
Paris Məktəblərində Süni İntellektlə Psixoloji Nəzarət: Şagirdlərin Stress Səviyyəsi Erkən Mərhələdə Aşkarlanır
Sahibkartv.az xəbər verir ki, Fransanın paytaxtı Parisdəki bir neçə qabaqcıl məktəbdə süni intellekt əsasında işləyən yeni texnologiya şagirdlərin dərs zamanı davranışlarını təhlil edərək onların psixoloji vəziyyəti barədə məlumat verir. Layihə Təhsil Nazirliyi və “MindAI Education” startapı tərəfindən həyata keçirilir.
Bu sistem sinif otaqlarında yerləşdirilən xüsusi sensorlar və kameralar vasitəsilə şagirdlərin üz ifadələrini, bədən hərəkətlərini və səs tonlarını analiz edir. Alqoritm qeyri-adi davranışları, davamlı narahatlıq, diqqət pozuntuları və emosional dəyişikliklər kimi stress və depressiya əlamətlərini tanıyır. Əgər bu əlamətlər müəyyən həddən çox olarsa, sistem avtomatik olaraq məktəb psixoloquna və müəllimlərə xəbərdarlıq göndərir.
Məqsəd şagirdlərin psixoloji problemlərini erkən mərhələdə aşkar etmək və vaxtında müdaxilə etməkdir. Sistem yalnız vizual analizə əsaslanmır, həm də şagirdin gündəlik iştirakını, tapşırıqları yerinə yetirmə sürətini və sosial əlaqələrini də təhlil edir. Beləliklə, daha dəqiq və çoxölçülü diaqnoz təqdim olunur.
Pilot layihə çərçivəsində test edilən məktəblərdə bir neçə ay ərzində şagirdlərdə psixoloji yardım tələbatının 45% artdığı aşkarlanıb, bu isə sistemin daha əvvəl nəzərə alınmayan problemləri üzə çıxardığını göstərir.
Valideynlərə də mütəmadi olaraq hesabat göndərilir, lakin sistem şagirdlərin şəxsi məlumatlarını qorumaq üçün ciddi məxfilik protokollarına əsaslanır. Psixoloqlar bu texnologiyanın məktəblərdə psixi sağlamlıq böhranına qarşı effektiv bir vasitəyə çevriləcəyini düşünürlər.
Fransa hökuməti layihənin nəticələrindən sonra sistemin ölkə üzrə daha geniş şəkildə tətbiqini planlaşdırır.





































