13:48 / 21-02-2025
13:43 / 21-02-2025
13:09 / 21-02-2025
12:48 / 21-02-2025
12:33 / 21-02-2025
12:21 / 21-02-2025
12:04 / 21-02-2025
11:59 / 21-02-2025
10:42 / 21-02-2025
10:36 / 21-02-2025
09:51 / 21-02-2025
09:42 / 21-02-2025
09:33 / 21-02-2025
09:28 / 21-02-2025
09:23 / 21-02-2025
09:11 / 21-02-2025
09:00 / 21-02-2025
22:16 / 20-02-2025
21:47 / 20-02-2025
21:30 / 20-02-2025
21:22 / 20-02-2025
20:49 / 20-02-2025
20:30 / 20-02-2025
20:19 / 20-02-2025
20:00 / 20-02-2025
19:41 / 20-02-2025
19:30 / 20-02-2025
19:23 / 20-02-2025
18:51 / 20-02-2025
18:30 / 20-02-2025
18:22 / 20-02-2025
17:45 / 20-02-2025
Sahibkartv.az xəbər verir ki, marketlərdə süni zəka (AI) və böyük verilənlər (big data) texnologiyaları istehlakçı davranışlarını daha dəqiq izləməyə və şəxsi alış-veriş təcrübələri yaratmağa imkan verir.
Yeni tətbiq edilən bu texnologiyalar vasitəsilə marketlər, müştərilərinin alış-veriş vərdişlərini analiz edərək daha uyğun təkliflər və endirimlər təqdim edirlər. Məsələn, müştərinin daha əvvəl aldığı məhsullar əsas götürülərək ona fərdiləşdirilmiş alış-veriş tövsiyələri verilir. Bu sistemlər həmçinin məhsul yerləşdirmə və qiymət siyasətini də optimallaşdırmağa kömək edir.
Bu yanaşma həm müştərilərə daha asan və sürətli alış-veriş imkanı verir, həm də marketlər üçün satışları artırır.
Bölməyə aid digər xəbərlər