Day, Month 00, Year
00: 00: 00 AM
İtalyan markasının ən çox satılan modeli olmağa gəlir

Adı müzakirələrə səbəb olan Alfa Romeonun yeni modeli Junior Türkiyəyə gəlmək üçün günləri sayır.

Aprel ayında 'Milano' adı ilə təqdim edilən İtalyan modeli ölkədə böhran yaradıb. Avtomobilin İtaliya əvəzinə Polşada istehsal ediləcəyinə reaksiya verən İtaliya hökuməti İtaliyadan kənarda istehsal edilən bir məhsulun İtalyan adını daşımasının 'qanuni' olmadığına dair sərt açıqlama verdi və bu açıqlamalar üzərinə Alfa Romeo dəyişdi. avtomobilin adı Junior.

Brendin B-SUV seqmentində ilk avtomobili olan Junior həm C-hetchback, həm də B-hetchback seqmentlərindəki boşluğu doldurmağı hədəfləyir.

İyulda ilkin satışa çıxarılacaq və oktyabrda həm hibrid, həm də elektrik versiyaları ilə Türkiyə yollarına çıxacaq avtomobili İtaliyada keçirilən xüsusi tədbirdə yaxından nəzərdən keçirmək fürsəti əldə etdik.

'ƏN ÇOX SATAN MODELİMİZ OLACAQ'

Junior-a keçməzdən əvvəl Alfa Romeo Marka Direktoru Özgür Süslünün markanın gələcək hədəfləri ilə bağlı Habertürk-ə verdiyi xüsusi açıqlamalara nəzər salaq.

İlin ilk 6 ayında 440 ədəd satdığını ifadə edən Özgür Süslü, "İlin qalan hissəsində Junior modelimizin satışa çıxması ilə satış rəqəmlərimizin artacağını gözləyirik. İnanırıq ki, bu model imkan verəcək. Marka ilk dəfə B-SUV Premium seqmentinə girəcək, böyük maraq görəcək və yüksək satış potensialına sahib olacaq Tonale "Biz Junior ilə sıçrayışımızı davam etdirmək istəyirik. Junior-un hər ikisi ilə daha geniş bir müştəri bazasına müraciət edəcəyini gözləyirik. Yüzdə 100 elektrik və hibrid mühərrik variantları və Alfa Romeo markasının ən çox satılan modeli olacaq."


Avtomobil sənayesi ilə bağlı ilin ikinci yarısı ilə bağlı gözləntilərini sıralayan Süslü proqnozunu belə bölüşdü: “İyul ayından sonra bazarın gedişatına maliyyələşdirmə xərcləri/çıxış asanlığı və məzənnə səviyyəsindəki dəyişiklik təsir edəcək. İlin sonunda ümumi bazarın 800 mindən çox satışla bağlanacağını təxmin edirik."

MÜHENDİSLƏR YÜKSƏK PERFORMANSLI MAŞINLAR İSTİFADƏ ETDİ

Şimali İtaliyada Balocco trekində keçirilən sürücülük tədbirində Junior-un 100% elektrik versiyası olan 'Veloce'-nin sükanı arxasına keçdik.

Öncə onu bildirək ki, Junior Veloce layihəsində Alfa Romeo-nun 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio və Giulia GTA kimi avtomobillərinin hazırlanmasında iştirak edən mühəndis qrupu çox çalışıb.

Brendin keçmiş idman modellərinə istinad edərək, avtomobil 25 mm endirilmiş idman asmasına malikdir.

Bundan əlavə, Veloce versiyasına eksklüziv olaraq, avtomobilə idman üslublu ön və arxa sürüşmə barmaqlıqları, dörd porşenli monoblok kaliperləri olan 380 mm-dən çox ön diskləri olan əyləc sistemi və Torsen diferensialı kimi əlavələr əlavə edilib.


20 düymlük təkər diskləri ilə təchiz edilən bu versiya 280 at qüvvəsi və 345 Nm fırlanma anı təmin edən yeni nəsil M4+ elektrik mühərriki ilə təchiz edilib.

