Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM
İsrail 'səhvən' qınadı

10:39 / 16-09-2024

MAER sahibi: "Küçə reklamı artıq vizual səs-küy deyil, vacib məlumat mənbəyidir"


Küçə reklamı son illərdə böyük bir sıçrayış etdi: köhnəlmiş banner və bannerlərin yerində müasir, dəbli media fasadları peyda oldu. Onlarda kommersiya layihələri ilə yanaşı, prezidentin sitatları, mühüm xəbərlər və sosial kampaniyalar da yer alır. Və belə smart ekranlar tamaşaçıları saya bilir. MAER media holdinqinin sahibi, Rusiya Sənayeçilər və Sahibkarlar İttifaqının idarə heyətinin üzvü Konstantin Mayor Rusiyanın açıq hava reklam texnologiyaları, qanunvericilikdəki dəyişikliklər və Sankt-Peterburq Beynəlxalq İqtisadi Forumu ərəfəsində istehlakçıların davranışı haqqında danışıb.

— Çöl reklamı qıcıq yaratmamaq, eyni zamanda diqqəti cəlb etmək üçün landşaftla ahəngdar şəkildə uyğunlaşmalıdır. Bu problemi necə həll etmək olar?

— Bu problem əsasən çöl reklamlarının rəqəmsallaşması ilə həll olunur. Rəqəmsal ekranlar yeni yerlərdə peyda olur və köhnə analoq dizaynları əvəz edir. Bu, şəhərlərin görünüşünü daha müasir edir. Media fasadları binaların memarlığına ahəngdar şəkildə inteqrasiya olunub. Bundan əlavə, xəbərləri və sosial məzmunu yayımlamaqla biz vətəndaşların münasibətini dəyişdiririk: ekranlar artıq vizual səs-küy kimi qəbul edilmir, faydalı məlumat mənbəyinə çevrilir.

Son bir neçə il ərzində rəqəmsal küçə reklamına münasibət kəskin şəkildə dəyişdi: insanlar üçün bu, getdikcə daha çox tanış olan ünsiyyət kanalına çevrilir.

— Bu gün hansı brendlər rəqəmsal açıq reklamdan istifadə edir? Hansı sahələr üçün - avtomobil, kütləvi bazar, lüks mallar - bu xüsusilə effektivdir?

— Tədqiqatlar göstərir ki, Rusiyada Evdənkənar (xarici reklam - TASS qeydi) xərclərin payına görə ənənəvi olaraq daşınmaz əmlak və tikinti sektorları liderlik edir. Bundan əlavə, yuxarıda maliyyə və bank sektoru, internet resursları və xidmətləri, turizm və əyləncə, pərakəndə satış və avtomobil sənayesi var. Burada rus brendləri ilə yanaşı, Çin brendləri də geniş yer alıb; Dubay tərtibatçıları məhsullarını nümayiş etdirmək və həmvətənlərimizi BƏƏ-də mənzil və ya dəbdəbəli mənzil almaqda maraqlandırmaq üçün Rusiyada imic reklamı sifariş edirlər.

— Media holdinq yeni küçə mediasını inkişaf etdirir: ölkə əhəmiyyətli hadisələr smart küçə ekranlarında yayımlanır. Mənə deyin necə işləyir?

— Biz öz texnoloji platformamızda yayım edirik. O, tamamilə yerli inkişaflara əsaslanır, biz bunun üçün 20-yə yaxın patent almışıq. Əsas xüsusiyyətlərdən biri eyni vaxtda birdən çox video axını ilə işləmək imkanıdır. Bu, yalnız əsas video siqnalın artıqlığını təmin etməyə deyil, həm də hər bir şəhər və ya hətta hər bir media ekranı üçün müxtəlif video axınları qəbul etməyə imkan verir.

Ekranların texnoloji avadanlıqları bu gün potensial olaraq reklam mesajını görən auditoriyanı müəyyən etməyə, məlumat toplamağa, istədiyiniz seqmenti formalaşdırmağa və rəqəmsal məkan vasitəsilə onunla əlaqə saxlamağa imkan verir.

