Son xəbərlər
Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM

“Tarladan Brend Masasına: Əkinçilikdə Sahibkarlığın Yeni Strategiyası”

Baxış: 99



Kənd təsərrüfatında ənənəvi məhsul satışından çıxaraq brend yaratmaq sahibkarlar üçün yeni strateji modelə çevrilir. Fermerlər artıq məhsullarını birbaşa tarladan bazara çıxarmaqla kifayətlənmir, onları paketləyib, brend altında satırlar.

Bu strategiya məhsulun əlavə dəyərini artırır. Meyvə, tərəvəz və digər kənd məhsulları yalnız qiymətlə deyil, brend və keyfiyyət standartları ilə fərqləndirilir.

Rəqəmsal marketinq vasitələri fermerlərə regional və qlobal bazara çıxış imkanı verir. Sosial media, onlayn satış platformaları və interaktiv kampaniyalar məhsulu birbaşa istehlakçıya tanıdır.

Fermerlər həmçinin ekoloji və orqanik sertifikatları məhsullarına əlavə edərək brend dəyərini artırırlar. Bu, həm də müştəri etibarını möhkəmləndirir.

Sahibkartv.az xəbər verir ki, brend yaratmış kənd təsərrüfatı sahibkarları məhsullarını 30-50% daha yüksək qiymətə sataraq gəlirlərini əhəmiyyətli dərəcədə artırıblar.

Əlavə xidmətlər, paketləmə, çatdırılma və fərdi yanaşma müştəri təcrübəsini zənginləşdirir və satış sonrası gəlir təmin edir.

Fermerlər innovativ texnologiyalardan istifadə edərək məhsulun keyfiyyətini artırır, məhsul izlənilməsini və idarəsini rəqəmsal şəkildə təmin edirlər.

Nəticədə, əkinçilik sahəsi yalnız məhsul istehsalından çıxıb, brend və rəqəmsal sahibkarlıq sahəsinə çevrilir. Bu trend gələcəkdə daha da genişlənəcək və kənd təsərrüfatında sahibkarlar üçün yeni imkanlar yaradacaq.


Təsisçi və redaktor: Rüstəm Zülfüqarlı
Tel: +994 50 537 55 05
Ünvan: Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Mətbuat prospekti, 529-cu məhəllə, Azərbaycan Nəşriyyatı

“Sahibkartv.az” saytı Azərbaycan Respublikası Media Reyestrində rəsmi qeydiyyata alınmışdır.
(Qeydiyyat Şəhadətnaməsi № 3568E1527C938D).
VÖEN: 6100325452
© Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir.
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.