Azərbaycan və Türkiyə xarici işlər nazirlərinin geniş tərkibdə görüşü olub
13:35 / 18-01-2025
Hökumənin atasına dələduzluq: "Kapital Bank"dan açıqlama
12:30 / 18-01-2025
H.Əliyevanın ailəsinə qarşı edilən dələduzluqla bağlı cinayət işi başlanılıb
12:21 / 18-01-2025
Azərbaycan Prezidenti Hakan Fidanı qəbul edib
12:17 / 18-01-2025
Azərbaycanda meymunçiçəyi virusuna yoluxma faktı aşkarlanıb - RƏSMİ
11:26 / 18-01-2025
Qəzzada atəşkəsə 5 ölkə nəzarət edəcək
11:14 / 18-01-2025
Hakan Fidan Bakıya gəlib
11:10 / 18-01-2025
Toyuq əti ilə bağlı narazılıq: "Keyfiyyət məsələsi ilə heç kim məşğul olmur"
10:18 / 18-01-2025
Toyuq əti ilə bağlı narazılıq: "Keyfiyyət məsələsi ilə heç kim məşğul olmur"
10:18 / 18-01-2025
Kremldə namaz qıldı - FOTO
10:13 / 18-01-2025
Növbəti köç karvanı Cəbrayıla yola düşüb
10:07 / 18-01-2025
Yaşıl Enerji Sahəsində Mikrosahibkarlıq İnqilabı
22:14 / 17-01-2025
Süni İntellekt Sahibkarlıqda Yeni Perspektivlər Yaratmağa Davam Edir
21:46 / 17-01-2025
Əşyaların İnterneti (IoT) Sahibkarlıqda Yeni Səhifə Açır
21:17 / 17-01-2025
Mərakeşdə 2000 İl Yaşayan Zeytun Ağacı Hələ də Meyvə Verir
21:00 / 17-01-2025
Aqrar Texnologiyalar Kənd Təsərrüfatını Yenidən Şəkilləndirir
20:45 / 17-01-2025
Arayik Azərbaycan xalqından üzr istədi
20:43 / 17-01-2025
Dron Texnologiyası ilə Yeni Sahibkarlıq Sahələri Açılır
20:24 / 17-01-2025
Dayanıqlı Sahibkarlıq
20:00 / 17-01-2025
Bərpa Olunan Enerji Sahibkarlığın Gələcəyini Formalaşdırır
19:41 / 17-01-2025
Mərkəzi Afrikada Əsir Götürülmüş Fillər "Sərbəstlik Ordusu" Yaratdı
19:30 / 17-01-2025
Virtual Tədbirlər Sahibkarlıq Mədəniyyətini Dəyişdirir
19:19 / 17-01-2025
Mikro Sahibkarlıq Ekosistemləri
19:00 / 17-01-2025
Psixoloji Xidmətlər Sahibkarlığın Yeni Trendi Olur
18:52 / 17-01-2025
Əbədi Tətil: Sahibkarlar Üçün Yeni "Yavaş Turizm" Modeli
18:23 / 17-01-2025
Texnologiya ilə Qida İstehsalı: Şaquli Ferma Sahibkarlığı
18:00 / 17-01-2025
Sahibkarlığın Sərhədləri Uzaq Yerlərə Genişlənir
17:39 / 17-01-2025
Tullantısız Gələcək Yolunda Addım
17:16 / 17-01-2025
Biohacking Sahibkarlıqda Yeni Bir Sektoru Formalaşdırır
17:00 / 17-01-2025
Metaverse Sahibkarlıq
16:38 / 17-01-2025
"Maersk" ABŞ və Avropanı Azərbaycan vasitəsilə Mərkəzi Asiyaya birləşdirdiyini elan edir
Dünyanın ən böyük yük logistika şirkəti olan "Maersk" fəxrlə elan edir ki, o, Azərbaycan vasitəsilə dünyanın aparıcı istehsalçı ölkələrini cəlbedici Asiya bazarları ilə birləşdirəcək yeni nəqliyyat həlləri hazırlayıb. Şirkətin yaydığı məlumata görə, bu nəqliyyat həlli Uzaq Şərq, Aralıq dənizi və Avropa ölkələrini Mərkəzi Asiya bazarları ilə mükəmməl şəkildə birləşdirəcək.
"Bizim yeni məhsulumuz dəniz və dəmir yolu nəqliyyatı üçün kompleks intermodal həlldir və yük daşımalarının, xüsusilə istehlak mallarının, eləcə də həyat tərzi mallarının və texnologiyasının Mərkəzi Asiyada böyüyən istehlak bazarlarına səmərəliliyinin artırılmasına yönəlmişdir", - "Maersk"in press-relizində bildirib. “Bu yeni fərdiləşdirilmiş həll ilk növbədə Qazaxıstan və Özbəkistana yönəldilsə də, Türkmənistan, Tacikistan və Qırğızıstan kimi qonşu ölkələrdə gələcək logistika təklifləri üçün əsas olacaq”.
