Son xəbərlər
Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM

“Tarladan Brend Masasına: Kənd Məhsulu Sahibkarlığa Çevrilir”

Baxış: 54



Sahibkartv.az xəbər verir ki, son illərdə fermerlər tarladan istehsal etdikləri məhsulları birbaşa brend masasına çevirmək strategiyasına önəm verir.

Fermerlər məhsullarını brend olaraq təqdim etməklə satış həcmini artırır və regional bazarlarda fərqlənirlər. Bu, yalnız məhsul istehsalı ilə kifayətlənməyərək, sahibkarlığın inkişafına da təkan verir.

Damlama suvarma və ağıllı texnologiyalar məhsulun keyfiyyətini artırır və premium kateqoriyaya çıxmasını təmin edir.

Sahibkartv.az xəbər verir ki, brend strategiyasına keçid məhsulun marketinqi, qablaşdırılması və satış kanallarının optimallaşdırılmasını da əhatə edir.

Fermerlər məhsullarını sosial media və rəqəmsal platformalarda tanıtdıraraq beynəlxalq bazarlara çıxış əldə edirlər.

Ekspertlər hesab edir ki, tarladan brend masasına keçid kənd təsərrüfatında sahibkarlıq modelini yenidən formalaşdırır və fermerləri biznes liderlərinə çevirir.

Bu yanaşma məhsulun bazar dəyərini artırmaqla yanaşı, fermerlər üçün əlavə gəlir mənbəyi yaradır.

Fermerlər bildirir ki, bu model regional və beynəlxalq bazarlarda uğurlu təcrübə nümunəsi kimi digər sahibkarları da təşviq edir.


Təsisçi və redaktor: Rüstəm Zülfüqarlı
Tel: +994 50 537 55 05
Ünvan: Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Mətbuat prospekti, 529-cu məhəllə, Azərbaycan Nəşriyyatı

“Sahibkartv.az” saytı Azərbaycan Respublikası Media Reyestrində rəsmi qeydiyyata alınmışdır.
(Qeydiyyat Şəhadətnaməsi № 3568E1527C938D).
VÖEN: 6100325452
© Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir.
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.