İtaliyada Tarixi Şəhərləri Xilas Etmək Üçün Yeni Qanun Qüvvəyə Minir
21:11 / 22-10-2024
Braziliyada Qlobal Musiqi Festivalı: Rio de Janeyroda Yeni Səslər
20:39 / 22-10-2024
Sinqapurda Yeni Avtonom Gəmi Liman İdarəetmə Sistemi İstifadəyə Verildi
20:13 / 22-10-2024
Fransada Yeni Təhsil Platforması Gəncləri Proqramlaşdırmaya Öyrədir
19:17 / 22-10-2024
Cənubi Afrikada Endemik Növləri Mühafizə Etmək Üçün Yeni Park Açıldı
18:41 / 22-10-2024
İspaniyada Süni Zəka Tərəfindən Yaradılmış Roman Bestsellera Çevrildi
18:18 / 22-10-2024
Hindistanda İlk Elektrik Təyyarəsi Sınaqdan Keçirildi
18:00 / 22-10-2024
İsveçrə Kriptovalyuta Mərkəzinə Çevrilir: Yeni Maliyyə İnstitutu Qurulur
17:00 / 22-10-2024
Norveçdə Ekstremal İdman Yarışları Yenidən Populyarlaşır
16:16 / 22-10-2024
UEFA Çempionlar Liqası: Liqa mərhələsində III tura bu gün start veriləcək
16:00 / 22-10-2024
Fetullah Gülenin yerinə onlar gələ bilər - SİYAHI
15:30 / 22-10-2024
Kanadada Qış İdmanları üzrə Yeni Olimpiya Hazırlıq Mərkəzi Açıldı
14:50 / 22-10-2024
İtaliyada Dəniz Üzərində İlk Tamamilə Özüidarəedici Otel Fəaliyyətə Başladı
14:48 / 22-10-2024
İrlandiyada Bərpa Olunan Enerji İlkin Mənbə Olaraq Qəbul Edildi
14:38 / 22-10-2024
Cənubi Koreya Startapı Yeni Süni Zəka Assistentini Təqdim Etdi
14:14 / 22-10-2024
Kanadada Elektrik Maşınları Üçün Yeni İctimai Şarj Şəbəkəsi Yaradıldı
14:10 / 22-10-2024
Kənd Təsərrüfatında Süni Zəka İnqilabı
14:08 / 22-10-2024
Ekosistemə qəsdən ziyan vuranlar 15 ilhəbs olunacaq
13:11 / 22-10-2024
Bu şəxslər 4000 manatadək cərimə oluna bilər
13:07 / 22-10-2024
Qatar vaqonlarının pəncərələrindən zibil atanlar cərimələnəcək
13:03 / 22-10-2024
Neft Emalı Zavodunda yanğın başlayıb
12:58 / 22-10-2024
Prezident Aleksandr Vlaskampı qəbul edib - Foto
11:38 / 22-10-2024
Yağışda batan avtomobilin sürücüsü tuneldən üzərək çıxdı - VİDEO
11:29 / 22-10-2024
Universitetlər distant təhsilə keçir?
11:23 / 22-10-2024
Bakıda COP29-a həsr edilən dəyirmi masa keçirilib - FOTO
11:18 / 22-10-2024
Hərbçimiz vəfat etdi
10:52 / 22-10-2024
Gömrükdən rüşvətin qarşısını almaq üçün yeni layihə - BAKIDA XÜSUSİ MƏRKƏZ YARADILIB
Xarici ticarət iştirakçıları üçün xidmət növləri üzrə inteqrə edilmiş xüsusi mərkəz yaradılıb
Dövlət Gömrük Komitəsi vətəndaş müraciətlərinin cavablandırılmasını elektronlaşdırır. Bu məqsədlə pilot variantda Bakı Baş Gömrük İdarəsində xarici ticarət iştirakçıları üçün xidmət növləri üzrə inteqrə edilmiş xüsusi mərkəz yaradılıb.
Aprelin 18-də mərkəzin fəaliyyəti barədə media nümayəndələrinin məlumatlandırılması məqsədilə tədbir keçirilib.