İndi "Maersk" bu marşrutun əhatə dairəsini genişləndirir və yükləri ABŞ və Uzaq Şərqdən Azərbaycandan keçməklə Orta Asiya bazarlarına daşıyır. Şirkət bildirir ki, Gürcüstanın Poti limanı "Maersk"in qlobal okean şəbəkəsi ilə əsas əlaqədir. Bu limandan yüklər asanlıqla dəmir yolu ilə Bakıya çatdırılır.
Qeyd edək ki, "Maersk" 80 min nəfərə yaxın işçi heyəti olan, baş ofisi Kopenhagendə yerləşən və 135-dən çox ölkədə törəmə şirkətləri olan Danimarka şirkətidir. O, konteyner daşımalarında dünya lideridir və qlobal bazarın təxminən 20 faizinə nəzarət edir. Şirkət həmçinin dünyanın bir çox ölkələrində neft və qaz hasilatı, o cümlədən yüzlərlə tankerdən ibarət öz donanmasından istifadə etməklə neftin nəqli ilə məşğuldur.
Şirkətin Azərbaycan ərazisindən yükdaşımaları üçün yeni marşrutun işə salınması Rusiyanın Ukraynaya müdaxiləsi ilə bağlı qlobal ticarət marşrutlarının dəyişməsi və yük şirkətlərinin Rusiyadan yan keçərək logistika marşrutlarını inkişaf etdirdiyi bir vaxta təsadüf edir.
Qeyd edək ki, artıq bir neçə iri beynəlxalq logistika şirkəti Çin-Avropa-Çin marşrutu ilə yüklərin daşınması üçün “Orta Dəhliz”i seçib. Avropa şirkətləri də artıq Rusiya üzərindən Asiyaya mal daşımır və alternativ yollara, o cümlədən Orta Dəhlizə üz tuturlar.
Məsələn, bir neçə ay əvvəl Finlandiyanın “Nurminen Logistics” nəqliyyat-logistika şirkəti Rusiya ərazisindən yüklərin daşınmasını dayandırıb və Qazaxıstan, Xəzər dənizi, Azərbaycan və Gürcüstan vasitəsilə Çindən Avropaya alternativ nəqliyyat dəhlizinin fəaliyyətinə başlayıb. Mayın 10-da "Nurminen Logistics" Çindən Avropaya ilk konteyner qatarını yola salıb - qatar Çonqinqdən ayrılaraq Rusiyadan yan keçərək Mərkəzi Avropaya gedib.
Aprelin ortalarında Çinin “Juyan” nəqliyyat və logistika şirkəti də Qazaxıstan və Azərbaycan üzərindən Avropaya ilk konteyner qatarını yola salıb.
May ayında A.P. Maersk Group-un bir hissəsi olan Moller-Maersk, Qazaxıstan, Azərbaycan, Gürcüstan və Rumıniya vasitəsilə Avropanı Çinə birləşdirən marşrut üzrə yenilənmiş dəmir yolu yükdaşıma xidmətinə başladığını elan edib. Bu marşrut üzrə malların çatdırılması orta hesabla 40 gün çəkir.
İndi "Maersk" bu marşrutun əhatə dairəsini genişləndirir və yükləri ABŞ və Uzaq Şərqdən Azərbaycandan keçməklə Orta Asiya bazarlarına daşıyır. Şirkət bildirir ki, Gürcüstanın Poti limanı Maersk-in qlobal okean şəbəkəsi ilə əsas əlaqədir. Bu limandan yüklər sərbəst şəkildə dəmir yolu ilə Bakıya, daha sonra Xəzər dənizindən keçərək Qazaxıstanın Aktau limanına çatdırılır və oradan da səmərəli dəmir yolu şəbəkəsi vasitəsilə Mərkəzi Asiyadakı son məntəqələrə - Almatı, Astana, Daşkəndə çatırlar.
Rahat və etibarlı logistikanı təmin etmək üçün "Maersk" Gürcüstan, Azərbaycan, Özbəkistan və Qazaxıstanda xüsusi avtomobil parkı vasitəsilə əlaqələr yaradıb. Bu strateji yanaşma son təyinat yerinə səmərəli və təhlükəsiz çatdırılmanı təmin edir, gecikmələri minimuma endirir və tam müştəri məmnuniyyətini təmin edir.
