Son xəbərlər
Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM

“Məhsulu Birbaşa Masaya: Fermer Sahibkarlığında Yeni Satış Strategiyaları”

Baxış: 247


Sahibkartv.az xəbər verir ki, yeni satış strategiyaları fermerləri istehlakçılara birbaşa bağlayır. “Farm-to-Table” modeli artıq bir çox ölkədə tərəvəz və meyvə sahələrində tətbiq olunur.

Bu modeldə məhsullar tədarük zəncirini qısaldır. Fermer məhsulunu birbaşa restoranlara, kafelərə və ya onlayn abonentlərə çatdırır, beləliklə məhsulun keyfiyyəti qorunur.

Fermerlər bildirirlər ki, birbaşa satış modeli satış həcmini artırır və aralıq xərcləri minimuma endirir. Eyni zamanda istehlakçılar üçün də məhsul daha təzə və sərfəli olur.

Yeni strategiyalar rəqəmsal platformalar vasitəsilə həyata keçirilir. Fermerlər öz məhsullarını sosial media və e-ticarət kanallarında tanıdır, abonent bazası yaradır və sifarişləri onlayn idarə edir.

Ekspertlər vurğulayırlar ki, bu model kənd təsərrüfatını daha şəffaf və idarəolunan edir. Alıcı-fermer birbaşa əlaqədə olur və məhsulun keyfiyyəti hər mərhələdə izlənir.

Beləcə, məhsulu birbaşa masaya çatdırmaq həm fermerlər, həm də istehlakçılar üçün üstünlük gətirir. Bu yanaşma kənd təsərrüfatında yeni sahibkarlıq dövrünü açır.


Təsisçi və redaktor: Rüstəm Zülfüqarlı
Tel: +994 50 537 55 05
Ünvan: Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Mətbuat prospekti, 529-cu məhəllə, Azərbaycan Nəşriyyatı

“Sahibkartv.az” saytı Azərbaycan Respublikası Media Reyestrində rəsmi qeydiyyata alınmışdır.
(Qeydiyyat Şəhadətnaməsi № 3568E1527C938D).
VÖEN: 6100325452
© Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir.
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.