10:58 / 25-11-2024
10:54 / 25-11-2024
10:03 / 25-11-2024
09:59 / 25-11-2024
09:54 / 25-11-2024
09:50 / 25-11-2024
09:45 / 25-11-2024
09:40 / 25-11-2024
09:36 / 25-11-2024
09:00 / 25-11-2024
21:49 / 23-11-2024
21:18 / 23-11-2024
20:45 / 23-11-2024
20:23 / 23-11-2024
19:42 / 23-11-2024
19:16 / 23-11-2024
18:52 / 23-11-2024
18:18 / 23-11-2024
17:21 / 23-11-2024
16:46 / 23-11-2024
16:00 / 23-11-2024
15:30 / 23-11-2024
14:16 / 23-11-2024
13:19 / 23-11-2024
13:10 / 23-11-2024
12:55 / 23-11-2024
12:50 / 23-11-2024
12:43 / 23-11-2024
11:20 / 23-11-2024
11:14 / 23-11-2024
Dövlət Sosial Müdafiə Fondu ISO 9001:2015 “Keyfiyyəti idarəetmə sistemləri. Tələblər” beynəlxalq standartı üzrə sertifikatlaşma işlərini yekunlaşdırıb.
Bu beynəlxalq standart əsasında idarəetmə sistemlərinin tətbiqi Fonda qanunvericiliyin tələblərinin yerinə yetirilməsinə, idarəetmə sisteminin təkmilləşdirilməsinə, vətəndaş məmnunluğunun təmin edilməsinə imkan verir.
Fondun fəaliyyətinin ISO 9001 standartının tələblərinə uyğunlaşdırılması məqsədilə Fondun əməkdaşlarına müvafiq təlimlər keçirilib və onlar beynəlxalq nümunəli “Keyfiyyəti idarəetmə sisteminin daxili auditoru” sertifikatları ilə təltif olunublar.
Bununla yanaşı, Fondun İSO 9001:2015 standartı əsasında keyfiyyəti idarəetmə sisteminin sertifikatlaşdırılması üçün keyfiyyət sahəsində siyasət və məqsədlər, keyfiyyət idarəetmə sisteminin prosedurları, proseslərin tətbiqi üçün təlimatlar təsdiq edilib.
Bu cür layihələrdə Nazirlik təcrübəli və peşəkar konsaltinq şirkətlərlə əməkdaşlıq edir. Müvafiq xidmətlərin satın alınması üçün açıq və şəffaf şəkildə, qanunvericiliyin tələblərinə uyğun tenderlər keçirilir.
Müvafiq satınalma qurumları tərəfindən həmin tenderlərin icrasına nəzarət edilir və qeydiyyat alınan nəticələr şəffaf şəkildə elektron portal vasitəsilə ictimaiyyətə açıqlanır.
Bundan başqa, Fond “ISO 26000 — Sosial məsuliyyət” və “ISO 10002 — Müştəri məmnunluğu” beynəlxalq standartlarının tətbiqi ilə bağlı da işlərə başlayıb.
Bölməyə aid digər xəbərlər