18:20 / 17-04-2025
17:48 / 17-04-2025
17:30 / 17-04-2025
17:19 / 17-04-2025
16:48 / 17-04-2025
16:17 / 17-04-2025
16:00 / 17-04-2025
15:46 / 17-04-2025
15:30 / 17-04-2025
15:17 / 17-04-2025
15:00 / 17-04-2025
14:22 / 17-04-2025
11:26 / 17-04-2025
11:08 / 17-04-2025
10:57 / 17-04-2025
10:53 / 17-04-2025
10:24 / 17-04-2025
10:20 / 17-04-2025
10:16 / 17-04-2025
10:05 / 17-04-2025
09:59 / 17-04-2025
09:55 / 17-04-2025
09:44 / 17-04-2025
09:29 / 17-04-2025
09:00 / 17-04-2025
21:17 / 16-04-2025
Sahibkartv.az xəbər verir ki, 2025-ci ildən etibarən elektriklə işləyən yük gəmiləri istifadəyə verilir.
Dəniz nəqliyyatı sektoru yaşıl enerji həllərinə keçid edərək, elektriklə işləyən yük gəmilərini istifadəyə verməyə başlayır. 2025-ci ildən etibarən Norveç, Yaponiya, Çin və Avropa Birliyinə daxil olan ölkələr batareya və hidrogen yanacaq hüceyrələri ilə işləyən böyük yük gəmilərinin ticarət marşrutlarında fəaliyyətini genişləndirir.
Bu yeni gəmilər ənənəvi dizel mühərriklərindən 80%-ə qədər daha az karbon emissiyası buraxır və su yollarında ekoloji çirklənməni minimuma endirir. Dünyanın aparıcı gəmiçilik şirkətləri, o cümlədən Maersk, MSC və COSCO, tam elektriklə və ya hibrid enerji sistemləri ilə işləyən yük gəmilərinə investisiya yatırır.
Elektriklə işləyən yük gəmilərinin üstünlükləri:
✅ Azaldılmış ekoloji təsir – Gəmiçiliyin karbon izi xeyli azalacaq.
✅ Yanacaq xərclərinin aşağı düşməsi – Elektrik enerjisi, dizel yanacağına nisbətən daha ucuz və davamlıdır.
✅ Azaldılmış səs çirklənməsi – Bu gəmilər ənənəvi mühərriklərə nisbətən daha səssiz işləyir.
✅ Avtonom idarəetmə imkanları – Süni intellekt və avtomatlaşdırma texnologiyaları ilə birləşmiş bu sistemlər insan müdaxiləsinə daha az ehtiyac duyur.
Bununla yanaşı, elektriklə işləyən yük gəmilərinin geniş yayılması üçün infrastruktur məsələləri hələ də əsas maneələrdən biridir. Xüsusilə, böyük limanlarda elektrik doldurma stansiyalarının quraşdırılması, enerji saxlama sistemlərinin təkmilləşdirilməsi və batareyaların səmərəliliyinin artırılması tələb olunur.
Ekspertlər bildirirlər ki, 2030-cu ilə qədər dünya üzrə yük daşımalarının 30%-i ekoloji cəhətdən təmiz enerji mənbələri ilə həyata keçiriləcək. Çin və Avropa İttifaqı elektriklə işləyən gəmilərə keçidi sürətləndirmək üçün subsidiyalar və ekoloji normativlər hazırlayır.
Elektrikli yük gəmilərinin inkişafı, dünya ticarət marşrutlarında dəniz daşımalarının ekoloji və iqtisadi səmərəliliyini artıraraq, dəniz nəqliyyatında yeni bir dövrün başlanğıcı olacaq.
Bölməyə aid digər xəbərlər