19:24 / 21-11-2024
18:45 / 21-11-2024
18:20 / 21-11-2024
18:16 / 21-11-2024
17:39 / 21-11-2024
17:00 / 21-11-2024
16:32 / 21-11-2024
14:33 / 21-11-2024
14:20 / 21-11-2024
14:15 / 21-11-2024
13:54 / 21-11-2024
13:49 / 21-11-2024
13:31 / 21-11-2024
13:28 / 21-11-2024
13:25 / 21-11-2024
13:21 / 21-11-2024
11:50 / 21-11-2024
11:46 / 21-11-2024
10:31 / 21-11-2024
10:19 / 21-11-2024
10:00 / 21-11-2024
22:22 / 20-11-2024
21:43 / 20-11-2024
21:19 / 20-11-2024
20:45 / 20-11-2024
19:49 / 20-11-2024
AFP zəif təhlükəsizlik göstəricilərinə, niyə bu qədər çox ölüm olduğuna və Tayland hökumətinin bununla bağlı nə etdiyinə baxır.
Sahibkartv.az xəbər verir ki, Nə qədər pisdir?
Tayland yollarında hər il təxminən 20.000 insan həlak olur -- gündə orta hesabla 50-dən çox insan.
Bu o deməkdir ki, Tayland Asiyada Nepaldan sonra ikinci ən ölümcül yollara malikdir və Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının (ÜST) məlumatına görə, Çad və Qvineya-Bisau ilə yanaşı yollarda ölüm hallarına görə dünyada 16-cı yerdədir.
2021-ci ildə Taylandda hər 100,000 nəfərə düşən yol qəzaları nəticəsində 25,7 ölüm qeydə alınıb, halbuki dünya üzrə orta göstərici 15-dir.
Yol təhlükəsizliyinə nəzarət edən Thai RSC bildirir ki, artıq bu il ölkə yollarında 10 000-dən çox ölüm və 600 000 yaralanma baş verib.
Beş ölümdən dördündən çoxu motosikletlə əlaqəlidir, RSC deyir ki, qlobal ortalama beşdən biri ilə müqayisədə.
Yeni il və Taylandda illik su festivalı olan Sonqkran kimi böyük qeyd etmələr ətrafında qəza nisbətləri və ölüm halları artır.
2021-ci ildə ÜST bildirib ki, Taylandda yol hərəkəti ilə bağlı hadisələr bütün ölümlərin təxminən üçdə birini təşkil edir. Ölənlərin təxminən dörddə üçü kişilərdir.
Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının məlumatına görə, 2022-ci ildə yol-nəqliyyat hadisələri nəticəsində ölən və yaralananların vurduğu iqtisadi itkilər təxminən 15,5 milyard dollar təşkil edib ki, bu da ölkənin ÜDM-nin üç faizindən çoxuna bərabərdir.
- Niyə belə pisdir? -
Sürət həddinin aşılması, sərxoş sürücülük, pis yol dizaynı və təhlükəli nəqliyyat vasitələri problemə səbəb olur.
Aşağı rütbəli yol polislərinin sürət həddini aşması və ya dəbilqə taxmayan motosikletçilər kimi qanun pozuntularına göz yummaq üçün rüşvət alma mədəniyyəti uzun müddətdir ki, təhlükəsizlik qaydalarına əməl olunmasına xələl gətirir.
Nəqliyyat vasitələrinin təhlükəsizlik yoxlamaları da rüşvətlə zəiflədilib.
Keçən ay yerli media iki magistral əməkdaşının təhlükəli yüklənmiş yük maşınlarının yollardan istifadə etmək üçün yoxlamadan keçməsinə icazə vermək üçün yüz minlərlə dollar rüşvət almaq ittihamı ilə həbs olunduğunu bildirdi.
Banqkokda və digər şəhərlərdə motosikletlər və mopedlər sıx trafikə girib-çıxır, lakin dəbilqə taxmaq çox rahatdır.
Taylanddakı xəstəxanalar ümumiyyətlə yaxşı olsa da, kənd yerlərində onlar yayılmışdır və çox vaxt şəhər müəssisələri ilə müqayisədə daha az təchiz olunmuşdur.
Cəngəlliklərlə örtülmüş sıldırımlı yamaclardan keçən saysız-hesabsız dar kənd yollarından birində qəzaya düşən hər kəs təcili yardım xidmətlərinin gəlməsini uzun müddət gözləyə bilər.
- Bununla bağlı hansı işlər görülür? -
Ölkə yollarda ölüm nisbətini 2027-ci ilə qədər hər 100.000 nəfərə 12-yə endirməyi hədəfləyən Yol Təhlükəsizliyi üzrə beşillik Milli Baş Plan hazırlayıb ki, bu da ildə 8.500-dən az ölümə bərabər olacaq.
Polis, xüsusilə də böyük festivalların ətrafında dəbilqə taxmağı təşviq etmək və içkili sürücüləri tutmaq üçün müntəzəm olaraq sürücülər qurur.
Tayland RSC yol təhlükəsizliyinə nəzarət edir və yol qəzalarını azaltmaq, o cümlədən motosiklet və mopedlərdə dəbilqədən istifadəyə təkan vermək üçün ictimaiyyətin məlumatlılığını artırır.
Keçən il Banqkok qubernatoru Çadçart Sittipunt küçə fənərlərini daha yeni LED-lərlə əvəz etməklə paytaxt küçələrini daha parlaq etməyə söz verərək zəif işıqlandırılmış yolların öhdəsindən gəlmək üçün səylər göstərildi.
Və bəzi irəliləyişlər oldu -- ÜST məlumatlarına görə, Taylandda yollarda ölüm nisbəti 2000-ci ildə 39-dan 100,000 nəfərə düşdü, bu, 17 faiz nisbi azalmadır.
Bölməyə aid digər xəbərlər