16:51 / 18-01-2025
16:45 / 18-01-2025
16:30 / 18-01-2025
16:14 / 18-01-2025
16:00 / 18-01-2025
15:29 / 18-01-2025
15:27 / 18-01-2025
13:35 / 18-01-2025
12:30 / 18-01-2025
12:21 / 18-01-2025
12:17 / 18-01-2025
11:26 / 18-01-2025
11:14 / 18-01-2025
11:10 / 18-01-2025
10:18 / 18-01-2025
10:18 / 18-01-2025
10:13 / 18-01-2025
10:07 / 18-01-2025
22:14 / 17-01-2025
21:46 / 17-01-2025
21:17 / 17-01-2025
21:00 / 17-01-2025
20:45 / 17-01-2025
20:43 / 17-01-2025
20:24 / 17-01-2025
20:00 / 17-01-2025
19:41 / 17-01-2025
19:30 / 17-01-2025
19:19 / 17-01-2025
Təyyarə bələdçilərinin sözlərinə görə, fövqəladə vəziyyətlərdə sağ qalma ehtimalını artırmaq üçün hava gəmisinin göyərtəsində davranış qaydalarını bilmək vacibdir.
“Express” nəşri yazır ki, ilk növbədə təyyarədə əyləşərkən oturduğunuz yerlə qəza çıxışı arasındakı məsafəni müəyyən etmək lazımdır. Bunun üçün çıxışa qədər olan sıraların sayını dəqiqləşdirin.
“Sıraların sayını dəqiq bildikdən sonra, göyərtə tüstü ilə dolsa belə, qəza çıxışını tapmaq asanlaşır. Bu, çıxışı kor-koranə axtarmaqdan daha yaxşıdır”, - təyyarə bələdçisi bildirib.
Eyni zamanda, sərnişinlərə təyyarə bələdçilərini izləmək məsləhət görülür. Misal üçün, təyyarə ən güclü turbulentlik zonasına daxil olsa belə, bələdçilər çox sakit görünür, çünki belə vəziyyətlərə alışıblar. Fəqət bələdçilər də pis gizlədilən təşviş içindədirsə, bu zaman narahat olmağa dəyər.
Mütəxəssislər bildirirlər ki, təyyarə qəzasına düşmək şansı 1-in 5,4 milyona olan nisbətinə bərabərdir. Buna görə də, uçuşdan əvvəl xüsusi təlaşa gərək yoxdur.
Bölməyə aid digər xəbərlər