Uelsdəki Kardiff Universitetinin tədqiqatçıları, 2014-cü ildən bəri tapılmayan Malayziya təyyarəsinin qəzaya uğradığı güman edilən saatlarda Avstraliyada bir sualtı dinləmə stansiyasında 6 saniyəlik siqnalın qeydə alındığını və bunun məlumat olduğunu açıqladılar. təyyarənin qəzaya uğradığı nöqtəni və vaxtı dəqiq göstərə bilərdi.
Britaniyanın “The Telegraph” qəzetinin yazdığına görə, Kardiff Universitetinin tədqiqatçıları 2014-cü il martın 8-də Malayziyadan Çinə uçan Malayziya Hava Yollarına məxsus MH370 reysi ilə yoxa çıxan gün Hind okeanında sualtı mikrofonlar vasitəsilə qeydə alınan bəzi siqnalları aşkar ediblər. .
Tədqiqatçılar, təyyarənin qəzaya uğradığı təxmin edilən zaman qeydə alınan 6 saniyəlik səsin dağıntıların yerləşdiyi yerin müəyyən edilməsinə kömək edə biləcəyini qeyd edərək, saniyədə 200 metr sürətlə düşən 200 tonluq təyyarənin kinetik enerjiyə bərabər kinetik enerji yarada biləcəyini bildiriblər. kiçik zəlzələ.
Bu qədər kinetik enerjinin minlərlə kilometr uzaqlıqdakı sualtı mikrofonlarla qeyd oluna biləcəyini bildirən tədqiqatçılar bölgədə iki sualtı dinləmə stansiyasına diqqət çəkiblər.
Tədqiqatçılar Birləşmiş Millətlər Təşkilatının Hərtərəfli Nüvə Sınaqlarının Qadağası Müqaviləsini izləmək üçün müşahidə mərkəzi kimi qurulan iki stansiyanın Britaniyanın dəniz kənarındakı Dieqo Qarsiya adasında və Avstraliyanın Cape Leeuwin bölgəsində yerləşdiyini bildiriblər.
Cardiff Universitetindən Dr Usama Kadri, Cape Leeuwin'in siqnalların bir neçə dəqiqəyə çata biləcəyi iki dinləmə nöqtəsindən müəyyən edilmiş saatlarda qeyd etdiyini, lakin Dieqo Kostada heç bir qeyd tapılmadığını qeyd etdi.
Bu vəziyyətin səsin mənbəyi ilə bağlı suallar doğurduğunu bildirən Kadri, bölgədə oxşar enerji çıxaracaq partlayışlarla siqnal manevrinin həyata keçirilə biləcəyini ifadə etdi.
Kadri, məşq nəticəsində bənzər bir siqnal ölçülməsi qeydə alınarsa, bunun Malayziya təyyarəsinin dəqiq yerini göstərəcəyini, siqnalların əhəmiyyətsiz olması halında axtarış sahəsinin və təxmini düşmə vaxtının yenidən qiymətləndirilə biləcəyini ifadə edib.
Okeanlarda baş verən qəzalara qarşı mübarizədə bu texnologiyanın istifadəsi üzərində çalışdıqlarını vurğulayan Kadri, "Təəssüf ki, itkin təyyarə üçün yeni axtarışa başlamaq üçün lazım olan dəqiqlikdə bir siqnal tapa bilmədik. Ancaq tövsiyələr alınarsa. səlahiyyətli orqanlar tərəfindən izlənilirsə, müşahidə edilən siqnalların aktuallığı qiymətləndirilə və itkin Malayziya təyyarəsinin potensial aşkarlanması aşkarlana bilər." "Biz onun mövqeyinə işıq sala bilərik." dedi.
Kadri, keçmişdə bu texnologiya ilə Argentinaya məxsus sualtı qayığın tapıldığını da xatırladıb.
Malayziya Hava Yollarına məxsus MH370 reysi 8 mart 2014-cü ildə Malayziyanın Kuala Lumpur Beynəlxalq Hava Limanından Çinin paytaxtı Pekinə qalxıb və təyyarə ilə son əlaqə havaya qalxdıqdan 38 dəqiqə sonra olub.
Ordu radarlarına düşən təyyarənin planlaşdırılan marşrutdan qərbə çıxaraq Hind okeanının cənubuna doğru uçduğu bəzi radar qeydlərində öz əksini tapıb.
227 sərnişin və 12 ekipaj üzvü olan təyyarənin Cənubi Hind okeanında qəzaya uğradığı güman edilən nöqtələrdə aparılan axtarışlar aviasiya tarixinin ən bahalı axtarış-xilasetmə əməliyyatı olub. Ancaq bəzilərinin MH370-ə aid olduğu müəyyən edilən təyyarənin hissələri istisna olmaqla, təyyarənin izinə rast gəlinməyib.
Tarix: 19-06-2024, 13:02 Oxunub: 86