Cənub-Şərqi və Şərqi Asiyada "Maersk" artıq bu bazarları Çin vasitəsilə Mərkəzi Asiya ilə birləşdirən hərtərəfli dəmir yolu və okean dəmir yolu şəbəkəsi təklif edir.
Bölməyə aid digər xəbərlər
Dünyanın ən böyük yük logistika şirkəti olan "Maersk" fəxrlə elan edir ki, o, Azərbaycan vasitəsilə dünyanın aparıcı istehsalçı ölkələrini cəlbedici Asiya bazarları ilə birləşdirəcək yeni nəqliyyat həlləri hazırlayıb. Şirkətin yaydığı məlumata görə, bu nəqliyyat həlli Uzaq Şərq, Aralıq dənizi və Avropa ölkələrini Mərkəzi Asiya bazarları ilə mükəmməl şəkildə birləşdirəcək.
"Bizim yeni məhsulumuz dəniz və dəmir yolu nəqliyyatı üçün kompleks intermodal həlldir və yük daşımalarının, xüsusilə istehlak mallarının, eləcə də həyat tərzi mallarının və texnologiyasının Mərkəzi Asiyada böyüyən istehlak bazarlarına səmərəliliyinin artırılmasına yönəlmişdir", - "Maersk"in press-relizində bildirib. “Bu yeni fərdiləşdirilmiş həll ilk növbədə Qazaxıstan və Özbəkistana yönəldilsə də, Türkmənistan, Tacikistan və Qırğızıstan kimi qonşu ölkələrdə gələcək logistika təklifləri üçün əsas olacaq”.
İndi "Maersk" bu marşrutun əhatə dairəsini genişləndirir və yükləri ABŞ və Uzaq Şərqdən Azərbaycandan keçməklə Orta Asiya bazarlarına daşıyır. Şirkət bildirir ki, Gürcüstanın Poti limanı "Maersk"in qlobal okean şəbəkəsi ilə əsas əlaqədir. Bu limandan yüklər asanlıqla dəmir yolu ilə Bakıya çatdırılır.
Qeyd edək ki, "Maersk" 80 min nəfərə yaxın işçi heyəti olan, baş ofisi Kopenhagendə yerləşən və 135-dən çox ölkədə törəmə şirkətləri olan Danimarka şirkətidir. O, konteyner daşımalarında dünya lideridir və qlobal bazarın təxminən 20 faizinə nəzarət edir. Şirkət həmçinin dünyanın bir çox ölkələrində neft və qaz hasilatı, o cümlədən yüzlərlə tankerdən ibarət öz donanmasından istifadə etməklə neftin nəqli ilə məşğuldur.
Şirkətin Azərbaycan ərazisindən yükdaşımaları üçün yeni marşrutun işə salınması Rusiyanın Ukraynaya müdaxiləsi ilə bağlı qlobal ticarət marşrutlarının dəyişməsi və yük şirkətlərinin Rusiyadan yan keçərək logistika marşrutlarını inkişaf etdirdiyi bir vaxta təsadüf edir.
Qeyd edək ki, artıq bir neçə iri beynəlxalq logistika şirkəti Çin-Avropa-Çin marşrutu ilə yüklərin daşınması üçün “Orta Dəhliz”i seçib. Avropa şirkətləri də artıq Rusiya üzərindən Asiyaya mal daşımır və alternativ yollara, o cümlədən Orta Dəhlizə üz tuturlar.
Məsələn, bir neçə ay əvvəl Finlandiyanın “Nurminen Logistics” nəqliyyat-logistika şirkəti Rusiya ərazisindən yüklərin daşınmasını dayandırıb və Qazaxıstan, Xəzər dənizi, Azərbaycan və Gürcüstan vasitəsilə Çindən Avropaya alternativ nəqliyyat dəhlizinin fəaliyyətinə başlayıb. Mayın 10-da "Nurminen Logistics" Çindən Avropaya ilk konteyner qatarını yola salıb - qatar Çonqinqdən ayrılaraq Rusiyadan yan keçərək Mərkəzi Avropaya gedib.
Aprelin ortalarında Çinin “Juyan” nəqliyyat və logistika şirkəti də Qazaxıstan və Azərbaycan üzərindən Avropaya ilk konteyner qatarını yola salıb.
May ayında A.P. Maersk Group-un bir hissəsi olan Moller-Maersk, Qazaxıstan, Azərbaycan, Gürcüstan və Rumıniya vasitəsilə Avropanı Çinə birləşdirən marşrut üzrə yenilənmiş dəmir yolu yükdaşıma xidmətinə başladığını elan edib. Bu marşrut üzrə malların çatdırılması orta hesabla 40 gün çəkir.