Bakı Baş Gömrük İdarəsinin rəis müavini Elmir Ramazanov bildirib ki, Dövlət Gömrük Komitəsinin əsas hədəflərindən biri də vətəndaş məmnunluğunun təmin olunmasıdır. Yeni mərkəz də gömrük orqanlarının bu sahədəki fəaliyyətinin tərkib hissəsidir və məqsəd vətəndaş müraciətlərinin cavablandırılması prosesində operativliyin artırılması, şəffaflığın, əlçatanlığın təmin olunması, xidmətlərin rəqəmsallaşdırılmasıdır.
Daha sonra tətbiq edilən yeniliklə bağlı videoçarx və xüsusi təqdimat nümayiş etdirilib, media nümayəndələri mərkəzin fəaliyyəti ilə əyani şəkildə tanış olublar.
Qeyd edək ki, mərkəzdə göstərilən bütün xidmətlər elektron növbə sistemi əsasında “Bir pəncərə” prinsipi ilə həyata keçirilir. Vətəndaşlar burada bəyannamələrin doldurulması, müvafiq gömrük ödənişlərinin ödənilməsi, rəsmiləşdirilmə prosesində yaranan çətinliklərin aradan qaldırılması, sənədlərin tərtib olunması, məlumatlandırma xidmətlərindən faydalana biləcəklər.
Həmçinin mərkəzdə digər dövlət qurumları - Dövlət Vergi Xidməti, KOBİA, AQTA ilə bağlı əməliyyatları da həyata keçirmək mümkündür.
Rahatlığın və əlçatanlığın təmin olunması məqsədilə mərkəzdə kompüter və printer, ödəmə terminalları, məlumatlıandırıcı lövhələr, elektron terminal, gömrük əməkdaşları ilə operativ əlaqə saxlamaq üçün telefonlar quraşdırılıb.
Tətbiq edilən yenilik gömrük rəsmiləşdirilməsi prosesinin çevik şəkildə aparılmasına, xarici ticarət iştirakçılarının vaxta qənaət etməsinə, vətəndaş-məmur münasibətlərində qarşılıqlı etimadın artırılmasına şərait yaradacaq. Eyni zamanda vətəndaş müraciətlərinin və sorğularının vahid bazası formalaşacaq ki, bu da məlumatların emalı və təhlilinin aparılması, hədəflərin düzgün müəyyənləşdirilməsi, xidmətlərin səmərəliliyinin ölçülməsi baxımından mühüm əhəmiyyət daşıyır.
Bölməyə aid digər xəbərlər
Dövlət Gömrük Komitəsi vətəndaş müraciətlərinin cavablandırılmasını elektronlaşdırır. Bu məqsədlə pilot variantda Bakı Baş Gömrük İdarəsində xarici ticarət iştirakçıları üçün xidmət növləri üzrə inteqrə edilmiş xüsusi mərkəz yaradılıb.
Aprelin 18-də mərkəzin fəaliyyəti barədə media nümayəndələrinin məlumatlandırılması məqsədilə tədbir keçirilib.
Bakı Baş Gömrük İdarəsinin rəis müavini Elmir Ramazanov bildirib ki, Dövlət Gömrük Komitəsinin əsas hədəflərindən biri də vətəndaş məmnunluğunun təmin olunmasıdır. Yeni mərkəz də gömrük orqanlarının bu sahədəki fəaliyyətinin tərkib hissəsidir və məqsəd vətəndaş müraciətlərinin cavablandırılması prosesində operativliyin artırılması, şəffaflığın, əlçatanlığın təmin olunması, xidmətlərin rəqəmsallaşdırılmasıdır.
Daha sonra tətbiq edilən yeniliklə bağlı videoçarx və xüsusi təqdimat nümayiş etdirilib, media nümayəndələri mərkəzin fəaliyyəti ilə əyani şəkildə tanış olublar.
