəstək proqramları hazırlayırlar. Bu proqramlara aşağıdakılar daxildir:

  • Həftəlik emosional check-in görüşləri

  • Stresslə mübarizə məşğələləri

  • Emosional savadlılıq dərsləri

  • Valideynlərlə əməkdaşlıq əsaslı psixoloji dəstək


Təhsil Nailiyyətlərinə Təsiri

Araşdırmalar göstərir ki, emosional rifahı izlənilən və dəstəklənən şagirdlər:

  • Akademik göstəricilərində 15-20% artım əldə edirlər,

  • Davamiyyət və dərsdə fəallıq səviyyəsi yüksəlir,

  • Sosial münasibətlərdə daha sağlam davranışlar nümayiş etdirirlər.

Bu, göstərir ki, emosional dəstək yalnız insani yanaşma deyil, həm də təhsilin keyfiyyətinə birbaşa təsir edən strateji amildir.


Gələcək Perspektivlər

Təhsil ekspertləri hesab edirlər ki, yaxın illərdə bu cür sistemlər daha da yayılacaq və “emosional təhsil” anlayışı rəsmi təhsil proqramlarının bir hissəsinə çevriləcək. Bu yanaşma həm müəllim hazırlığında, həm kurikulum dizaynında, həm də məktəb infrastrukturunda dəyişiklikləri zəruri edəcək.


Nəticə

Şagirdlərin emosional vəziyyətinin izlənməsi təhsildə yalnız nəticələrə yox, prosesə yönəlik humanist bir yanaşmanın formalaşmasını təmin edir. Bu isə gələcək cəmiyyətin daha sağlam və balanslı nəsillərlə formalaşmasına şərait yaradır.



Təsisçi və redaktor: Rüstəm Zülfüqarlı
Tel: +994 50 537 55 05
Ünvan: Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Mətbuat prospekti, 529-cu məhəllə, Azərbaycan Nəşriyyatı

“Sahibkartv.az” saytı Azərbaycan Respublikası Media Reyestrində rəsmi qeydiyyata alınmışdır.
(Qeydiyyat Şəhadətnaməsi № 3568E1527C938D).
VÖEN: 6100325452
© Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir.
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.