İndi "Maersk" bu marşrutun əhatə dairəsini genişləndirir və yükləri ABŞ və Uzaq Şərqdən Azərbaycandan keçməklə Orta Asiya bazarlarına daşıyır. Şirkət bildirir ki, Gürcüstanın Poti limanı Maersk-in qlobal okean şəbəkəsi ilə əsas əlaqədir. Bu limandan yüklər sərbəst şəkildə dəmir yolu ilə Bakıya, daha sonra Xəzər dənizindən keçərək Qazaxıstanın Aktau limanına çatdırılır və oradan da səmərəli dəmir yolu şəbəkəsi vasitəsilə Mərkəzi Asiyadakı son məntəqələrə - Almatı, Astana, Daşkəndə çatırlar.
Rahat və etibarlı logistikanı təmin etmək üçün "Maersk" Gürcüstan, Azərbaycan, Özbəkistan və Qazaxıstanda xüsusi avtomobil parkı vasitəsilə əlaqələr yaradıb. Bu strateji yanaşma son təyinat yerinə səmərəli və təhlükəsiz çatdırılmanı təmin edir, gecikmələri minimuma endirir və tam müştəri məmnuniyyətini təmin edir.
Cənub-Şərqi və Şərqi Asiyada "Maersk" artıq bu bazarları Çin vasitəsilə Mərkəzi Asiya ilə birləşdirən hərtərəfli dəmir yolu və okean dəmir yolu şəbəkəsi təklif edir.
Tarix: 19-09-2023, 10:30 Oxunub: 159
Bölməyə aid digər xəbərlər
13-08-2023, 09:10
Avropa və Asiya arasında Orta Dəhlizinin effektivliyinin qiymətləndirilməsi aparılıb
31-05-2023, 17:07
"Gələn ilin sonuna qədər biz böyük dərinlikdən ilk qaz alacağıq" - PREZİDENTİN ÇIXIŞI
31-05-2023, 16:35
Prezident İlham Əliyev 28-ci Beynəlxalq Xəzər Neft və Qaz Sərgisinin rəsmi açılış mərasimində çıxış edib - YENİLƏNİB-3
10-05-2023, 09:49
Ümummilli Lider Heydər Əliyev - dövlətə və xalqa xidmətin ali meyarını yaratmış tarixi şəxsiyyət
5-03-2023, 08:00
"Bu yaxınlarda Azərbaycan-Özbəkistan İnvestisiya Fondu və Azərbaycan-Qırğız İnkişaf Fondu yaradılmışdır"
9-03-2023, 13:06
Postpandemiya dövründə yeni dünya nizamı - Azərbaycan iqtisadiyyatı üçün hansı imkanlar açılır?
3-02-2023, 17:16
Cənub Qaz Dəhlizi Məşvərət Şurası çərçivəsində nazirlərin 9-cu, Yaşıl Enerji Məşvərət Şurası çərçivəsində nazirlərin 1-ci iclaslarının açılışı olub
3-01-2023, 14:44
Azərbaycanın energetika sektoruna 2022-ci ilin verdiyi töhfə
12-12-2022, 14:30
Ceyhun Bayramov Şərq Tərəfdaşlığı ölkələri XİN başçılarının iclasında iştirak edib - YENİLƏNİB-3
18-10-2022, 17:23
Milli Məclisin növbəti plenar iclasının gündəliyinə 50 məsələ daxil edilib - SİYAHI
25-09-2022, 14:13
Ceyhun Bayramov BMT Baş Assambleyasının 77-ci sessiyasında çıxış edib
22-06-2022, 10:12
İlham Əliyev və Şavkat Mirziyoyev Daşkənddə Heydər Əliyev Meydanının açılışını ediblər
16-06-2022, 18:35
Prezident İlham Əliyev IX Qlobal Bakı Forumunda çıxış edib - YENİLƏNİB-3
19-05-2022, 16:04
Daha bir publik hüquqi şəxs yaradıldı - FƏRMAN
4-05-2022, 15:29
İlham Əliyev Vahid Hacıyevi qəbul edib - ÇIXIŞLAR
5-02-2022, 12:11
"Yeni bazarlarda Azərbaycan qazına ehtiyac var. Biz hazırıq"
27-04-2021, 14:25
“Ağıllı kənd”in təməli qoyuldu, 200 fərdi ev tikiləcək
31-12-2020, 23:10
İlham Əliyev Azərbaycan xalqına müraciət etdi
27-07-2020, 23:21
İlham Əliyev yeni təhsil nazirini qəbul etdi - YENİLƏNİB + FOTO/VİDEO
24-07-2020, 09:42
İlham Əliyevin yanında su təsərrüfatının vəziyyətinə həsr olunmuş müşavirə keçirildi - YENİLƏNİB + FOTO/VİDEO