— Bəs yerli istehsal olan ekranların özləri necə?

- Burada problemli məqamlar var. Bütün rəqəmsal açıq reklam bazarı indi xaricdən işıq panellərinin tədarükündən asılıdır. Çindən LED avadanlıqları sifariş edirik. Eyni zamanda, xarici şirkətlər getdikdən sonra Rusiyada sərbəst istehsal gücü var. Məhz buna görə də mən GOSZAKAZ forumunda onlardan istifadə edərək ölkədə ilk çoxsahəli LED avadanlığının istehsalını yaratmaq təklifi ilə çıxış etdim. Bu, nəinki sürətlə inkişaf edən rəqəmsal açıq reklam sahəsinin problemini həll edəcək, həm də müasir küçə dizaynı və ümumilikdə şəhər idarəçiliyinin imkanlarını genişləndirəcək.

— Layihə artıq hansı auditoriyanı əhatə edir və nə gözlənilir?

— Bu il bizim üçün aktiv inkişaf ilidir. Artıq ilk aylarda çox böyümüşük. Keçən ilin sonunda bütün reklam strukturlarımız auditoriya ilə ayda 4,2 milyard vizual əlaqə təmin edirdisə, hazırda onların sayı 38% artaraq 5,7 milyard təşkil edir. Üçüncü rübün sonuna qədər eyni məbləği əlavə edəcəyimizi və bütün inventarımızda 7,34 milyard əlaqə rəqəminə çatacağımızı gözləyirik.

— Yeni medianız regionlar da daxil olmaqla, bundan sonra necə inkişaf edəcək?

— Biz bütün ölkədə mövcudluğumuzu mümkün qədər genişləndirməyə çalışırıq. Prioritetlərdən biri Sankt-Peterburqdur. Burada rəqəmsal ekranların bütün şəbəkəsi olacaq. Digər inkişaf nöqtəsi kurort şəhərləridir. Biz birbaşa mərkəzi sahildə media fasadını quraşdırmışıq, Soçidəki varlığımızı fəal şəkildə artırırıq və tezliklə Gelendjikdə görünəcəyik.

İndi isə biz regionlarla işdə yeni səviyyəyə qalxırıq. Keçən il TASS agentliyi ilə birlikdə biz Moskva və Moskva vilayətində xəbərlərin yayımına başladıq və yaxın gələcəkdə xəbərlərin gündəmini regionlara çatdıracağıq. Üstəlik, şəhər sakinləri nəinki böyük ekranlardan federal hadisələr haqqında məlumat əldə edəcəklər, həm də öz bölgələrinin xəbərləri haqqında məlumat ala biləcəklər, yəni hər bir şəhər üçün öz rəqəmsal xəbər lentini hazırlayacağıq.


— RSXP-nin qurultayında siz prezidentə müraciət edərək qeyd etdiniz ki, belə yeni medianın qanunvericiliklə tənzimlənməsi tələb olunur.

— Yeni media, rəqəmsal ekranlar və media fasadları böyük auditoriya ilə yeni ciddi ünsiyyət kanalına çevrilib. Amma mövcud reklam qanunvericiliyi onların bütün imkanlarından istifadə etməyə imkan vermir. Eyni zamanda, nəzarət orqanları sosial və xəbər gündəmlərinin yayımını açıq hava reklamı alətlərinin yersiz istifadəsi kimi qəbul edirlər. Qanunvericilik sürətlə inkişaf edən sənaye ilə ayaqlaşa bilməyəndə belə olur.

Qanunvericiliyin təkmilləşdirilməsi auditoriya ilə birbaşa ünsiyyət, müsbət məzmunun yayılması, cəmiyyətdə vətənpərvərlik əhval-ruhiyyəsinin formalaşdırılması üçün yeni imkanlar açacaq. Bütün təkliflərimiz baxılmaq üçün hökumətə təqdim olunub.

— Gəlin sosial reklam kimi vacib bir mövzudan danışaq. MAER bütün növ reklamlarda sosial məzmun üçün kvotaların 5-dən 10%-ə qədər artırılmasını təklif edib. Sizcə bu kifayət edəcəkmi?

