22:19 / 28-04-2025
20:49 / 28-04-2025
20:45 / 28-04-2025
20:30 / 28-04-2025
19:46 / 28-04-2025
19:30 / 28-04-2025
19:19 / 28-04-2025
18:50 / 28-04-2025
18:30 / 28-04-2025
17:16 / 28-04-2025
16:55 / 28-04-2025
16:21 / 28-04-2025
16:00 / 28-04-2025
15:30 / 28-04-2025
15:17 / 28-04-2025
15:00 / 28-04-2025
14:22 / 28-04-2025
13:43 / 28-04-2025
13:26 / 28-04-2025
13:16 / 28-04-2025
13:08 / 28-04-2025
11:57 / 28-04-2025
11:52 / 28-04-2025
11:11 / 28-04-2025
Sahibkartv.az xəbər verir ki, marketlərdə süni zəka (AI) və böyük verilənlər (big data) texnologiyaları istehlakçı davranışlarını daha dəqiq izləməyə və şəxsi alış-veriş təcrübələri yaratmağa imkan verir.
Yeni tətbiq edilən bu texnologiyalar vasitəsilə marketlər, müştərilərinin alış-veriş vərdişlərini analiz edərək daha uyğun təkliflər və endirimlər təqdim edirlər. Məsələn, müştərinin daha əvvəl aldığı məhsullar əsas götürülərək ona fərdiləşdirilmiş alış-veriş tövsiyələri verilir. Bu sistemlər həmçinin məhsul yerləşdirmə və qiymət siyasətini də optimallaşdırmağa kömək edir.
Bu yanaşma həm müştərilərə daha asan və sürətli alış-veriş imkanı verir, həm də marketlər üçün satışları artırır.
Bölməyə aid digər xəbərlər