Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM
Marketlərdə Süni Zəka ilə İstehlakçı Davranışlarının İzlənməsi və Şəxsiləşdirilməsi




Sahibkartv.az xəbər verir ki, marketlərdə süni zəka (AI) və böyük verilənlər (big data) texnologiyaları istehlakçı davranışlarını daha dəqiq izləməyə və şəxsi alış-veriş təcrübələri yaratmağa imkan verir.
Yeni tətbiq edilən bu texnologiyalar vasitəsilə marketlər, müştərilərinin alış-veriş vərdişlərini analiz edərək daha uyğun təkliflər və endirimlər təqdim edirlər. Məsələn, müştərinin daha əvvəl aldığı məhsullar əsas götürülərək ona fərdiləşdirilmiş alış-veriş tövsiyələri verilir. Bu sistemlər həmçinin məhsul yerləşdirmə və qiymət siyasətini də optimallaşdırmağa kömək edir.
Bu yanaşma həm müştərilərə daha asan və sürətli alış-veriş imkanı verir, həm də marketlər üçün satışları artırır.


Tarix: 19-02-2025, 21:43 Oxunub: 10


Bölməyə aid digər xəbərlər