— Uzun illərdir ki, efirimizdə sosial məzmunun və sosial reklamın yayımı üçün bütün kvotaları aşırmışıq. Sadəcə bir misal: Uşaqlar Günü üçün biz bir anda bir neçə media şirkəti işə saldıq ki, bu şirkətlər ümumilikdə 1 milyarddan çox baxış toplayacaq - bu, may və iyun aylarında ailə, analıq və uşaqlığa dəstək layihələri üçün nə qədər efir vaxtı ayırdıq. Hər kəs üçün kvotanın 10%-ə çatdırılmasını əsaslı və real hesab edirəm. Hamı üçün milli prioritetlərin irəli sürülməsi prioritet №1 olmalıdır.

— Hazırda Rusiyada media bazarı yüksəlir?

— Bazar nəinki bərpa olunub, həm də sürətlə böyüyür. Mayın sonunda Rusiya Rabitə Agentlikləri Assosiasiyası (ACAR) bazarın inkişaf dinamikası ilə bağlı analitik məlumatlarını dərc edib. Belə ki, bu ilin birinci rübündə bütün bazar keçən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 32% - demək olar ki, üçdə biri artıb.

Xarici rəqəmsal reklam seqmenti isə ən dinamik hala gəldi - o, 67% böyüdü. Yəni bazarın qalan hissəsi ilə müqayisədə iki dəfə sürətlə inkişaf edib. Heç bir media reklamı belə göstəricilərə nail ola bilməzdi.
— Yerli texnologiyaların inkişafı hesabına idxalın əvəzlənməsini həyata keçirmək mümkün idimi?  Şirkət hansı yeni inkişafları bazara çıxarmağı planlaşdırır?

— Dünya bazarında mövcud olmayan texnoloji həllərimiz var. Son bir neçə il ərzində biz 20-yə yaxın texnologiyanı patentləşdirmişik və daha 10 müraciət nəzərdən keçirilir. Biz müxtəlif media kanallarından istifadə edərək və birləşdirərək reklam kommunikasiya imkanlarını fəal şəkildə inkişaf etdiririk. Məsələn, biz statik və mobil ekranlardan, internetdən və texnologiyadan belə bir konstruktor yaratdıq ki, bu da bizə eyni zamanda unikal hədəf auditoriyasına çatmağa və reklam büdcəsini optimallaşdırmağa imkan verir.

— Hansı O2O texnologiyası var?

— Patentləşdirilmiş O2O texnologiyası - Offline-to-Online - belə işləyir: hər MAEP ekranı Wi-Fi modulunun görünmə diapazonunda yerləşən cihazların anonim MAC ünvanlarını toplayan xüsusi qurğularla - Wi-Fi snayferləri ilə təchiz edilmişdir. ekran və ona doğru hərəkət. Anonim MAC ünvanları xarici ekranlar vasitəsilə internetdə artıq brendlə tanış olan auditoriyanı tapmağa imkan verir. Onlayn retargeting şüuraltı səviyyədə işləyir, küçə ekranlarında artıq məlumat görənlərə çatır.

Məsələn, "Gələcəyin peşələri" federal layihəsini təşviq etmək üçün geniş miqyaslı reklam kampaniyası. Təkcə Moskva və Moskva vilayətində videoları 9,2 milyondan çox insan gördü; Videonu görən tamaşaçılarla ünsiyyət internetdə davam edib. Bu reklam kampaniyasında yüksək keyfiyyətli kreativlik omnichannel effekti ilə birləşərək 7,62% CTR (kliklənmə dərəcəsi - TASS qeydi) əldə etməyə imkan verdi ki, bu da hətta proqnozlaşdırılan rəqəmlərdən yeddi dəfə yüksəkdir. 
Videonu onlayn görənlərin 85%-i onu sona qədər izləyib.
— İstehlakçı davranışında hansı əsas tendensiyaları qeyd edərdiniz, məsələn, ağlabatan istehlaka münasibət qalıbmı?