Alfa Romeo mühəndislərinin birgə hazırladığı yeni güc aqreqatı və Stellantis Engineering Propulsion Systems komandası ilə Emotors arasında birgə müəssisə sayəsində Junior Veloce 0-dan 100 km/saata 5,9 saniyəyə sürətlənir.

410 km məsafə qət edən avtomobilin akkumulyatoru 100 kVt-lıq DC sürətli enerji doldurma stansiyalarında 30 dəqiqə ərzində 10 faizdən 80 faizə qədər doldurulur.

MƏHDUD DIFFERENTİAL SÜRƏT EKSKLUZİVİ

Junior Veloce ilə yanaşı, Alfa Romeo həm də yeni Torsen "D" mexaniki məhdud sürüşmə diferensialının dünya debütünü etdi.

Ön təkərli elektrik avtomobilində ilk tətbiq olan bu yeni sistem, 2006-cı ildə 147 Q2 tərəfindən irəli sürülən sistemin daha yüngül və daha səmərəli olması üçün qabaqcıl təkamülü kimi təsvir edilmişdir.

Xüsusilə, yeni sistem sürücülük şəraitinə və yol səthinə uyğun olaraq ön təkərlər arasında fırlanma momentinin dinamik və ardıcıl paylanmasını təmin edir.

'D.N.A.' ELEKTRİK ENERJİSİYƏ UYĞUN OLUNUB

Junior Veloce-də idarəetməni və performansı optimallaşdıran Alfa D.N.A. vasitəsilə seçilə bilər. Xüsusilə Junior Veloce-də "Dinamik" rejim maksimum güc və fırlanma anının mövcudluğunu təmin edir və sükan və pedalların həssaslığını artırır. Bundan əlavə, tam mexaniki əyləc də ümumi idman xarakterinə öz töhfəsini verir.

"Təbii" sürmə rejimi maksimum məhsuldarlığı və sürəti məhdudlaşdırır və ESP sistemi gündəlik istifadədə enerjiyə və istehlaka qənaət edərək daha mühafizəkar xarakter nümayiş etdirir. "Qabaqcıl Effektivlik" rejimində ən yüksək enerji səmərəliliyi üçün fırlanma anı 300 Nm ilə məhdudlaşdırılır.
Nəhayət, Junior Veloce "B-rejimi" düyməsi ilə təchiz edilib ki, bu da qaz pedalı hər dəfə buraxılanda daha intensiv və təkmil regenerasiya üçün yükü ön oxa ötürməyə imkan verir, bununla da idarəetməni artırır və avtomobilin məsafəsini yaxşılaşdırır.

İLK DƏFƏ Kənarda 'GİZLİ Uçuş ZALMI' AÇILDI

Onu da qeyd etmək lazımdır ki, biz Junior-un ən yüksək spesifikasiyalı versiyasını onun növü təsdiqlənməmişdən əvvəl Balocco Test Track-də keçirilən tədbirdə sınaqdan keçirmişik.

Bu hadisə ilə 20 kilometrlik "Langhe" trası ilk dəfə olaraq Alfa Romeo inkişaf qrupundan kənarda sürücülərin üzünə açıldı.


Bütün Alfa Romeo avtomobillərinin inkişaf testlərinə məruz qaldığı bu trek fərqli xüsusiyyətlərə malik əyriləri, müxtəlif bucaqlı yamacları və uzun düzləri ilə diqqət çəkir. Beləliklə, Junior Veloce-dan müxtəlif yol şəraitində istifadə etdiyimizi deyə bilərik.

SUV xarakterindən çox idman avtomobil xüsusiyyətləri təqdim edən Veloce, markanın ən çox satılan avtomobili olmaya bilər. Bununla belə, Junior Veloce gələcəkdə kolleksiyaçıların radarında ola bilər, çünki italyan brendinin keçmiş avtoidman təcrübəsi ilk dəfə olaraq tam elektrik avtomobilinə ötürülür.


Kim bilir, bəlkə də Alfa Romeo rəhbərləri də eyni düşüncə ilə markanın F1, DTM və Super Turismo beynəlxalq motor yarışlarında iştirak edən yarış avtomobillərinin ilk dəfə sınaqdan keçirildiyi treki açıblar.

Tarix: 8-07-2024, 16:01 Oxunub: 56


Bölməyə aid digər xəbərlər