Qeyd edək ki, mərkəzdə göstərilən bütün xidmətlər elektron növbə sistemi əsasında “Bir pəncərə” prinsipi ilə həyata keçirilir. Vətəndaşlar burada bəyannamələrin doldurulması, müvafiq gömrük ödənişlərinin ödənilməsi, rəsmiləşdirilmə prosesində yaranan çətinliklərin aradan qaldırılması, sənədlərin tərtib olunması, məlumatlandırma xidmətlərindən faydalana biləcəklər.
Həmçinin mərkəzdə digər dövlət qurumları - Dövlət Vergi Xidməti, KOBİA, AQTA ilə bağlı əməliyyatları da həyata keçirmək mümkündür.
Rahatlığın və əlçatanlığın təmin olunması məqsədilə mərkəzdə kompüter və printer, ödəmə terminalları, məlumatlıandırıcı lövhələr, elektron terminal, gömrük əməkdaşları ilə operativ əlaqə saxlamaq üçün telefonlar quraşdırılıb.
Tətbiq edilən yenilik gömrük rəsmiləşdirilməsi prosesinin çevik şəkildə aparılmasına, xarici ticarət iştirakçılarının vaxta qənaət etməsinə, vətəndaş-məmur münasibətlərində qarşılıqlı etimadın artırılmasına şərait yaradacaq. Eyni zamanda vətəndaş müraciətlərinin və sorğularının vahid bazası formalaşacaq ki, bu da məlumatların emalı və təhlilinin aparılması, hədəflərin düzgün müəyyənləşdirilməsi, xidmətlərin səmərəliliyinin ölçülməsi baxımından mühüm əhəmiyyət daşıyır.
Tarix: 18-04-2023, 15:42 Oxunub: 88
Bölməyə aid digər xəbərlər
3-02-2023, 17:16
Cənub Qaz Dəhlizi Məşvərət Şurası çərçivəsində nazirlərin 9-cu, Yaşıl Enerji Məşvərət Şurası çərçivəsində nazirlərin 1-ci iclaslarının açılışı olub
3-11-2022, 11:19
Fövqəladə vəziyyətin tətbiq edildiyi ərazinin komendantlığının fəaliyyəti qaydası təsdiqlənib
25-09-2022, 14:13
Ceyhun Bayramov BMT Baş Assambleyasının 77-ci sessiyasında çıxış edib
19-05-2022, 16:04
Daha bir publik hüquqi şəxs yaradıldı - FƏRMAN
4-05-2022, 15:29
İlham Əliyev Vahid Hacıyevi qəbul edib - ÇIXIŞLAR
5-02-2022, 12:11
"Yeni bazarlarda Azərbaycan qazına ehtiyac var. Biz hazırıq"
29-01-2022, 19:40
Azərbaycanda gələn ilin dövlət büdcəsinin hazırlanmasına başlanılır
29-01-2022, 16:52
Baş Nazir SƏRƏNCAM İMZALADI - SON DƏQİQƏ
30-06-2021, 10:07
“Pensiya yaşına yenidən baxılması nəzərdə tutulmur” - DSMF sədri
25-06-2021, 21:38
Nazirlik Prezidentin son fərmanı ilə bağlı məlumat yaydı
27-04-2021, 14:25
“Ağıllı kənd”in təməli qoyuldu, 200 fərdi ev tikiləcək
27-04-2021, 10:05
Azərbaycanın iri bankı bir sıra planlarını açıqladı
28-03-2021, 12:25
Azərbaycan təhlükəsizlik orqanlarının yaranmasının 102 illiyidir - VİDEO
6-02-2021, 12:19
Maliyyə Nazirliyində geniş kollegiya iclası keçirilib
29-12-2020, 14:29
Bir qrup hərbçimiz “Şuşanın azad olunmasına görə” medalı ilə təltif edildi - SƏRƏNCAM
1-12-2020, 12:30
Azərbaycanda sahibkarlıq sürətlə inkişaf edir
24-07-2020, 09:42
İlham Əliyevin yanında su təsərrüfatının vəziyyətinə həsr olunmuş müşavirə keçirildi - YENİLƏNİB + FOTO/VİDEO
21-07-2020, 18:03
İlham Əliyev və Mehriban Əliyeva Bakıda təqdimat mərasimində - YENİLƏNİB + FOTO/VİDEO