— Bəli, insanlar pulları daha şüurlu xərcləməyə başladılar.  Tamaşaçıların əhəmiyyətli bir hissəsi endirimlər təklif edir və onlara nəzarət edir. Bundan əlavə, alıcıların kərpic mağazalarından onlayn pərakəndə satışa miqrasiyası davam edir.

Sorğular da göstərir ki, sərfəli təkliflər dalınca ruslar tez qərarlar verirlər. Maraqlıdır ki, hətta kortəbii alışlarla belə, istehlakçıların əksəriyyəti çeşidi diqqətlə öyrənir və müxtəlif satıcıların qiymətlərini müqayisə edirlər.

Və burada onlayn ticarətin ən böyük oyunçuları - bazarlar - problemlə üzləşirlər: onlar nəinki tez marketinq kampaniyalarına başlamaq, rəqibləri izləmək, həm də məhsulu tez bir zamanda reklam etməli, yerli ekosistemdən kənar auditoriyaya çatmalı, alıcılara oflayn, o cümlədən birbaşa şəhərdə çatmalıdırlar. küçələr.

Rəqəmsal reklam texnologiyaları bu gün şirkətlərə reklamları real vaxtda promosyonlar və satışlar üçün çox tez uyğunlaşdırmağa imkan verir.

- Bəs başqa tendensiyalardan danışsaq?

— Marketplace statistikası göstərir ki, müştəri bazasının artımı Moskvadan regionlara doğru dəyişir. Və ümumilikdə regionlar indi çox fəal inkişaf edir. Yeni istehsal müəssisələri açılır, yeni brendlər meydana çıxır. Və onların hamısının təbliğat vasitələrinə və auditoriyaya çıxışa ehtiyacı var. Bu il regionlara genişlənmə prioritetlərimizdən biridir. Və görürük ki, Rusiyanın böyük şəhərlərində xarici reklam formatına artıq böyük tələbat var. Təsəvvür edin, yalnız bir neçə reklam səthi əhalinin demək olar ki, 90%-nə çata bilər.

— Biz sizinlə SPİEF ərəfəsində danışırıq. Forumla bağlı hansı təklifləri hazırlamısınız?

— SPİEF çərçivəsində mən dövlətin böyük gündəmləri və milli prioritetlərin təbliğində medianın rolu ilə bağlı müzakirələrdə iştirak edirəm. Və bu platformada reklam biznesinin sosial məsuliyyəti haqqında söhbəti davam etdirmək istəyirəm.

Mövzulardan biri, bu gün artıq sizinlə müzakirə etdiyimiz kimi, bütün növ media üçün sosial reklam üçün kvotanın 10%-ə qədər artırılmasıdır. Mən bu tədbiri çox populyar hesab edirəm, ona görə də biz bunu forumda müzakirə edəcəyik. Təbliğ etdiyimiz digər təşəbbüs sosial məzmunlu kommersiya reklamı üçün sənaye standartının hazırlanmasıdır.

— Bu hansı formatdır və eyni sosial reklamdan nə ilə fərqlənir?

— Bu, auditoriya ilə və kommersiya kreativlərinə daxil edilmiş mənalarla işləmək üçün daha incə bir vasitədir. Bəli, reklamın əsas vəzifəsi məhsulu şərti olaraq göstərmək, ona tələbat yaratmaq, onun yerləşdirilməsini təmin etməkdir. Ancaq eyni zamanda, siz tamaşaçılar üçün dəyər qaydaları yarada bilərsiniz. Məsələn, kreativlərin reklamında çoxuşaqlı ailələri göstərməklə, ölkənin hazırda çox ehtiyac duyduğu müəyyən işçi ixtisaslarını təbliğ etməklə və s.

Bütün bunları hazırda Strateji Təşəbbüslər Agentliyində həmkarlarımızla birlikdə hazırladığımız sənaye standartına daxil etməyi təklif edirik. Ümid edirəm ki, payıza qədər biz bu sənədi hazırlayacağıq və bazara təqdim edə biləcəyik.

Tarix: 13-06-2024, 18:30 Oxunub: 70


Bölməyə aid digər xəbərlər