
Sahibkartv.az xəbər verir ki, bu texnologiya müştərinin alış və əlaqə davranışlarını kodlaşdırır və sahibkara fərdiləşdirilmiş təkliflər yaratmaq imkanı verir. Süni intellekt və böyük verilənlər təhlili vasitəsilə sistem, müştərinin keçmiş alış-verişləri, maraq sahələri və sosial media fəaliyyətləri kimi məlumatları toplayır. Bu məlumatlar əsasında müştəriyə uyğun məhsul və xidmət təklifləri hazırlanır, beləliklə, satışları artırmaq üçün fərdi yanaşma təmin edilir.
Sistem həmçinin müştərilərin alış qərarlarına təsir edən əsas amilləri müəyyən edir və sahibkarlara onların ehtiyaclarını daha yaxşı qarşılamağa imkan verən optimallaşdırılmış marketinq strategiyaları təklif edir. Bu texnologiya sayəsində, müştəri təcrübəsi daha müsbət və fərdiləşdirilmiş olur, hansı ki, müştəri loyallığını və məmnuniyyətini artırır.





































