
Qış mövsümündə tərəvəz və meyvə istehsalı çətin olsa da, müasir fermerlər bunu yeni biznes fürsətinə çevirirlər. Məhsul sadəcə satılmır, onu brendə çevirmək üçün hər mərhələdə innovativ strategiyalar tətbiq edilir.
Sahibkar-fermerlər məhsulu yüksək keyfiyyətlə yetişdirir, düzgün qablaşdırır və regional, həmçinin beynəlxalq bazarlara çıxarırlar.
Rəqəmsal marketinq və onlayn satış platformaları məhsulun satışını asanlaşdırır və brend dəyərini artırır. Müştərilər qış məhsuluna xüsusi maraq göstərirlər.
Premium məhsul strategiyası qiymətləri yüksəldir və fermerlərin gəlirini artırır. Bu, kiçik və orta sahibkarlara da imkan yaradır.
Qışda torpaq və su resurslarının optimal idarə olunması, minimal risklə maksimum məhsul əldə etməyə şərait yaradır.
Fermerlər məhsulun keyfiyyətini qorumaq üçün müasir saxlama texnologiyalarına sərmayə qoyurlar.
Sahibkarlar analitik məlumatlardan istifadə edərək gələcək mövsümlər üçün effektiv planlar hazırlayırlar.
Bu yanaşma kənd təsərrüfatında dayanıqlı sahibkarlıq modelini gücləndirir və yeni perspektivlər açır.

































