Son xəbərlər
Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM

Əkinçilikdə Dəyər Zənciri: Fermerlər Sadə Məhsuldan Brend Yaradıb

Baxış: 54



Əkinçilikdə dəyər zəncirinin formalaşması fermerlər üçün yeni imkanlar açır. Artıq məhsul tarlada bitən anda proses bitmir, əksinə, həmin andan sonra biznesin əsas mərhələsi başlayır.

Müasir fermerlər məhsulun emalı, qablaşdırılması və satışını bir sistem daxilində qururlar. Bu yanaşma sadə xammaldan yüksək dəyərli məhsul əldə etməyə imkan verir.

Sahibkartv.az xəbər verir ki, qlobal bazarlarda bir çox kənd təsərrüfatı brendləri məhz bu dəyər zənciri modeli üzərində qurulub. Onlar istehsaldan son istehlakçıya qədər bütün mərhələləri nəzarətdə saxlayırlar.

Dəyər zəncirində şəffaflıq mühüm rol oynayır. İstehlakçı məhsulun harada və necə istehsal olunduğunu bildikdə ona olan etibar artır. Bu da satış həcminə müsbət təsir göstərir.

Fermerlər üçün brend yaratmaq uzunmüddətli strategiya hesab olunur. Keyfiyyətli məhsul, stabil təchizat və düzgün ünsiyyət bu strategiyanın əsas sütunlarıdır.

Əkinçilikdə dəyər zənciri həm də əmək bazarına təsir edir. Yeni emal və qablaşdırma mərhələləri əlavə iş yerlərinin yaranmasına səbəb olur.

Bu model fermerlərin bazardan asılılığını azaldır. Onlar məhsulu xammal qiymətinə satmaq əvəzinə, əlavə dəyər yaradaraq daha yüksək gəlir əldə edirlər.

Nəticədə, əkinçilik sahəsində dəyər zənciri fermerləri sadə istehsalçıdan tamhüquqlu sahibkara çevirir.


Təsisçi və redaktor: Rüstəm Zülfüqarlı
Tel: +994 50 537 55 05
Ünvan: Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Mətbuat prospekti, 529-cu məhəllə, Azərbaycan Nəşriyyatı

“Sahibkartv.az” saytı Azərbaycan Respublikası Media Reyestrində rəsmi qeydiyyata alınmışdır.
(Qeydiyyat Şəhadətnaməsi № 3568E1527C938D).
VÖEN: 6100325452
© Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir.
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.