
Kartof dünyanın ən çox becərilən məhsullarından biridir, lakin onun biznes potensialı hələ də tam dəyərləndirilməyib. Bir çox regionlarda fermerlər artıq kartofdan qızardılmış çips, püresi tozu və dondurulmuş məhsullar istehsalına başlayıblar.
Bu modellər kənd təsərrüfatını sənaye səviyyəsinə daşıyır. Ənənəvi “ək, yığ, sat” prinsipi yerini “istehsal et, markalaşdır, ixrac et” fəlsəfəsinə verir.
Sahibkartv.az xəbər verir ki, son illərdə Almaniya, Polşa və Hollandiya kimi ölkələrdə fermerlər öz “Potato Snacks” brendlərini yaradırlar.
Qış mövsümündə kartof məhsullarına tələbatın artması bu sahədə sahibkarlıq üçün unikal fürsətlər yaradır.
Bu biznes həm daxili, həm də ixrac bazarında geniş perspektivlər açır və kənd təsərrüfatında innovativ sahibkarlığın nümunəsinə çevrilir.

































